4 Sziasztok. GSX-R 750 2008 generator alloresz kaputt (csatolom). Ajanljatok vmi jot, nem szeretnek gagyit helyette. Gondolom ertelme lenne feszultseg szabalyzot is cserelni (kimertek , toltes ok) de allitolag mikor felmelegszik nem biztos hogy jol muxik. Ebbol melyik a minosegi ? Esetleg meg mi okozhatja hogy az alloresz tonkremegy ? Szep estet mindenkinek !
3 C28 as hibacod…..healtech kiiktato???vagy???✌️
0 nem règ vettem egy kymco agility 50 4t-t.ami csak 45km/H val megy.meg nèztem a cdit amiből 2 kábel jön ki,de ijen cdit nem találok fojtás nèlkülit.az lenne a kèrdès hogy a 2 kábel nèlküli CDI vel is működik a motor ha bele szerelem,ès a kèt kábelt nem kötöm sehova? Más hol nem találtam fojtást se a karbiba ,se a kipufogóban.mèg a levegő szűrőnèl is kireszeltem a szűkítèst.
2 Sziasztok.Nemrég vettem egy Honda Lead 102 ccm. 4t.robogót.Kb.2005 körül gyártották,pontosan nem tudom.Az ūzem anyag szint mérővel van gondom.Ha ráadom a gyujtást,teletanknál telit mutat az óra,viszont fél tank alatt,üreset mutat. Köztes érték nincs. Vagy tele vagy üres.Mi lehet az oka?Válaszokat köszönöm.
9 XVS1100 első henger felől csattogó hang,ami magadabb fordulaton elhallgat. Szelephézag ok,vezérműlánc cserélve lett.Valaki rutinost keresek aki meghallgatná,és tanácsot adna,vagy javítaná is.
5 Fesz,szabályzót kicseréltem,generátor tekercs új és még gyújtásom nincs. Akksi 12,78von. Mi lehet a probléma szerintetek?
1 Nemrégiben vásároltam egy Aprilia red rose-t, amiben rv3 blokk van. Mint utólag rájöttem, ez egy nagyon összekókányolt gépezet. Csoda, hogy a saját kerekein elgurult. A kérdésem az lenne, hogy milyen alternatív alkatrészekkel tudnám felújítani az rv3as blokkot, pl milyen egyéb főtengely férne bele? Avagy milyen másik blokkra lenne érdemes cserélni, ami vízhűtéses, 50ccm, de elbír egy 70es hengerszettet, és megfelelő alkatrész ellátottsága van? Előre is köszönöm a válaszokat! Ui.: A nagy kutatások közben rájöttem, hogy valószínűleg egy 125ös red rose lett lebutítva ezzel a blokkal, avagy egy 125ös tankja és kasztnija lett rádobva a vázra.
1 Sajnos pár napja eldőlt a motorom. Picit ferde lett a kormány a kerékhez viszonyítva. Youtube-on találtam pár videót, ahol a keréktengely, teleszkópok és a felső villa bilincs - kormánycsavarjának meglazításával kiegyengették az ilyen problémákat. Sikerült nekem is, viszont a kormányzárat nem tudtam használni. Mikor próbáltam kideríteni, mi a baj, láttam, hogy a felső villa bilincs és a kormány tengelyének zárófedele/csavarja között van kb 5 mm hézag. Emiatt a zár "pöcke" nem akad be. Tudnátok segíteni, pár tippet adni, hogyan tudnám a felső villa bilincset lejjebb állítani, hogy ráfeküdjön az alatta levő csavarra?
19 Ismertek/tudok olyan cégről, emberről aki szabályoz motor féktárcsát illetve a szegecseket tudja cserélni-felújítani? (Tudom tudom! Nem szabad és aki hallott már ilyenről az fejbe lőtték 2x....) DE találtam pár hónapja egy hirdetést amiben ilyenre hivatkoznak, de most égen- földön sem jön elő! Köszönöm, ha van infód! ! 👐
1 Sziasztok.Vettem egy Honda Lead 102cm3-es robogót.Teljes gázon se megy többet 55 km/h.Azt olvastam ezekről a motorokról,hogy 80-90 km/h a végsebességük.Az lenne a kérdésem,hogy ezek gyàrilag vannak így lefojtva?Egy fojtás mentes CDI esetleg segítene,hogy egy kicsit fürgébb legyen,vagy van más megoldás is?Válaszokat köszönöm.Üdv Zoli
5 Hello, Adott egy Gs 500e alapjáraton néha fura kattogo hangja van, néha pedig gaz el vétel után is de nem mindig. Hajtokar csapagyra tippelek de nem vagyok biztos benne. Veletek volt már ehez hasonló ?
