{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5564561] 2019. 09. 14. 9:14
kukodaattila
http://kisenduro.5mp.eu/
50 es váltós ,Derbi és am6 blokkos új és használt motor alkatrészek raktárról másnapra
Tel 0630490 6559
[#5556043] 2019. 07. 17. 14:15
Peti_rider
Sziasztok.Az lenne a kerdesem hogy tanksapka zárja van valakinek?meg tuningkipufogo?sendara.
[#5553244] 2019. 06. 25. 0:40
Vereczki
Sziasztok! Adott egy 12es senda baja 125 sm, lenne egy ebayes ktm fejidom. Sokaknál látom ezt a combot, minden probléma nélkül feltehető?
[#5552113] 2019. 06. 18. 16:09
Kari 2017
Sziasztok .abban kérnék segítséget hogy egy derbi fenixbe milyen másik motor kerekét lehet belerakni?olyan kellene aminek a km megható spirálja jó a fenix műszeréhez .előre is köszönöm a válaszokat .
[#5551699] 2019. 06. 16. 13:10
baridrago
Sziasztok!

Ez a gyorsgázkar(https://motomotors.eu/hu/gyors...) vagy ez(http://www.bacsmotorshop.hu/de...)
felmegy a gyári bowdenekkel gyári gázkar helyére, vagy kell még valamit cserélni hozzá?
[#5549389] 2019. 06. 01. 16:49
karloszdaniel
Sziasztok.
A minap el volt szervízben a derbim a kuplung bowden gond miatt.
Meg is csinálták, és sikeresen el állították az alapjáratomat. nagy nehezen vissza állítottam, és ezek után lett némi gondom ismét
Sztenderen vagy a nélkül kicsit meg döntve a motort, fel pörög. Függőbe állítva viszont beáll és szépen ketyeg!
hol lehet a probléma?
át néztem a gáz bowdent de nem feszül sehol.Karbira tippelek.
valakinek tapasztalat?
[#5549377] 2019. 06. 01. 12:18
eleven74
Honda X11-em van 120nm 140 ló,rövid áttétellel azt hiszem ennyi,kb ötödikben motorozok mindenhol!
[#5549368] 2019. 06. 01. 10:55
ini
a nagyobbakon nem kell keresgélni
nekem pl az lc4-en kb tökmindegy hogy 2. vagy 3. fokozatban kanyarodok ki max nem emeli úgy az elejét
a sendán amúgy sokkal "munkásabb" a váltó hiszen itt nem nagyon beszélhetünk nyomatékról.....
[#5549367] 2019. 06. 01. 10:53
ini
ha nagyon nem megy kell venni helyette egy robogót
úgy gondolom aki nem képes a váltót kezelni az ne menjen ilyennel, mert annyira elvonja a figyelmét hogy előbb-utóbb nagyobb baj lesz
pl a gyermekem már 12 évesen remekül kezelte a simsont, igaz az 3-4 sebességes volt csak
[#5549363] 2019. 06. 01. 10:23
eleven74
Muszáj lesz neki megszokni,tegnap ment vele először közúton,hát katasztrófa volt!
Sokat kell gyakorolnia,hogy belerázódjon!
[#5549355] 2019. 06. 01. 8:45
mgabor74
Szerintem a fokozatkijelző csak arra jó egy Sendán, hogy megtalálja az ürest, meg hogy elvonja a figyelmét az útról, mert állandóan azt fogja figyelgetni. Ha rutintalan a váltós motorral, akkor kell majd neki egy kis idő, de meg fogja előbb-utóbb szokni, hogy számolgasson, és érezni fogja mennyit kell vissza és felváltani. Én nem azt memorizáltam soha, hogy éppen hányas fokozatban vagyok, hanem azt, hogy mennyit kell visszaváltanom az adott sebességhez amire lassultam. Olyan meg sokunkkal előfordul még a nagyobb motorokon is, hogy keressük a hetediket néha, szerintem legtöbben ezért veszik a kijelzőt. Rá fog jönni egy idő után hogy egy bekanyarodáshoz mennyit kell visszaváltani 6-ból stb.
[#5549198] 2019. 05. 31. 14:43
eleven74
Sziasztok! Szeretnék fokozatkijelzőt tenni a Sendara!Az lenne a kérdésem hogy van e rá lehetőség,vagy felejtôs,?A lányom meg van zavarodva a sok fokozattól!
[#5549047] 2019. 05. 30. 20:37
Peti_rider
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy a féklámpát nem lehet édzrevenni hogy vilagit?mi lehet a gond!
[#5547983] 2019. 05. 26. 8:19
Zolto
Köszönöm a segítséget megpróbáljuk igy.
[#5547981] 2019. 05. 26. 8:16
Zolto
Üdv.
Bowden szépn jár nincs akadás.
[#5547878] 2019. 05. 25. 13:47
karloszdaniel
Köszi mindenkinek a segítséget.
Remélem nem lesz nagy gond a kuplungal.
Amúgy van itt valaki Sz. Halom környékéről?
[#5547865] 2019. 05. 25. 13:17
mgabor74
Csak okoskodás és nem tapasztalat, de megnézném a kuplungbowdent, hogy nem akad-e berohadásból származó korrózió vagy szálkásodás miatt, mert lehet, hogy emiatt szakaszosan enged ki.
[#5547849] 2019. 05. 25. 10:00
ini
ha a kipufogó lent van a karbi is kijön, meg kell próbálni elfordítani a karbit a helyén hátha lejön a csésze, mondjuk akkor lehet már útban lesz a benzincsap
nekem le kellene cserélni a csészét de úgy összesározta a gyerek hogy amíg nem mossa le addig nem nyúlok hozzá, hátha sikerülne úgy kicserélni hogy ne kelljen baszakodni a gumicsövekkel
[#5547820] 2019. 05. 25. 8:00
Zolto
Hali.
Valaki az 5546736. ill 5547660-ra.
Köszi
[#5547737] 2019. 05. 24. 20:17
ini
egy km óra meg egy "rendszámtábla" tartó kelleni fog, szóval írok neki, köszi a linket!
a seregélyesi embert tudtam eddig csak hogy sok mindene van
a kuplung meg olyan hogy egy új sok évig kitart, szerintem 4-5 évig úgysem lesz nagyobb motorja
pár ezerért meg úgysem ad senki sem egy komplett lamellaszettet, ettől többet meg nem érdemes kiadni érte
[#5547731] 2019. 05. 24. 19:54
mgabor74
Ő az:

