Kapaszkodj meg! A Supersport 3 körül evett nekem, haver R szériás SuperCity-je (ugyanaz a blokk, karbi, kipu konfiguráció mint a Prima R), 5 lityi felett kóstált.
Inkább lecseréltem egy ksi gyárira mert nekem a szép sejmes hangaj tetszik
Ha valakit érdekel eladó a régi kipum. Egy polini dob figyel rajta.
De ahogy nézem,teljesítményre nem sokkal komolyabb,vagyis végsebességre gondolok itt.A fogyasztásra viszont még mindig kíváncsi vagyok,de olyanoktól akiknek R széria van.
Igaz ez off. de nekem a Futura-n egy 21-es Dellorto karburátor volt.Őrülten ment vele,de már nem gyári főtengely dugattyú gyűrű henger hengerfej membrán.
És a másik őrület viszont a KTM volt.50ccm,és egy 21-es BING karburátor.Gyári kipufogórendszer,megvágva.Azon kis fordulaton nem tudtál vele menni,szörnyen gyenge volt kis fordulaton,de amikor elérte a 7-8 ezer fordulatot szörnyen megindult,olyat húzott...
Sajnos még nem mentem Prima-val,már láttam többször is élőben,nézegettem,hallgattam őket.De kipróbálni nem volt alkalmam rájuk.
Most beszerzek egy Prima-t,azért érdeklődöm ezek felől.