Hello !
nekem sendám van a blok ugyan az mint a gpr be elvileg 53/15-s átételen nekem 100-110körül megy pontosan nem tudom mert lazán ki akad az órám elvileg ha jól tudom a 70es Top szetetem 15lóerö van a fötengelyen eböl nemtudom menyi van meg szerintem a keréken ojan 12-13 lehet de hát ki tudja ...
ha esetleg tudja v ki h hol mérnek teljesitményt az irjon
Hello tudna valki nekekem segiteni hol lehet gyári vagy sport kipufogorendszert venni derbi dpr-re. Mert vettem egyet de ezzen valmi tákolt szar van és nem bir menni a pufo miat.
köszi szépen, majd megpróbálkozok vele én is, illetve megbízom Yamaha Karsai szerelőjét Nyíregyen:P korrekt fickó meg érti a dolgát
na én lépek srácok, akinek kell a hengerszettem írjon: maxiking0014 kukac msn.com
hát mivel nem akartam sport szüröt kivetem a gyéri tetejéböl azt a izét és a nyilást nagyobra vágtam
igy sokal jóban megy és kicsit ményeb torokhangja let jah és anyi h a légszüröt sürün pucolom és csak kicsi olajat teszek rá mert ha sok az olaj akor nem birja átszivni rendesen a levegöt a motor szoval nem ojan hu de tuning de sokal jóbb mint a gyári
űű ez a nyitott gyárriszűrő érdekelne! kitudnád fejteni?:P megpróbálok mindent megtenni h direktszűrőt kiiktassam mert nagyon koptatja a hengert hiába takarítom
Gilera RCR! :Kösz a tanácsokat. A te gépeden is nagyonn karbi van?
Ha az akkor mijen márkáju , hol vetted, és menyié ha meg szabad kérdezni?.
Am az a lényeg hogy a RM-emnél ne egyen többet mert akkor fölgyujtom !
Nekem kipörög minden fokozatba rendesen ! 53/15-s átétel 70es Top szett megnyitott gyári légszürö
19es karbi és nagyon szépen minden sebeségifokozatban lepörög ...
50-es hengerhez butaság lenne 17,5-esnél nagyobb karbit rakni mert nehezen/vagy egyáltalán nem lehetne beállítani. gyorsulása is nő meg természetesen fogyasztás is. azt ne kérdezd h mennyivel mert az enyém így is annyit fogyaszt h inkább tudni sem akaromD:D
Lécci segicsetek mert holnap megy a motor szerelöhöz , és ajánlották hogy tegyek föl rá a gyári 14 es karbi hejett 17,5 , vagy 19 est, de gyári 50 es hengerem meg kipufom van, hogy mit csinálna amotor a nagyobb karbival ? és érdemes lenne e cserélni?
Sziasztok!
Gery111 lenne egy kérdésem. Nekem is RCR-en van és nekem is 70-es Olympos henger csak nekem 17,5-es karbi, 90-es főfúvúka, direktszűrő, új hajtókar nameg Hebo pufó amihez gyengének bizonyult a hengerem(13-as első fogaskerékkel se bírta 6.-ban kipörgetni). A te hengered is vas? a Technigas pufóval rendesen megy minden sebességi fokozatban? mert én már arra vetemedtem h eladom a hengerszettem(akit érdekel most lett fúrva, még bejáratós és 23ezres dugót vettem hozzá--
nekem sendám van a blok ugyan az mint a gpr be elvileg 53/15-s átételen nekem 100-110körül megy pontosan nem tudom mert lazán ki akad az órám
ha esetleg tudja v ki h hol mérnek teljesitményt az irjon
meg tudná nekem valaki mondani, hogy
Nem tudja véletlenül valaki hogy pontosan mennyi olajat kell töldeni a Senda első teleszkopjába?
na én lépek srácok, akinek kell a hengerszettem írjon: maxiking0014 kukac msn.com
igy sokal jóban megy és kicsit ményeb torokhangja let jah és anyi h a légszüröt sürün pucolom és csak kicsi olajat teszek rá mert ha sok az olaj akor nem birja átszivni rendesen a levegöt a motor szoval nem ojan hu de tuning de sokal jóbb mint a gyári
Ha az akkor mijen márkáju , hol vetted, és menyié ha meg szabad kérdezni?.
Am az a lényeg hogy a RM-emnél ne egyen többet mert akkor fölgyujtom
19es karbi és nagyon szépen minden sebeségifokozatban lepörög ...
ja és akinek van fölösleges tuning membránszettje az jelezze, köszi
Üdv!
Gery111 lenne egy kérdésem. Nekem is RCR-en van és nekem is 70-es Olympos henger csak nekem 17,5-es karbi, 90-es főfúvúka, direktszűrő, új hajtókar nameg Hebo pufó amihez gyengének bizonyult a hengerem(13-as első fogaskerékkel se bírta 6.-ban kipörgetni). A te hengered is vas? a Technigas pufóval rendesen megy minden sebességi fokozatban?