Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mentem én gilerával erős a blokk megg minden de egy jó motor nem ebből áll....remélem azért néhányan értik mire gondolok
azaz
nézz vissza csak te nem érted a poént
Apukám pont a Gerit akarod kioktatni!?
Nem hiszem, hogy egy súlycsoportban vagytok...
HALLOD! Ne legyél már ien értetlen!
A mito az utcai moci ezen a képen felvitték pályára azt annyi
Nem tom mit akadékoskodsz
A gilera cronot meg a gfr sp pályára készült ezen nem tom mit nem lehet megérteni
eléggé szarul érveltél
Én inkább úgy mondanám hogy olyanok a gilerák(a sportok) mint egy kényes r*banc:D:D
ha megveszed amit kér akkor ő is viszonozza
ha nem akkor nagyon rövid idő után ki fog b*szni veled:D:D:D
igen,biztos pontosabb mint a 600rr-é volt,valóban.minegyik csal-
AF1 Sintesi, akkor úgy mondom, az ÉN Rsem nem fog soha 200at menni (alattam meg főleg nem! )

Mitogeri, meglepődnél ha tudnád milyen pontos!
Ezek a joemberek akik más motorját szidják milyen motorosok?
nem öszetartanunk kéne, egymás motorjának a fikázása helyett?
2 keréken gurul és nemkel tekerni ez a lényeg!
Akkor mitkeresel itt? :D
Lécci Lécci hagyjatok abba Könyi!! nem birom ezt a feszültrséget:D:D
bocs örülnél
fos kokány ám a tudod mid ..................
ürülni ha úgy menne a motorod mint egy jó állapotú gilera
lehet hogy akkor eddig csak rossz állapotúval találkoztál.egy jó gfr gecidurván megy és elég jól az úton van- blokkjuk pedig messze a legtartósabb az olaszok közül szerintem,kivéve a gyújtásuk,az pusztul.
gilera az egy fos kokány a mitóhoz és az rshez képest már bocs csak robogót tudnak jót csinálni
itt pályáznak mitoval,tehát figyelem,mindenkinekakinek mitoja van,Pályamotorja van!!
ennyi erővel az aprilia af1 replica 125 is pályamotor,az aprilia sport pro 125,az aprilia rs125 replica,a cagiva mito,ésatöbbi,ésatöbbi.
Crono 250 meg nem szériában gyártott motor.
az meg hogy hol mit írnak,gilera gfr-re jópár helyen 190es véget írnak pl.
Én nem tagadom,hoy erős a gilera,de szálj már le a földre..
Amivel versenyen Karikáznak .....
jaja ezért nem mentem énse bele mert azok milliós nagyságrendben mozognak...
a bátyám gépét meg felesleges odavinni az nagyon messze van a Sp motortól!!!!
úgy definiálnám hogy egy elégjó állapotú széria gép ami a korát meghazuttolja!!
Figyelj szerintem nem kellbizonygatnom senkinek semmit hogy mi van a motoromban meg mit tud. És szerintem csak akkor írtam le hogy mi van a motoromban mikor valaki kérdezte,hencegni sosem hencegtem vele.Veszekedni sem fogok mert abban igazad van hogy messze van a gépem(és a tudásom is,de remélem az lesz jobb is)az alpok-adria első 5 helyétől.De nézd azok a motor milliós nagyság rendekben vannak. De ha úgy érzed vigyétek bátyád motorját alpokadriára.
images.google.hu/imgres?imgurl...
itt pl azt írja hogy 180-at megy meg azt hogy 130 kg
De akkor (93-ban ) hol voltak ien cuccok ha megkérdezhetném? SEHOL!Még jó hogy ne egy 2000-es rs pályagéppel hasonlítsd már össze!
57-ben kiszált a gilera a pályázásból (cégbotrány) majd 91-ben visszatért a 125-ös kategóriával majd 93-ban a 250-es seriában (van crono 250, nem is tudtam) eég kevés rólla az adat 250-es 230 a vége meg 92-es.
elhiszem...nemmegyek most bele inkább mert biztos elindulna a hozzászolások száma...
Örülj neki!
Ez a moci nem utcára hanem pályára készült csak rályöttek hogy jól el lehet adni
Amúgy ha megnézed a 91-93-as kiadásokat akkor észre veheted hogy a gfr-en kívül nem sok moci tud többet nálla max 1-2, www.motorcyclespecs.co.za/mode...
De sajna limitált nem sok van belőlle+ magyarországon alig rohanág pár darab
csak a zsoltién tényleg vannak SP cuccok a henger is nemsokár rajta lesz