van ez a senda motor, vákuumos benzincsappal, ezt akarom lecserélni on/off/res csapra mert nem tudok azonosulni evvel a szarral
van is 15mm csap(elméletileg ez jó hozzá) de annak a tekerő része elég rövid, és tökre bent van szóval valami hosszabb tekerős csap kellene
csinált ilyen átalakítást már valaki?
vagy ha nem látott hosszabb tekerős csapot
ha nincs más az on/off állás is elég de jobb lenne amin van tartalék
így könnyű.... eddig csak olyat találtam ami olvashatatlan maszat
köszi!
az utókornak ha valakit valaha érdekelni fog a gyújtáskapcsoló kikötése:
a piros/piros-fekete összekötés nélkül is beindul, első világítás van semmi más(ami akkuról menne)
ha össze van kötve van hátsó világítás és féklámpa is(többit nem tudom nézni se index se kürt nincs rajta, de gondolom működnének azok is)
a sárga-zöld/zöld fekete összezárásával leáll amikor gyújtáskapcsoló off állásban van ezt zárja össze
akkor igazándiból a piros/piros-fekete maradhat on állásba mert nincs akku, akkunál lenne szerepe hogy ne működjön minden kacat
a műszerfal halott szóval nincs értelme az akkunak úgy se mutatna semmit
majd felteszem a túra gps km órának, nem mintha számítana mennyivel megyek egy 50-es berregővel 😁
Az OFF állásban testelt zöld-fekete a gyújtástiltó. A sárga-zöld a test, a zöld-fekete a CDI nagyfesz tekercse. Azt teheted on-off kapcsolóra, ha nem kell a kulcs.
A piros a szabályozóból/akkuról jön, a piros-fekete a kapcsolt +. ON állásban gondolom ez etet minden mást.
én megoldanám de nincs hozzá rendes kapcsolási rajz
amit találtam azon egy színmegjelölés nem látszik meg az egész egy elmosódott kacat
már a szimóból is kidobtam a gyújtás kapcsolót aztán a kürt gombbal állt le
a színek passzolnak
de miért kell off állásban zárni? az lehet a testelés?
mert csak egy on off kapcsolóm van ami a piros/piros-feketére jó lenne
bár a kürt gombot fel lehetne használni leállításra a zöldekhez
Sokkal egyszerűbb lenne gyűjtőjáratban hetente elvinni hozzád javításra a gépeket mint ennyi karaktert naponta leütni. Zolival vállaljuk a szállításokat, minden héten más országrészből szedjük össze és visszük vissza a gépeket. 😁
ha már derbi
a gyújtáskapcsoló hogy működik ezeknél? nagy bonyolultság nem lehet a 4 vezetékel csak ha elkezdek kötözgetni mindent lehel elfüstöl
tudja valaki melyik vezeték micsoda? emlékeim szerint eg1 kattintás gyújtás 2 kattintás gyújtás világítással meg volt egy parkír is ha jól emlékeszem
nekem most teljesen szétesett a kapcsoló aztán valahogy üzembe kellene állítani
világítást direktre akarom kötni a gyújtás meg on/off egy külön kapcsolóval
akku nélküli módban
Hello mindenki! Adott egy derbi sendám amit egy hete vettem, egyszer csak megállt alattam, majd égett szagot éreztem, majd nem indult be. Mi lehet a nyűg?
Sziasztok!
Derbi Senda drd db50b0 blokkos, 9000km-rel. Minden szép és jó, jól megy, jól húz, váltó szépen dolgozik stb. Viszont gázadáskor ketyegő, kopogó hangot hallok a blokkból, alapjáraton nem, csak ha gázt adok. Mintha egy fém csavarhúzóval ütögetném a blokkot, kb. másodpercenként kétszer. Mi okozhatja?
