Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerda h-ring?
Hey ez a topik is haldoklik,pedig vannak itt arcok.Tisz.
DUCATI MAGYARORSZÁG KLUB alapító összejövetel szombaton 17 órától a Pannonia- Ringen található DUCATI szalonban.Szeretettel várunk minden DUCATI rajongót és tulajdonost.
Megkérdezhetem mennyibe fáj?
Szia!

Öhlins, Extremetech kormánylengéscsillapítót tudunk rakni a motorodra. A szervízbe a 061/2709213, vagy a 20/9784244-es számon lehet bejelentkezni. (Bp. XIII. ker. Béke u. 21-29.
Az előzőt Wolfnak címeztem, bocs
Helló,
van egy brutalém és az lenne a kérdésem, hogy kormánylengéscsillapítót kapok-e rá, illetve ha igen akkor milyen lehetőségek vannak. Illetve valamikor elvinném egy olajcsere stb szervízre. Pontosan hova is kellene menjek?
Bocs Kelta, egymás mellé akartam a két motor adatait tenni, hogy össze tudd hasonlítani és lásd a különbséget. Egy kicsit káoszos lett , a technika -e közbeszólt. Azért próbáld kihámozni.
Üdv: motogroup.
Technikai info a 749 és 749 S - rôl:

749 749 S

Teljesítmény : 108 LE 116 LE
Nyomaték : 82 NM 84 NM
Elsô villa : Showa Showa + titán-nitrid bevonat
Hátsó rugóstag: Sachs Showa
Villaszög : Nem állítható Állítható 23,5° - 24,5° között
Lábtartó : Nem állítható Állítható 5 pozícióban
Csak kétüléses verzió rendelhetô Rendelhetô egy vagy kétüléses
Üléspozíció : Nem állítható 20 mm - t állítható az egy ülésesnél
Színek : piros-piros váz-fekete kerekek piros-piros váz,fekete kerekek
sárga-szürke váz- szürke kerekek sárga-szürke váz,szürke kerekek
Együléses verzió:
piros-piros váz-fekete kerekek-
farokidom piros-fehér betéttel
(gyönyörû )

A 749 S -nél professzionálisabb technikát kapsz kb. 300 000 Ft ártöbbletért. ami több beállítási lehetôséget enged.

A 999 -es felszereltsége megegyezik a 749 S - ével, a motor 140 LE és 111 Nm.Piros és fekete színben rendelhetô, az együléses verzió csak pirosban.

Remélem tudtam segíteni, jó latolgatást !
Üdv : motogroup
Húha...
999R, srácok, nem áll mögöttem az MNB...
Egyre inkább hajlok a 749 / 749 S felé, de nem tudom, hogy mire elég, illetve, hogy milyen technikát kapok a pénzemért.
Leginkább ezekről a motorokról szeretnék többet megtudni.
A Mille Factory-t már próbáltam, nekem nagyon bejött. Ám, ha mellette döntök, akkor valami normális sebfokozat visszajelzőt tuti rakatok rá...

Szép lassan eljön az idő, és felvehetem a Cash-t, és vihetem a motorkereskedőhöz... már alig várom!
Csao SAZA! Jo magam is Mille tulajdonos vagyok,csaj sajna nekem nincs sok tapasztalatom róla./sajna idő elött eltaknyoltam vele ,/ Ha esetleg megosztanád velem a személyes tapasztalatod V-2 ről,és az Apriliáról,azt megköszönném!!!! Sorry Ducisok!!
Csá DennyM!

Egy a tertvező, még a 916-os szériához varrták a Mito-d.

Üdv: Smithy
Szia!

Ha van valami kérdésed az Aprilia Mille és Ducati 999R különbségéről, csak kérdezz. Nekem Mille, haveromnak 999R van. A V2 nagyon izgalmas, igazi kemény férfias vezetést kíván!

Üdv


SAZA
kép lemaradt...
sziasztok... egyvalamire nagyon kiváncsi lennék a motorommal kapcsolatban. talán a Duci-sok tudják a kérdésemre a választ... hogy lehet ez a hasonlóság a 748-cal? sima koppintás lenne vagy azonos a tervező?
A következőt szeretném kérdezni a számomra egyetlen elérhető Ducatiról, a 749-ről:
1.) Mennyivel harapósabb az S verzió a "mezeinél",
2.) Hallottam egy olyan dolgot, miszerint a befecskendezés átprogramozásával 122 LE-t lehet kisajtolni hátsó kerékre. Mennyi ebből az igazság, és mennyibe kerülne a művelet?
3.) Megéri a kistestvért megvenni? Úgy értem: ár - érték arányban mennyire jön ki a 999 és a 749 közötti differencia? Úgy hallottam, hogy a 749 technikailag le van maradva a 999-től.

Nyomom én, nyomom...
Csak nyomjad.
ha a topic neve "Ducati mánia" helyett "V2 mánia" lenne, akkor most nem érezném hülyén magam: Ducatisokat Apriliáról faggatni...
Habár egy Aprilia, más feling mint egy Ducati ,de v-2 és ez a lényeg,body.Tisz.
Kelta, meg találtad az igaz utat.Tisz.
tegnap leugrottam a szabóékhoz, és kivittem próbaútra egy RSV Factory-t. GSX-R után nagyon fura egy kéthengeresen feszíteni, de tetszett. Úgyhogy a Kawa kiesett a pixisből!
örülnék neki, ha valaki mondana valamit erről a típusról, mert a szalonban csak szépet, és jót hallottam... már annyit tudok, hogy egy injektorállítás nem árt neki (power commanderrel). Tippeket várok! A váltója nagyon barátságtalan, hihetetlen élmény volt - az SBK-s Gaberán után szabadon - keresgélni az egyest, végül hosszú, csúsztatott kuplunggal indulni; kettesben. Egy barátom említette még a Ducati 996-ost is, mint vásárlási alternatívát. RSV, vagy 996 (új Ducira no money)? Az RSV nagyon állat!



Vannak itt inteligens emberek.Tisz.
Hali
Szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni aki úgy érzi, hogy bármi módon megtámadtam!
Még töled is Della! Bár úgy érzem nem én kezdtem.
Wolf!

Mikor lesz kész az internetes oldalatok?


A vitátok meg lehetne visszafofgottabb, elég szánalmasak vagytok így! Komolyan, mint két hülyegyerek....

Üdv:Smithy
Üdv dellafuta!

Előre is köszönöm a segítséget!
2 szelepes a Monster(még a karburátoros 600-as /2000-es/)
Akkor majd várom az e-mail-t, remélem lesz időd!
victorio84@freemail.hu
Kösz!

vico