{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5521938] 2019. 02. 16. 13:40
mgabor74
Lehet a lánc, lánckerekek, láncvezető, láncfeszesség is. Nekem egyszer a láncfeszesség miatt volt hülye hangja váltásokkor egy fazernek megvétel után. Kiderült, hogy az előző gazda sztenderen állította be, és ráülve megfeszült a lánc. Elég durva hangja volt.
[#5521900] 2019. 02. 16. 11:39
AGMT01
Sziasztok!
Mi okozhatja azt a problémát, hogy járó motornál ha váltok akkor kerreg, de felvált, ha áll a motor akkor simán tudok váltogatni? Új dugót, főtengelycsapágyakat, szimeringet kapott, meg gyújtás oldal felől minden szimering és csapágy cserélve lett. Kuplung rendesen kiemel.
Előre is köszönöm a válaszokat. :D
[#5521259] 2019. 02. 15. 7:16
Chris75
Sziasztok! Eladó egy gyári D50B0 főtengely amin egy 600 km -t futott top racing kar van. 12000Ft
Ugyanitt csak kipróbált 5 tárcsás kuplung kopó, és fém lamellákkal 5000Ft
[#5520124] 2019. 02. 10. 19:10
mgabor74
Szerintem ez ügyben a szett forgalmazójától tudsz infót kérni. Elképzelhető hogy tudnak neked szerezni alkatrészt. Ez a topic nem nagyon pörög, így kicsi az esély itt érdemi válaszra.
[#5519771] 2019. 02. 10. 9:37
Laca29
Üdv. Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Adódott egy Derbi Senda 2010 es D50B0 Blokkal. Vettem rá egy Airsal Sport(öntöttvas) 70cc 47mm hengerszettet.

Na de megjártam mert a főtengelyem alsó tű görgője tönkrement. Menet közben szét hullott és bele szántott a hengerbe, amit igy sajna fúrással lehet csak javítani. Ez eddig ok is, főtengely és henger javítása, de a gondom az hogy hogyan találok bele dugót?? Piaggio D50B0 Airsal öntöttvas hengerhez csak is 47mm kétgyűrűs dugót látok mindenütt. Hol kaphatok hozzá a típushoz túl méretes dugókat?? Vagy melyik túl méretes típusú dugóval lehetne helyettesíteni a gyári 47mm es dugót?



Ő lenne a hengerszett : http://www.bacsmotorshop.hu/de...





Kérem ha valaki tud segíteni ne tartsa magában. Előre is köszönöm
[#5519766] 2019. 02. 10. 9:36
Bandita 250
Üdv mindenkinek, olyan kérdésem lenne h derbi ebs 50 -es blokkra rámegy-e a 80-as henger a blokk marása nélkül ? Válaszokat előre is köszönöm, széles utat! :D
[#5514900] 2019. 01. 28. 15:33
mgabor74
De ajánlom figyelmedbe a Csibewer fórumtárs által kb. 15 hozzászólással ezelőtt belinkelt hivatkozást, mely tulajdonképpen a letölthető szervizkönyve a modellnek.
[#5514898] 2019. 01. 28. 15:28
mgabor74
Tudomásom szerint: NGK B10ES vagy Champion N1C
[#5514454] 2019. 01. 27. 18:25
kicsimambo22
Üdv!
Derbi Senda Xtreme 50-es motornak valaki megtudná mondani a gyári gyertya típusát?
Köszi előre is!
[#5497660] 2018. 11. 14. 8:34
Chris75
Az a támasztó lemezed távozott...
[#5497659] 2018. 11. 14. 8:32
Chris75
Hali! Lehet főtengely kiegyensúlyozatlanság, de láttam "szakszerűen" görbére püfölt főtengelyt is....
[#5497647] 2018. 11. 14. 7:00
Chris75
Szevasztok! Valakinek nincs hasonló problémája? Elkezdett fura csapágy vagy fogaskerék hangot kiadni a motor. Na mondom itt az idő az összes csapágyat kicseréltem, még a tűgörgőst is a váltóba. A hang ugyanúgy meg van. Csapágyak jók újak, fogaskerekek szépek, elöszőr a láncvezető görgőt gondoltam mert olyasmi hang, de az sem. :I ???
[#5495154] 2018. 11. 04. 15:20
AppleBoyDominik1
Sziasztok
Derbi senda drd 50 kilométer orajat tudja valaki hogy kell mph ból kmh ba áttenni? Koszonom szepen
[#5495018] 2018. 11. 03. 20:22
K. Csaba
Sziasztok! Van egy 6 sebességes D50b blokkal szerelt 2013-as Derbi Senda Xtreme 50-es motorom. Az 5. és a 6. fokozat fogszámra pontosan ugyan az. Tudtok-e valamilyen megoldást a 6. sebesség fogaskerék pár cseréjére? Köszi
[#5494464] 2018. 10. 31. 20:34
L.mark
Sziasztok! Van egy derbi senda-m es vettem egy Am6 os 70es vashengert. Az jólesz a motoromra vagy nem?
[#5493876] 2018. 10. 28. 17:53
Kiss6
Üdv mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem. Meg tudnátok ebből mondani,hogy hogyan tovább? Berugó nem működött,szétszedtem. Mintha a blokkból is kitört volna egy csavar,nem találtam,igaz még nem ráztam ki a blokkot,mert bent van a helyén.Zégergyűrű darabokat találtam még a blokk alján az olajba.
[#5493467] 2018. 10. 26. 9:00
SlowY
Üdv adott egy d50b0 blokk 2010 es evjaratu motor es ha kiporgetem elkezd nagyon remegmi a blokk meg 50 nél kicsit beremeg, utána semmi 65 ig 75 meg megint kicsit remeg mitől lehet?
[#5491253] 2018. 10. 15. 13:40
rg500
Üdv

DERBI gpr 125 nude első lámpát keresek

az se baj ha csak a jobb oldali jó!
[#5485995] 2018. 09. 20. 17:09
keki
GPR50 hiányossan üzemképtelenül eladó.Ár:90e ft.érd:zolimotor@gmail.com
[#5481019] 2018. 08. 29. 14:35
csibewer
A linket megnyitva letöltheted a manualt, ott fotóval illusztrálva megtalálod az olajadagoló állításának lehetőségét. Viszont ha eddig jól működött, ne babráld!
[#5481017] 2018. 08. 29. 14:33
csibewer
[#5481015] 2018. 08. 29. 14:27
csibewer
Alapból meg ha jól ment eddig, ne állítsd el csak az olajtartályt töltsd fel szintetikus 2T olajjal és használd.
[#5481013] 2018. 08. 29. 14:25
csibewer
Szia!
Ugyan más techniát hajtok, de nagy általánosságban a működési elv ugyanaz. A gázbowdennel közösített bowden mozgatja az oljadagoló szabályzót és ennek a bowdenszál feszességének állításával lehet változtatni a mennyiséget. Próbálj egy manual-t letölteni, abban biztosan találasz információt.
[#5480988] 2018. 08. 29. 12:43
perge666
Most is azzal gyártják,nem?
[#5480987] 2018. 08. 29. 12:42
perge666
2T szintetikus.

Állítást nem vágom.