Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit takar az, hogy állítgattál a gyújtáson? Az lehet a baj, ha túl sok előgyújtást adtál neki. Lehetőleg vissza kellene tenni a gyári helyére. Ha nem pörgött ki az több egyéb okból is lehet.
Szia ! nem ezen nincs is önindító ...... simán berugom a motrot és kész van amikor jó irányba van amikor egből meg fordul az irány ha viszont előre irányba hajt akkkor meg nem pörög ki rendesen .
Szia! A gyújtásidőzítést azért nézd át! Hogy tudtad fordítva elindítani? Fordítva teker az önindítód? Jól van az bekötve?
Sziasztok !
Segítsgre lenne szügségem.
Egy Cagiva SXT 125 ös motoról lenne szó .Nem veszi fel a fordulatot állítgattam a gyújtáson és felvette meg is örültem de viszont ráültem ki akartam próbálni de a motor hátra felé indult el próbáltam még állítani de semmi. Mi lehet a probléma ? gyujtása saját gyári alaplap és trafó is .
szevasztok. 2006-os mito evora keresek yasuni komplett rendszert. elore is köszi, arrow rendszer is jo lenne. ütött kopott agyonhegesztett horpadt szar nem kell.
Üdv! Egykis segítségre lenne szükségem. Cagiva freccia c12r ről lennye szó, menetközben elment a szikra, lendkerék mögött leszakadt az egyik mágnes leszakadt , alaplapot is meggyepálta, mindkettő cserélve lett, ezenkívül gyertya, pipa, kábel, trafó, cdi, feszszab kilett cserélve és még midíg nincsen szikra. Valaki találkozott már hasonlóval? Mi lehet a hiba oka?
nem tudom tavaly még nem volt vele gond!és ez miat gyanakszok h kilett cserélve a lánckerék kevés az erö és erölködik és ez miatt....
de megnézük a termosztátott is köszi az infokat
Üdv! Cagiva c12r lendkerék mögötti gyújtás jeladót keresek. Van valakinek? Ha van akkor mennyi az annyi? 30/601/6991
A kopástól nem feltétlenül melegszik. Sokkal szembetűnőbb hiba, hogy elmegy az erő, nehezen indul, zajosabb lesz. A melegedés oka több dolog lehet. Tegyük fel, hogy víz van benne, mert ezt könnyű ellenőrizni. Gyakori hibaok lehet a termosztát és a vízpumpa. A termosztátot egy fazék vízben megfőzve lehet ellenőrizni, hogy szépen nyit-e. A vízpumpának mindkét végén ( lapátoknál és a meghajtó műanyag fogaskeréknél) is lehet baj, szemre meg lehet állapítani. Ha sokat jártak vele tiszta vízzel, vízkövesedhet a hűtő is, de erre nem gyanakodnék, ha hirtelen jött a melegedés. Persze a kánikula is elég hirtelen jött, de ennyire ne menjünk bele.
igy van !énis igy olvastam h 155 volt a vége !nem tudom sztm vagy megvan kopva és az a baja,vagy a nem gyári kipufogó esetleg?
mert a rezo az eredeti csak a tompitók nem!épp ma voltam vele 15km et és elkezdet felmelegedni inkább megálltam....elég égö volt állni az ut szélén földesen,ugy csináltam mintha teloztam volna mig lehült picit!mondjuk mikor kopott egy henger akkor felmelegszik meg gyengül is ugyebár,meg nehezzebb beállitani az alapjáratot olyankor!nem tudom de egy új general elég huzos lenne számomra...vagy a termosztát kuka?!valaki tud segiteni ez ügyben is:D
Szia! A 200as fúvóka eszeveszettül nagy lenne, alig menne vele a motor, füstölne, de legalább sokat fogyasztana.
A láncszemre van írva, hogy milyen méret, de 415 nagyon ritka, még a 420 esélyesebb, de az sem egy Freccián, inkább valami 4T 125 gépen. A Freccia szerintem 520 lesz. A gyári áttételed egyébként 14/38 a szervízkönyv szerint, azzal menne 150 fölött is.
most vettem a super citybe (125ccm) NGK B10 EG gyertyát , csak még nem tudom kipróbálni mert megszorult a hengere, valakinek van valamilyen véleménye erről a gyertyáról? meg 34-es karbiba 200-as fő fúvóka nagyon sok lesz ?
nem tudom nem hiszem h a motorral lenne olyan baj mert azért induláskorbetonon is kipören a hátsó,van mikor 2benis érzem persze az már füvön...sztm átéttel gond lehet vele!azt kéne megoldani!van valakinek c 9ese?