6 Adott egy Derbi Senda DRD SM 50, 2017-es. A probléma az, hogy menet közbe ha max gázt adok akkor elkezd fulladni a motor, ha kicsit visszább veszek akkor nem fullad, de nem lesz a leggyorsabb. Ha a szivatót ráadom akkor meg csak max gázon gyorsít, ha visszább veszek a gázból meg akkor fullad. A karburátor teljesen tiszta, a főfúvóka 94-es. A gyertya korom fekete. Abból nem gondolom hogy túl nagy a főfúvóka, hogy ezeknek a karbiknak (DellOrto PHVA 17,5) gyárilag is 95-ös főfúvókájuk van. Még azt is furcsálom, hogy a levegőcsavar teljesen be van tekerve, akkor működik a legjobban, mert ha kitekerem lefullad. A seeger gyűrű a subertűn középállásban van. Válaszokat előre is köszönöm!
6 157 cm vagyok és azt szeretném kérdezni hogy milyen motort lenne érdemes venni, hogy le érjen a lábam. (Sportmotort szeretnék inkabb) Esetleg egy ninja 400as és az ülés magasságát lehet fokozni?
7 Sziasztok,érdeklődni szeretnék hogy a 650 es Yamaha dragstar classikhoz erőssebb hátsó rugó létezik e mert ha ketten ülünk rajta mindig beleér a hátsó sárvédőbe!?
0 Sziasztok adott egy cpi sx 50.Nemrég elszakadt a kuplung bowden és úgy tűnik nekem kell megcsinálni. Nagyjábol tudom hogy kel kiakasztani meg minden de mire kell leginkább figyelni? Meg váltóolajat is szeretnék cserélni és ilyen am6 ba milyen váltóolaj kell?
0 A piaggio x9 500-as motorom menet közben sípoló hangot ad, mintha jelezne, hogy valami nincs rendben. Kérem ha valaki tapasztalta ezt a hibát, a hiba okáról tájékoztasson. Előre is köszönöm
1 Adott egy Derbi Senda DRD SM 50. Motorikusan teljesen jó, de elektronikusan kicsit zavaros. Terhelés nélkül a fesz. szabályzó szépen adja a 13,5V-ot, de ha egy jelentéktelen áramerősségű terhelést (jelen esetben a műszerfalat) rákötöm, a feszültség leesik 7-8V-ra. Ha az indexet bekapcsolom a relé csak zúgó hangot ad a kattogó helyett, az index fel se villan. Ha rákötök egy akksit az áramkörre akkor minden megjavul. A feszültségszabályzó vadonat új, nem hinném hogy ezzel lenne a baj. Az egyfázisú generátorból kijövő sárga színű vezeték (ami a fesz. szabályzóba megy) viszont a testtel összeköttetésbe van, mivel a multiméter sípolt mikor összeérintettem a két véget. Nem tudom, hogy ez mennyire lehet probléma, mert elektronikában annyira nem vagyok jártas. Ha ez lehet a lehetséges hiba, van bármilyen javítási módja, vagy instant állórész csere? Válaszokat köszönöm!
0 Sziasztok. Most vásárolt, 2002- es évj. Piaggio x9 500 M27- en nem működik a motoros sztenderd. A motorja jó. Relé, nyomógomb? Van esetleg ötlet? Megköszönném.
1 Olyan kérdésem volna hogy édesapámtól örököltem egy Yamaha virago535 motort és hogy üzemanyag rendszert kitakarítottam új szűrőket kapott, alapjárati szépen tartja magát 2400 2600 fordulatot elérve lefullad hirtelen gázadásra is, szűrőházba vissza durrog, szelep hézagra tudok tippelni illetve karbi taknyosodásra. Az lenne végül a kérdésem hogy a szelephézagok mekkorák lehetnek. Köszönöm a választ
0 1998 Yamaha tdr 125 power vezérlője mért nem áll vissza alapra és mi a megoldása?
4 Alapjárat tökéletes,gázadásra nem reagál csak hörög. Ha behúzom a hátsó féket,akkor pörög ,de a fékezés miatt nem lehet vele menni. Mi ehet a hiba ?
2 Yamaha 1100 drag starba ki milyen motor olajat használ ,,, köszönöm a választ,,, esetleg ha van valakinek videója karbi szinkron állításról meg köszönöm ,,,
6 2001 Triumph sprint RS 955i. Nehézkes váltás,meleg olajjal. Ha lámpánál egyesig visszakapcsolok,álló helyzetben már nem tudom pl üresbe sem tenni. ha már gurul,valamivel könnyebb,de így is nagyon nehézkes. Gyári olaj van benne,kb 2000km et mentem az új olajjal. a régivel is ilyen volt. hideg motornál nincs ez a probléma. Olyan gond is van,hogy meleg motornál egyesben kinyomott kuplungnál is menne előre. De hidegen ez nem jelentkezik. Van ötletettek hogy mik lehetnek a problémák?
6 1 éves hátsó gumin észleltem egy kb 1-1,5cm széles 2-3 mm mély vágott sérülést, Igazából a szövett réteget nem séretette meg. Kérdésem le cseréljem a gumit vagy használhatom tovább.