De úgy néz ki hogy közel járunk
Pláne egy kis segítséggel.Valószínüleg megveszem a ducati jeladót a sráctól jövőhéten és lessz ami lesz ...de azért műszerész havernak szólók hogy ő bütykölje.
Valaki segítsen
Egyébként tuti rámegy csimán..nekem az első villánál a lámpa körül alatt vannak bizgentyűk csavarhelyek stb ha nem az lenne akkor mi másé..legalábbis más ötletem nincs azokra!Meg valószínűleg nem terveztek egy másik motort miatta.Csak kicsit át van optikázva vagy pedig az van lebutítva kerek lámpásra.
"As far as I see it most of these Sensors have a very simple electrical Connection, they need a ground , a Power supply , and the 3rd connection is the output, which you can lead into a Logger ,"
"A wide range of Sensors is designed for Industry-Applications, they mostly have a Ampere Output range from 0- 20mA, which is not suitable for most dashes and loggers or general process-Control of electronic Motorcycle-Devices. So I have focussed all sensors, which are easy to calibrate, sensors, which already come with a datasheet, means I.E. Voltage/pressure , Voltage/Heat... and so on. Most work inside some kind of " TTL environment ", with output Voltages between 0.5-4.5 Volt , and supply voltages between 5 and 15 Volt"
.