Bár a miénk Dexraptor komával a korábbi széria (karbis). De nem hiszem hogy ez befolyásolna valamit!Bár most hogy ilyen bowden problémák vannak lehet bekenem valamivel mert az sose vót.
Havernak az sv-ben az ott lévő asszem 12 görgőből csak 3 volt meg, alig lehetett a kuplungot behúzni, neki akkor szakadt a bovden! :)
Most voltam vele Kecskeméten pályán 9-én! Másodjára volt pályán a gép és most csak 2x 20 percre fizettem be, azaz 40 kört mentem kb! Hazafele az egyik kúton már megint ugrált a lánc ahogy toltam a gépet.... 3700 km van a láncszettben. Lehetre nem fizetek a szerelőnek, ha tudsz segíteni leszedetem az egészet, ha nem akkor majd télen lesz valami.... Találtam az Italmondonál hátsó lánckereket! PBR! Olyan a kormányom is! Az nem rossz!
Valaki ilyet használt? Előre is köszi!
De van akinek a garazsa nem fűtött és inkább legyen túlbiztosítva
Láttam én már karón varjút(hengerfejet elrepedve a fagytól)
Nekem is volt sajna, típushiba, ez van. De! Egy jó csúszós bowdennel és wd40-el
Nekem mindíg van egy pót az ilyen esetre az ülés alatt.
Mivel egy pöttyett magasabb (kb. 5-7 cm-el) magasabb Rizoma kormányom van, csináltatnom kellett hosszabb bowdeneket.
A magyar Triuphnál rendeltem meg, 1-2 nap alatt megvolt, és úgy tudom van még nekik pár darab (http://www.triumphbudapest.hu/).
Az első pár ezer km-ben történ nálam is, de azóta lehet, finomabban használom a kuplungot, nem tudom....
ennyi nagy hirtelen, páá