Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon csúnyán vitatkoztok pedig, hát elvégre márka társak volnátok. Szerintem inkább alapítsatok egy clubot és motorozatok együtt. Higgyétek el a személyes találkozó és a közös gurulás sok mindent, megold vitatkozni, persze kell csak építő jelleggel.
Szia Victorio!

Azért az sajnos nem annyira egyszerű, hogy ide beírnám. Milyen motor? 2 szelepes vagy 4?

Én javasolnám egy gyári szervízkönyv beszerzését vagy egy Haynes kézikönyvet. Egyébként valóban nem árt a művelethet pár célszerszám, de azok fillérekből legyárthatók vagy a Ducatinál megvehetők.

Este megpróbálok erőt venni magamon és emilben röviden leírni.

Üdv!

Della futa
Szájkaratés vagy Csicseri, szánalmas.

Nem volt szó róla, hogy ki hogy motorozik, de vicces , hogy a témát te hozod elő a körforgalomban leérő lábtartós Monstereddel, szóval ha benne is van a génjeidben a motorozás, most még bizonyosan fika vagy, jó nagy.....

A fasz illetve egyéb jelzőiddel kapcsolatban, pedig az a véleményem, hogy bár valóban lefitymáltalak a hozzászólásomban a korábbi nagypofájú nyilatkozataid miatt és most sem tartalak sokra, talád sejted is, de tartózkodtam a konkrét anyázástól.

Vagy neked hiányzik egy füles egy ismeretlentől csicseri? Pont az ilyen buzik miatt mint te vagy, tartják a Ducatisokat sokan rátarti taplónak. Joggal.

Erre hozzászólásra már csak a közönségnek válaszolj, mert én el sem olvasom mit írsz, a motorodat viszont megjegyeztem...
Hello Dellafuta!

Érdeklődnék, hogy hogy is van ez a "csináld magad olcsón ducati szervíz", mert éppen esedékes lenne a monsteremen egy vezérműszíj garnitúra csere és hát mit mondjak, nem igazán szeretnék csengetni kb.+20-at munkadíjnak!
Tudnál segíteni, hogy hogyan oldjam meg magam?
Köszi! victorio
Hali!
sajnálom, hogy megkésve reagálok!
Della!:
Én nem Csicseri-féle vagyok hanem "a csicseri"
Az én dumámnak senki nem dőlt be, pontosabban senki nem értette félre, csak te Della.
Én minden motorossal jóban voltam tehát nem hiszem, hogy szítanám az ellentéteket, de veled már nem biztos, hogy jóban leszek.
Mivel említetted nemrég vettem a Ducit (info pontos)tehát sajna nem volt születésemkor a seggem alatt, de gyanítom neked sem, de mégis te fikázod a Wolf szervízét mikor még nem is evett oda a fene. Mi vagy te kuruzsló, jövendőmondó vagy valami parafenofasz, hogy tudod mi van szervízében.

Én már tettem tiszteletem a Wolfnál és meg voltam elégedve vele, te aki még nem voltál nála, te már is nem vagy megelégedve vele. Nem furcsa ez egy kicsit ? Tipikus tapló hozzáállás!
Te otthon szereled a ducit ezek szerint neked minden kütyüd van hozzá, amit Wolfnál hiányoltál vagy kalapáccsal vésővel szerelsz és nemsokára beírsz a fórumra, hogy
milyen szar ez a Duci! Akkor aztán ismét hiteles lesz a dumád " okoska".

Azt sem értem mi az összefüggés, hogy "én tavaly szept. vettem a Ducit! Meg melyik motort drágább szervizelni a japánt( rizstalicska) vagy az olaszt ( digo......)!
Ez az összefüggés is billeg kissé, nem érzed "motormágus"le kéne venni a varázs- köpenyt és leszállhatnál közénk - halandókhoz, de az se lenne baj ha azt olvasnád amit mások leírnak, nem azt amit te ki akarsz olvasni belőle!
Ja, gondolkozz el azon, hogy ha tavaly szeptember óta van Ducatim, előtte vajon milyen motorom lehetett! Gondolj, gondolj, gondolj... ahogy az együgyü kis Mici-mackónak is sikerülne (neked nem biztos), így hát segítek.
Csak tán nem japán? És hol láttad te azt, hogy én fikázom a japán motorokat?

Ezek után szívesen megnézném, hogy motorozol, tuti te vagy a májer.
üdv.
Kedves Dellafuta!

Örülök ha egyszer ellátogatsz hozzánk!

Nem titkolt, hogy nem szeretem a személytelen fórumokat. Az a vélemény amit nem vállal fel az ember, nem hiteles vélemény! Néhány név ismerős innen, ők valószínűleg bemutatkoztak valamikor, vagy az alakuló klubba jelentkeztek!

Ha a barátod nem elégedett az általunk elvégzett munkával, az ő dolga, hogy felhívjon és reklamáljon, mivel én nem tudom ki ő, milyen motorja van, így nem is tudom megjavítani. Persze elégedetlen emberek mindíg vannak... Célom, hogy tőlünk minél kevesebben menjenek el így, de ha mégis azok, elvárom, hogy jelezzék a problémát, csak így tudom kijavítani. Így név nélkül "van egy barátom aki elégedetlen veletek..." erre beláthatod, nem lehet mit reagálni!
Konkrét motorokra, emberekre, felsorolt hibákra hivatkozzatok, fogok rá válaszolni telefonon, vagy emailben ha megadjátok a neveteket, elérhetőségeteket!

Üdvözlettel:
Makó Zoltán (Wolf)
Szia Wolf!

