{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5536334] 2019. 04. 08. 10:07
Chris75
Én lefúrnám a csavarfejet óvatosan egy 4es fúróval , és miután levettem a fedelet a kilógó csavart ki lehet hajtani egy fogóval
[#5535966] 2019. 04. 06. 23:04
p1xx3l
Szasztok!
Van valakinek tippje hogy hogy szedjem ki a fékfolyadéktartály elnyalt csavarját?
Válaszokat előre is köszi!
[#5534291] 2019. 03. 30. 18:49
frog
Sziasztok! segítségeteket szeretném kérni. Derbi Fenix/Phoenix 50-es motorral kapcsolatban olyan kérdésem lenne, hogy mettől meddig gyártották, ill. milyen teljesítményekkel? neten nem találok róla semmit. ha van részletesebb leírás róla, az még jobb vagy ha vkinek van tapasztalata ilyen motorral kapcsolatban, azt is szívesen olvasnám. Köszönöm előre is.
[#5532127] 2019. 03. 20. 6:51
p1xx3l
Köszi megpróbálom,bár már próbálkoztam kiütéssel de nem nagyon mozdult meg!
De köszi a segítséget,hátha megoldódik!
[#5531621] 2019. 03. 18. 6:51
Chris75
Hy! Valamelyik anyát lekapod, és valami alu vagy réz rúddal kalapáccsal kikocogtatod. Ki kell jöjjön.
[#5531620] 2019. 03. 18. 6:50
Chris75
Hali! Az csak tágulási tartály. Ott nem is nagyon fog. A ventim nekem se kapcsolt be soha, távozott is a motorról hogy jobban áramoljon a levegő. Azóta sincs semmi probléma.
[#5531491] 2019. 03. 17. 17:33
Peti_rider
Sziasztok!Az lenne a problém hogy a hűtővíz tartályban a víz nem melegszik.Meg a ventillator soha nem kapcsol be.
[#5531100] 2019. 03. 15. 12:08
p1xx3l
Szaisztok!
Az lenne a kérdésem ,hogy valakinek van e tippje,hogy a hátsó lengővilla tengelyét hogyan lehet kivenni?Persze ha lehet roncsolás nélkül!
Válaszokat előre is köszi!
[#5521938] 2019. 02. 16. 13:40
mgabor74
Lehet a lánc, lánckerekek, láncvezető, láncfeszesség is. Nekem egyszer a láncfeszesség miatt volt hülye hangja váltásokkor egy fazernek megvétel után. Kiderült, hogy az előző gazda sztenderen állította be, és ráülve megfeszült a lánc. Elég durva hangja volt.
[#5521900] 2019. 02. 16. 11:39
AGMT01
Sziasztok!
Mi okozhatja azt a problémát, hogy járó motornál ha váltok akkor kerreg, de felvált, ha áll a motor akkor simán tudok váltogatni? Új dugót, főtengelycsapágyakat, szimeringet kapott, meg gyújtás oldal felől minden szimering és csapágy cserélve lett. Kuplung rendesen kiemel.
Előre is köszönöm a válaszokat. :D
[#5521259] 2019. 02. 15. 7:16
Chris75
Sziasztok! Eladó egy gyári D50B0 főtengely amin egy 600 km -t futott top racing kar van. 12000Ft
Ugyanitt csak kipróbált 5 tárcsás kuplung kopó, és fém lamellákkal 5000Ft
[#5520124] 2019. 02. 10. 19:10
mgabor74
Szerintem ez ügyben a szett forgalmazójától tudsz infót kérni. Elképzelhető hogy tudnak neked szerezni alkatrészt. Ez a topic nem nagyon pörög, így kicsi az esély itt érdemi válaszra.
[#5519771] 2019. 02. 10. 9:37
Laca29
Üdv. Egy kis segítséget szeretnék kérni.

Adódott egy Derbi Senda 2010 es D50B0 Blokkal. Vettem rá egy Airsal Sport(öntöttvas) 70cc 47mm hengerszettet.

