Hála istennek a forgórész (ami nekem kellett) az egyezik.
. Aztán a meglazított nagy imbuszcsavart kicsavarod. Kicsit nehézkes de ki jön ha már sikerült meglazítani. Olajat öntzsd ki belőle, és csorgazsd ki. Látni fogsz egy imbuszcsavart benne. Két féle teló van az Endúróban. Egyik rugóval van a másikban nincs. Amiben nincs annak a csavar alatti rudat patent fogóval megfogod, de ne túl erősen mert az egy cső és abban van az imbusz beletekerve. Megfogod és az imbuszt kicsavarod, és le lehet húzni a felső részt amiben van a szimmering és a pórvédő. A másik egy kicsit bonyolúltabb mert a rugót le kell húzni és a csavaralátétet pedig felfele megtartani és közé tenni a patent fogót. Ez eleinte két emberes, viszont egyedül is megoldható de úgy egy kicsit nehezebb. Aztán szét jön ez is. Összerakás fordított ütemben. Ha megakadsz akkor nyugottan írj, vagy 06 20 3 763 179 számon elérsz bármikor. De ha az egyiket szeded csak szét akkor már a méretet le tudod nézni a szimmeringedről.
Jah meg az újnak és a réginek egyezik-e a kipufogója meg a főtengelye. Előre is köszi! Ha kérdésetek van tegyétek fel nyugodtan megpróbálok segíteni. Az új blokkos gépekbe nem vagyok otthon.
az lenne a kérdésem h a Derbi Sendába bele lehetne e tenni AM6 ot
?