Nekem a frecciám 170-80at vitt amíg jó volt, most darabokban van szegény. Szerintem ha ennyire gyenge a c9ed probáld meg szétszedni egy picit hátha nem stimmel valami.
valahol néztem ilyen cagivás angol oldalt ott azt irta h a c9 nek a vége 155 és utána jönn a többi.... nem tudom enyémben nem ez láttszik:D lehet az elözö tulaj gányolt rajta sokat
nem tudom most papíron 11kw van irva most ez igaz vagy nem azt nem tudom !de valóban a c12 r nekemis volt az ment 135öt!ez meg már 90nél pörög ezért cseréltem a lánckereket elöl de sok neki ugy tünik!hátt enyémen kb 37-38 fog van nem fértem hozzá rendesen...sztm itt a bibi h ezt nagyobra kéne.....akkor nehezebben hajtja a kereket gyengül a gyorsulás de végre jobblesz sztm...
hátt nem tudom enyémen mien van hol kell márni a 415 öt?megláttom mert 2láncom van a géphez!nekem is elötte c12-r -em volt az ment 135öt csak ahoz nem volt papir!iyg lecseréltem erre!de ez meg 90nél pörög már mint állat!nem tudom lehet elhagy a lóerő a kicsikét...bár akitöl vettem egy éve azt mondta frissen lett fúrva a hengeren volt is belekarcolva valami szám.nem tudom!de valamit elkell követnem!
Nekem c12r van, elöl 13 hátul 41 és 110nél 7000et forog, tehát még zárva van a power. A c9en 27lovas blokk van hogy ennyire nagyot forog már 90nél?
Hagyd meg elöl a 13ast és hátra tegyél eggyel kisebbet, szélsőséges esetben kettővel kisebbet, ezzel nyújtod az áttételt. Ezzel valamivel romlik a gyorsulásod, viszont nem foga annyira pörögni, és lehet hogy még power alatt marad 90-es utazóban. Egyébként a lánc agyontoldozgatása is rossz a menetteljesítményre nézve. Egy nehéz (feleslegsen hosszú) lánc lomhává teszi a gépet, hiszen azt is fel kell gyorsítani. Ezért van a vereny 125ösökön 415ös lánc, ami bicikliláncnak hat az utcai 520 mellett. De érezhetően fürgébb lesz vele a motor.
hello hátt lehet kapni hozá patent szemet!de van láncom hozzám!most akkor arra célzol elöl 13as hátul 3foggal több legyen!v 14es pluss hátul 3foggal több?az volt a baj a géppel h 13assal ugy pörgöt h mentem 90nel 6ba de pörgöt vagy 7000!ugye olyankor már nyitva a power azt eszik rendesen!de ugy nézz ki vissza rakom a 13ast és a hátsón probálok változtani....csak meniy lenne az ideál azt kéne tudni lehet h a 3fog sok neki
Ha elöl növeled, akkor elég drasztikusan nyújtod az áttételt, veszik a gyorsulás... A normál áttételeknél ökölszabályként elfogadható, hogy egy fog az elsőn, három foggal kompenzálható hátul. Vagy hárommal nagyobbat tegyél hátra, vagy tedd vissza a 13ast előre. Azért sem javasolnám a hátul hárommal növelést, mert szerintem ahhoz nem elég hosszú a láncod.
sziasztok egy freccia c9esem van!kicseréltem a lánc kereket 14esre és már teljesen elgyengült!szerintetek cseréljem vissza 13asra és a hátsót kéne nagyobra egy foggal?
Köszi szépen megnézem
Szia! Az Adige gyárt hozzá MA204 cikkszàmmal. Az italmondo.hu-n kellene érdeklődni, bár az év elején azt az infót kaptam, hogy akkor épp nem volt gyártásban. A német ebayon is volt fent, de 12rongy körüli áron.