Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

demég mindig nem tudot segiteni senki h hol kell állni az olajzonál annak a pöcöknek!
hello igen jövöhéten oksa?csütörtökön dobok egy cimet pénteken ha tudod feladod és akkor hétfön itt lesz addigra lesz pénz is !
Sziasztok.

Szükségem lenne egy AR 350 manual-ra, mert már 6 éve pihenőzött a pincében.
Elfelejtettem már szinte az összerakásást.
A blokk már össze van zárva, működőképesnek ítéltetett, de meg akarok bizonyosodni róla hogy minden a helyére került..
Valamint a vezérléssel bajaim vannak.
A blokk a helyén, de a vezérlést nem tudom beállítani.
Szikra van, benzin válságra való tekintettel éppenhogy.. :)
Szóval van 3 jelölés a lendkeréken, 1 kémlelőnyílás a deklin és egy keresztnútolás a vezérműtengelyen..
Már sok variációt kipróbáltm, de csak a lábamat akarja letörni inkább.
Gondolkodtam hogy szakit hívok, de inkább én szeretném helyrehozni, hamár idáig egyedül eljutottam..
Villamossági kötést nemtudom lehet-e még találni, de megköszönnék mindenféle segítséget..

Segííítséég!

Köszönöm szépen.

Péter
Szia!
A Vforce egy tuning szívómembrán. A google a vforce cagiva szóra elég sok képet dob ki róla. Az a lényege, hogy a szokásos két membránfelület helyett négy van benne, így kisebb lesz a fojtás a szívóoldalon, ráadásul a membránoknak azonos térfogatú töltet átengedéséhez kevésbé kell kinyitni, tehát gyorsabban vissza is tudnak záródni. Eszeveszettül drága, ezért a külföldi fórumokon is vitatkoznak, hogy megéri-e az árát.
Én találtam egyet használtan, emészthető áron (így is 3-4 normál membrán áráért). A tapasztalatom az hogy tényleg számít. Már az alapjárat gyönyörű lesz vele, és onnantól minden fordulaton érezhető a javulás, nekem még tovább is pörgött vele. Én vágytam rá, ezért szerintem megérte, de nem ég és föld vele a különbség. Amellett a Vforce tök műanyag (na jó karbon a lap) és nincs benne csavar sem, hanem egy okos összepattintós rendszerről van szó. Így nem fordulhat elő a csavarok kirázódása és motorba kerülése.
Van olcsóbb tuning is, pl népszerűek a Boyensen membránlapok, melyek a gyári házba szerelendők. De például az Adige membránházból létezik még drágább is, ez volt a Mito SP membránja. Remélem tudtam segíteni, csatolok egy képet a saját membránomról az N90-esembe szerelve.
Üdv! Lenne egy kérdésem, mi az a vforce membrán? Hova kell beépíteni és pontosan mit kapok +bán ha beruházok egy ilyenre?
1.500,-Ft megfelel?
Mito Evo 2 fejidom érdekelne.
Akinek van eladó:rolandnemes@freemail.hu
Baleset mentes közlekedést
hello valaki tudna ebben segiteni?itt a jel az olajadagolon és körülete nincs semmi akkor hol álljon?
hello és mit kérsz érte?nincs kiszálasodva ugye?
Üdv! Cagiva Freccia c12r tökéletes idom szettet keresek
Üdvözletem mindenkinek!
olyan kérdésem lenne,hogy van egy 50es super citym amihez van egy komplett tartalék blokkom.milyen 70es vagy 80as hengert lehetne rátenni?Nem most cserélném le csak ha a mostani esetleg elfáradna akkor.
Bothazin@gmail.com ide kérlek
Ide csatoljam vagy email címre jobb?
Igen kérlek
Üdv.!
Vannak idomok, de az állapotát nem mondanám hibátlannak. Leginkább a felfogató fülekkel van csak gond. Képek érdekelnek biztos ami biztos?
Üdv! Idomok érdekelnek, kompletten és csak jó állapotúak.
Kompletten kéne
Oké! Majd fotózom!Mely darabok kellenek?
mazsolmaany engem érdekelnének az idomok. Bothazin@gmail.com
elvileg ha egy 8as kulcsal elforgatod, és gyújtásra visszazárja akkor az elektronikája lesz a rossz. Én is így jártam nemrég, végül mind a 2őt cseréltem.
KERESEK! 92-es mitohoz 5eres Feszültségszabályzót!
ajánlatokat emailba: toxy88@gmail.com
THX
Freccia jobbos lábtartó konzol fékkarral, vagy nélküle eladó! (tapsó nélkül) 06306016991
Van egy eladó cagiva freccia/mito power motorom eladó! 06306016991
Sikerült megtalálnom.