), akkor a dealer mode nem egy vezeték, hanem az üzemanyag ellátó rendszer meghibásodásának egyik diagnosztikai rendszere.
(mert a villám után mi jön?...................hát a mennydörgés!)
Komám meg hát sajnálom hogy letett a motorozásról...(remélem nem végleg) De lehet jobban is járt.Mer addig jár a korsó a kútra...de ham,arébb letette a gépet...a nyélgázon kívűl mást nem nagyon ismert...se bent se kint kanyarban meg élvezte mikor gépészkedni kell.Mikor először vitt ki a városból..úgy voltam vele hogy mikor megfordultunk hogy leszállok és inkább vissza megyek gyalog!Csak hát máig azon röhögne így maradtam a helyemen..de komolyan mondom úgy éreztem leér a könyököm az útra..meg ahogy riszállta a seggét a motor mert már kúszott le az ívről és alig alig tapadt....pedig 5 zónás gumit vett állandóan.De hát láttatd hogy ment a "Aldi ringen" a Raptorral...(akor ment vele másodszor) és lapon fordult és akor is azon élvezkedett hogy határon ment a gumi...Sztem te is hallottad láttad hogy szinte 5-10 centinket kúszott a hátulja a gépnek folyamatosan...na kb így vitt enegem is csak 120-180 as kanyarokban én meg
aztán még vigyorgott hogy mivan remegsz
Jobb neki a 4 kerék
Azt tartogatom az idei első Mátrázásig , h majd csak ott törjem össze....
csak egyedül nem akarózott útra kélni
A gixeres komám is akivel tavaly voltam leadta a mocicást (elcserélte egy golfra)Más meg nem akart jönni! Ja ő meg felemlegeti a mai napig ha szóba jön hogy mennyivel jobb volt a Raptorral menni mint a gixerrel..akkor is fülig ért a szája
Elgondolkoztam rajta, h lehet h kéne egy erősebb és újabb supermotot vennem....
Természetesen rendszám nélkülit.....
Pályamotorozni!
Bár nem a Raptorral.... Azt féltetem volna ide...
közülünk volt valaki?
De ha megyek kb 2-3 óra körül tudnék csak odaérni.... majd
ha megyek!
Én meg ügyesebb vagyok, mert találtam egy képet róla.