első körben induljon a gép faszán
melegen gázhúzás nélkül egy pöccintésre
hidegen szivatóval
melegen ha alapjáraton jár nem állhat le még 5 perc múlva sem negyed gázig vegye szépen a fordulatot, ejtse rendesen
ha ez mind fasza akkor lehet a főfúvókával tűvel baszakodni
gondolom se a kipufogóban se a karbiban nincs meg a fojtás
a gyári méretek és tűállás kiindulási pontnak jó innen tudsz haladni
ja és a benzin folyjon rendesen egy eldugult tanksapka szelőző is be tudja az embert szopatni
Sziasztok. Egy olyan problémám lenne egy Derbi sendával hogy teljes gázon dadog a motor, nem pörög ki. Ha fél gázon tartom akkor pörög üveghangon ha viszont tovább húzom a gázt elkezd dadogni. Gondoltam túl sok üzemanyagot kap. A súbertű teljesen lent van, a benne lévő 108-as főfúvókát 100-ra cseréltem de ugyan az. A levegőcsavart ha állítom nem veszek észre változást a fordulaton. A gyertya új. Mi lehet ez? Merre keressem a hibát? Előre is köszi
Sziasztok! Tapasztalt már valaki olyat, hogy Derbi Senda d50b0. Sebességváltója 1től6ig szépen veszi a fokozatokat, viszont visszafele 6-5-4 ig megint és onnantól lefele vagy sikerül, vagy csak kínlódva? Elöre is köszönöm a segítséget!
Na, most megint jó. Csak annyi volt a gond, hogy ahogy esik lefele a fordulat 4500 körül majdnem hogy megáll majd leesik alapjáratra. Ezt legalább jó lenne megoldani.
Állítgattunk megint. Előző hét csütörtökön jó volt, erő is volt, a fordulat is esett lefele úgyahogy. Ma mentem vele, csütörtök óta nem volt hozzá nyúlva, most megint nincs erő, a fordulat nem akar leesni. Már nagyon felidegesít. A motorból menet közbe amikor tartom a gázt és olyan 7-8 ezres fordulatnál van, karistoló hangot ad ki a motor. Én már teljesen kivagyok vele, de apám is. A gyűrű jó, nincs rés a hengerfalnál. Kompresszorral jó, ha kifújkálom a karbit? Szedjem szétt gondolom hozzá.
A 4,5 -ös kompresszió tényleg kevés,gyűrűhézag a végei között 0.4mm,a gyűrűt a hengerbe csúsztatva,és a fényfelé for-
dítva van-e rés a hengerfalnál?A karbit sűrített levegővel tisztítsátok,különben nem ér semmit,főleg ha a légszűrő szétmállot.
A levegőcsavar alatt szokott lenni 0-gyűrű,az megvan-e,ezt pici kampós dróttal szedheted ki,hogy a sűrített levegő ne lője ki.
A karbi szakszerű beállítása is fontos.Főtengely szimmering is lehet,ha a generátor alatt a szimmeringnél látsz kevés olajkifojást,és nem máshonnan szivárog oda,
akkor a szimmeringnél szipkázhat be levegőt.
Aztán a lendkerék mágnese is elgyengűlhet,ezt csak cseredarabbal derűlhet ki.
Ezeket,meg amiket másokis mondtak,végig kell ellenőrizni,de némi tapasztalat kell hozzá.Szeva.
Egy hozzáértő ember is megnézte a hengert ő azt mondta hogy jó. Majd télen széttszedjük megnézzük belülről is hogy milyen. Szokott lenni ilyen vas karistoló hangja. Főtengely szimering kopást mondta apukám hogy az lehet van. Széttszedjük megnézzük hogy el van e dugulva a karbi. Még arra is gondoltam hogy megnézni másik karbival hogy milyen de nem tudok honnan szedni kölcsönbe. A beindulással nincs gond. Hidegen pöcc-röff, melegen meg tologatom, de tolásra egy fél méter se kell. Köszönöm mindenkinek a válaszát!
van is 15mm csap(elméletileg ez jó hozzá) de annak a tekerő része elég rövid, és tökre bent van szóval valami hosszabb tekerős csap kellene
csinált ilyen átalakítást már valaki?
vagy ha nem látott hosszabb tekerős csapot
ha nincs más az on/off állás is elég de jobb lenne amin van tartalék