Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

xlzx te mit mondasz a kerdesemre??
és szerintem a 12es karbit nagyon elírhattad....
röviden ennyi? miért írják mégis mindenhol azt hogy ugyanaz kell hozzá ? kiívűlről ismerem az am3,4,5 és 6os blokkot...2 is van itthon.
Ja bocs az elején a fojtásokról beszélek!!
Kössz a tanácsot stoppie!!Te 1 konkrét kerdes:ugye tavasz készülök a szezonra,és szeretnék egy kis bikát belevinni,ugye a főfuvokat furtak nagyobbra,a kipuból ütettek meg ki egyet!!Szted meg mit lehet csinálni vele?esetleg a hengert érdemes kicsit kireszelgetni??bármint a kiömlö nyilást?Vagy mit csinaljak vele?Üdv Maths
Csá maths: Nos a kipufogó csere nem rossz ötlet mivel a gyári az katalizátoros és 2 év után kuka mer tönkremegy !! A komplett tuning azért nem jó mer ráköltesz 100eket plusz 5 lóerőért! Mer magába a nagyobb karbit baszhatod ha nincs mit etetni vele!!!
A komplett dugó hajtókar henger szett meg egy kicsit húzós!!!! Esetleg egy ugyanekkora de jobb minőségű karbi mer a gyári elég gagyi!!! De nagyobb nem kell mert a Derbin 14-es van, az RS50-esen meg 12-es és azért azok nem mennek ám rosszul!! De a kipufogó cserét az díjazom!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nos xlzx: miért is jó a Derbire ugyanaz a hengerszett mint az RS50-esre vagy a TZR50-re?? Azért mer az Aprilia meg a Yamaha az Minarelli AM blokkos míg a Derbié saját Derbi blokk!
De ha 1 kicsit értenél a motorokhoz ez feltűnt volna!! Állíts egymás mellé egy derbit megy egy rs50-est!! A blokk teljesen más!!!! Majd ezt megnézheted ha már itt osztod az észt!!!

Nos röviden ennyi!
henger: 40-45 Hajtókar meg ez az: 40-45 de lehet szettett is kapni,asszem talán http://www.motorline.hu vagy http://www.robogohaz.hu vagy http://www.italmondo.hu ugyanaz kell mint a yamahz tzrhez,aprilia rxhez stb...
Szasz xlzx!!
Szted mennyiből jönne ki egy ilyen komplett tuning??
meg löki,de nem csak 70es henger kell,mindenből nagyobb kell,pl hajtókarból is.
Bazdmeg te levetted a dobot??
milyen hangja volt??Kegyetlen mi?Amúgy egy gianelli rendszer menyit dob a gépen önmagaban,vagy szted kell rá venni 70-es hengert meg nagyobb karbit??Ez a 3 együtt löki meg a gépet?
Minek lyukat fúrni a dobba?

Egyszerűbb levenni! 3 csavar tartja!
És ha eladod akkor visszarakod és nincs szétfúrkálva!!!
Szerintem!
Mer ha megállít a rendőr megbuntet azért is mer nincs rajta, meg megbüntet azért is mer ki van fúrva!!!!
Az én tudomásom szerint a Mito az 1milla 400 ezer(motorrevüben volt lehet hogy téves,én csak innen tom az árát)a Derbinek meg most 1 milla 145 ezer
Nagyonszép ez a motor,, Kár, hogy ugyanannyiba kerül az új mint egy új mito.. Így már nemis gondolkoznék,, egyértelmű, hogy mitot vennék.
1 képet lécci mutatnátok a kipurol hogy hova furtátok a jukat.
Attól hogy kifurtad(tátok) a kipu végét a hangja mien let?má mint hogy méllyeb vagy hangosabb vagy méllyeb hangosab vagy csak hangosabb és még visítósabb?
1 pár érdekes kép.Az utsó képen 1 csaj van
Passz!

Én még soha nem voltam ott!
De biztos jó!
Ki kell próbálni!
Mert már volt olyan hogy egy szervízről sokan rosszat, sokan jót mondtak!
Ki kell próbálni! Csak ezt tudom mondani!!!!
De biztos van itt nálam sokkal okosabb aki már járt ott és saját tapasztalata van!
De nem mindig kell hinni más tapasztalatának!
Sziasztok! a Derbi szervíz ami van Törökbálinton az megbízható?
Nagyobb!

Majd rákérdek most mekkora van benne (mer azt se tudom)
Aztán meg megkérdem mekkora kell bele!
A topic kihaloban ! Jo idő volt ma is nálunk. Szép napsütés +10 fok. Haverom már R1-el futkozott . De nemsokára +30 fok lesz. Pontosan milyen fuvoka kell bele ?
Na hello!!

De kihalt ez a topic!!!

Na az ismerősök beszéltek az olasz Derbissel!
Az azt mondta hogy ezek a folytások vannak ebbe a típusú Derbikbe és olyan 3000-3500 km-nél szokták kivenni! Kell hagyni kb 500-600 km-ert hogy kiégjen a sok lerakódott olajkosz a kipufogóbol meg mindenhonnan! És után még egy fúvókacsere és kész is a vadállat!! De már most jobban pörög!!!

De jövőhéten hoznak olaszból egy leírást a Derbihez és még majd azt áttanulmánnyozzák az ismerősök!!

Na kb ennyi a folytásról!!!

Mikor lesz má jóidő???
Nem tudja valaki???
Mer itt csupa hó meg latyak minden!!
Úgyhogy sokára kerül még bele a motoromba az a 500-600 km ha ilyen idő lesz!!
De bízok a legjobbakba!!!
Fétfőre beszélnek az ismerősök az olasz Derbissel és kifaggatják!
Ha el nem felejtik !!!

És akkor tuti fény derül mindenre!!!!!!!

Mondták hogy ismerik a magyar forgalmazót is de az olasznak jobban hisznek!

És aszonták hogy olaszba is megállja a helyét a Derbi a motorpiacon (ők már csak tudják 10 évet élt az eggyik olaszba és a mai napig járnak ki motorért) !!!!!!!
Na hello NAgyZakó !

Nos új gyertyám lett de ugyan olyan mint a gyári! Csak a gégi az hót fekete olajos az új meg kiég rendesen őszbarnára! De ez csak a légszűrő miatt van mer csupa geci volt! Meg a régi gyertya is fogta a motor erejét, csodálkoztak hogyhogy nem köpte be!
Meg most tankoltam 95-öset és határozattan jobb! meg majd hétfőn vissza lesz állítva a karbi a 95-öshöz! Ja és hétfőn beszélnek az olasz Derbissel hogy mit kell vele csinálni hogy még bivalyabb legyen!

Ja és végezetül feltűnt már valakinek hogy a jobb hátsó idom alatt van egy Csoki ami nem csatlakozik semmihez! Meg a blokknál is van egy ilyen üres Csoki!!! Mi a fasz az???
Ha valaki tudja írjon!!!!
Helló stoppie!
A gyertyának pontosan mi a neve? NGK R7 ...???