Na de megjártam mert a főtengelyem alsó tű görgője tönkrement. Menet közben szét hullott és bele szántott a hengerbe, amit igy sajna fúrással lehet csak javítani. Ez eddig ok is, főtengely és henger javítása, de a gondom az hogy hogyan találok bele dugót?? Piaggio D50B0 Airsal öntöttvas hengerhez csak is 47mm kétgyűrűs dugót látok mindenütt. Hol kaphatok hozzá a típushoz túl méretes dugókat?? Vagy melyik túl méretes típusú dugóval lehetne helyettesíteni a gyári 47mm es dugót?



Ő lenne a hengerszett : http://www.bacsmotorshop.hu/de...





Kérem ha valaki tud segíteni ne tartsa magában. Előre is köszönöm
[#5519766] 2019. 02. 10. 9:36
Bandita 250
Üdv mindenkinek, olyan kérdésem lenne h derbi ebs 50 -es blokkra rámegy-e a 80-as henger a blokk marása nélkül ? Válaszokat előre is köszönöm, széles utat! :D
[#5514900] 2019. 01. 28. 15:33
mgabor74
De ajánlom figyelmedbe a Csibewer fórumtárs által kb. 15 hozzászólással ezelőtt belinkelt hivatkozást, mely tulajdonképpen a letölthető szervizkönyve a modellnek.
[#5514898] 2019. 01. 28. 15:28
mgabor74
Tudomásom szerint: NGK B10ES vagy Champion N1C
[#5514454] 2019. 01. 27. 18:25
kicsimambo22
Üdv!
Derbi Senda Xtreme 50-es motornak valaki megtudná mondani a gyári gyertya típusát?
Köszi előre is!
[#5497660] 2018. 11. 14. 8:34
Chris75
Az a támasztó lemezed távozott...
[#5497659] 2018. 11. 14. 8:32
Chris75
Hali! Lehet főtengely kiegyensúlyozatlanság, de láttam "szakszerűen" görbére püfölt főtengelyt is....
[#5497647] 2018. 11. 14. 7:00
Chris75
Szevasztok! Valakinek nincs hasonló problémája? Elkezdett fura csapágy vagy fogaskerék hangot kiadni a motor. Na mondom itt az idő az összes csapágyat kicseréltem, még a tűgörgőst is a váltóba. A hang ugyanúgy meg van. Csapágyak jók újak, fogaskerekek szépek, elöszőr a láncvezető görgőt gondoltam mert olyasmi hang, de az sem. :I ???
[#5495154] 2018. 11. 04. 15:20
AppleBoyDominik1
Sziasztok
Derbi senda drd 50 kilométer orajat tudja valaki hogy kell mph ból kmh ba áttenni? Koszonom szepen
[#5495018] 2018. 11. 03. 20:22
K. Csaba
Sziasztok! Van egy 6 sebességes D50b blokkal szerelt 2013-as Derbi Senda Xtreme 50-es motorom. Az 5. és a 6. fokozat fogszámra pontosan ugyan az. Tudtok-e valamilyen megoldást a 6. sebesség fogaskerék pár cseréjére? Köszi
[#5494464] 2018. 10. 31. 20:34
L.mark
Sziasztok! Van egy derbi senda-m es vettem egy Am6 os 70es vashengert. Az jólesz a motoromra vagy nem?
[#5493876] 2018. 10. 28. 17:53
Kiss6
Üdv mindenkinek!
Segítségre lenne szükségem. Meg tudnátok ebből mondani,hogy hogyan tovább? Berugó nem működött,szétszedtem. Mintha a blokkból is kitört volna egy csavar,nem találtam,igaz még nem ráztam ki a blokkot,mert bent van a helyén.Zégergyűrű darabokat találtam még a blokk alján az olajba.
[#5493467] 2018. 10. 26. 9:00
SlowY
Üdv adott egy d50b0 blokk 2010 es evjaratu motor es ha kiporgetem elkezd nagyon remegmi a blokk meg 50 nél kicsit beremeg, utána semmi 65 ig 75 meg megint kicsit remeg mitől lehet?