https://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=447d39ea49fcfc465faa8be4a4d8920e
[#5547730] 2019. 05. 24. 19:51
mgabor74
Van egy Kiskunfélegyházi srác a Jófogáson akinek egy kazal cucca van Derbihez meg az ilyesmi kisendurókhoz. Lehet van neki jóárasított bontott de jó kuplungszett, és akkor nem kell a srácnak végigszívnia a szezont. Nem vagytok messze tőle.
[#5547670] 2019. 05. 24. 13:41
ini
jó eséllyel full lamella csere kell neki is meg nekünk is
mostanában kettesbe teszi be, így ha minden nap mászkál vele ritkán áll le ha áll 2-3 napot akkor így is leáll
olyan 20 felé meglenne a csere kopó lamella fém lamella tömítés
télen lehet megcsináljuk de mos a pénzén inkább benzit vesz
[#5547660] 2019. 05. 24. 12:52
Zolto
Hali.
Mi lehet a gond?
1-be rakva a váltót majd a kuplungot lassan engedve rángat a motor, a blokk is ugrál mihelyt kiér a kuplungkar motor rendesen megindul már nem és a többi sebességfokozatban sem.
[#5547618] 2019. 05. 24. 11:40
mgabor74
CARBURETTOR
BRAND / TYPE............................................................................Dell´Orto / PHVA 14
ENGINE IDLE SPEED .......................................................................1,900 ±100
TURNS IDLE JET AIR SCREW .................................................................3
DIFFUSER DIAMETER ........................................................................14 mm.
# IDLE JET .............................................................................................#36
# MAIN JET ..............................................................................................#73
CONICAL NEEDLE: TYPE / STD ADJUSTMENT .................................A8/3rd
SLIDE VALVE ...........................................................................................#30
# EMULSIFIER TUBE ...........................................................................#211GA
CHOKE TYPE..................................................................................MECHANICAL
# CHOKE JET ..........................................................................................#45
FLOAT ....................................................................................................3.5 gr.

Ez van a karbiról a leírásban. Beállítás céljából szerintem keress valakit aki ért hozzá, mert találgatással nem megy sokra ez ügyben az ember.