Örülök, hogy reagáltál! A leírt esemény, amikor bár valóban illetlen dolog reklámot csinálni bárkinek egy fórumon, te mégis ajánlottad céged szolgáltatásait, egy másik fórumon történt.

Illetlenség ide vagy oda, azt hiszem, hogy a legtöbb ducatis kivételt tett veled ezen illetlenség elbírálásában ( velem együtt! ), ugyanis az örömünk jóval nagyobb volt mindennél!

Én téged kérdeztelek az általad említett eszközök meglétéről és te sosem válaszoltál, noha nem 1 ember nevében kérdeztem amit kérdeztem! Te mire gondolsz ilyenkor?

A hallottam haveromtól annyit, hogy azért a WDW - re együtt sikerült lemennünk, szóval nem olyan elkapott szófoszlány volt az a gumicső....és nem volt veletek elégedett, ugyanis nem lett ok a motorja, noha mechanikailag kifogástalan, csak egy precíz beállítás kellett volna neki. És akkor még az említett cuccok sem voltak a polcon. Nem a rosszindulat iratt ezt velem, hanem a tapasztalat.

100 szónak is 1 a vége: örülök, hogy reagáltál, örülök az eszközöknek, meg foglak nézni benneteket, mert kíváncsi lettem!

Üdv!

Della futa
Sziasztok!

Minden építő kritikát szívesen fogadunk attól aki járt már nálunk! A "hallottam a haveromtól" duma nem annyira hiteles!
Ha esetleg nem válaszoltunk Dellafuta kérdéseire elnézést kérek tőle, bár ez a fórum nem a mi reklámozásunkra jött létre a következő telefonszámon minden kérdésre szívesen felelünk 061/270-9213, 20/978-4244. Mivel nem követjük a fórumot napról napra, ne várjátok, hogy itt válaszoljunk a feltett kérdésekre.

1. ha olajcsőnek nézte a szerelőnk a vízcsövet vagy rettenetesen ostoba, esetleg ember lévén tévedett, de az is előfordulhat, hogy nem nézte annak... Ezt valószínűleg sosem tudjuk meg, de talán mindegy is abból a szempontból, hogy eddig minden általunk (garanciális időn belül és túl) javított motor tulajdonosa elégedett volt! Ha valaki mégsem, jelentkezzen kijavítjuk a hibát.
Valóban fontosnak tartjuk, hogy elmondjátok a véleményeteket, kritikáitokat, mert ebből tanulni tudunk, és még jobbak lehetünk! De nem fórumokon, hanem személyesen!

2. Co mérőnk, lapkakészletünk és a legújabb színes computerünk van.
Tőlünk még nem vittek motort a pannónia ringre, és hogy az osztrákok kin kuncognak kérdéses. Ebbe a vitába nem is mennék bele egyrészt mert ha Dellafutának személyesen mondtak ilyet, akkor valószínelüg ismerősükként elfogult, ha pedig a fenti "hallottam a haveromtól..." akkor nem hiteles.


Egy jó hír az olasz motor szerelmeseinek: jövő héten érkezik az első MV Agusta szalonunkba! Mivel nem lenne illő itt reklámozni, a részletekért hívjatok!

Mindenkinek szép motoros időt és barátságos fórumozást kívánok!

Makó Zoltán, (Wolf)
Mi történt a ducati.hu-val?
Hi Dellafuta!

Kössz, hogy tisztáztad a dolgokat. A 999S-el nekem az ára a probléma. Olasz motorok közül megengedhetnék magamnak egy Aprilia Factory-t (ami a benne lévő cuccok miatt megérné a pénzét), de annál sem tudom, hogy mire számítsak. Egyelőre a kisKawa pályázik eséllyel a pénzemre,de ha az Apriliának is hasonló kvalitásai lennének (beleszerettem abba a két hatalmas kétoldali kipudobba), mint a Ducatinak, akkor meggondolnám a noalei gyártmányt. A Ducati 999S-hez még izmosodnom kellene (anyagilag). Mindenképpen újat, vagy 1-2 éveset szeretnék vásárolni.

Üdv!

Kelta
Na, végre van vmi élet a fórumon, egy kis szakmai vitából mindíg tanulni lehet!
hali!

dellafuta írta:
"És ugye nem gondolod, hogy bárkit is érdekel, hogy neked Wolfék teljesítménye megfelel? Vagy nagy szaktekintély vagy csak nem ismerlek?"

ugyanezt beírhatnám én is, csak a Wolfék-helyett kéne a "P.ringiek"-et írnom.

csicserivel nem állok rokoni kapcsolatban, de a szerveződő klubban klubtársam, innen vettem a bátorságot, engedelmeddel. Szvsz ha akar, majd ír magától is.

szerintem a "rizstalicska", vagy éppen a "tésztazabáló" megnevezés még befér a baráti élcelődésbe.
Szia Shadow!

Nem tudom, hogy keveredsz te a vitába, talán te vagy Csicseri papája mamája vagy egyéb? Elég vicces nem gondolod?

Szerinted a "Rizstalicska" nem fikázás?

És ugye nem gondolod, hogy bárkit is érdekel, hogy neked Wolfék teljesítménye megfelel? Vagy nagy szaktekintély vagy csak nem ismerlek?

Egy haverom náluk járt és a szerelő azt feltételezte a vízcsőre, hogy olaj (!) folyik benne. Én speciel még nem nagyon hallottam külső olajvezetéken csak a HD nál és talán az Aprilianál.....ennyit a szakértelemről.

A műszerek lehet, hogy azóta érkeztek, csak üdvözölni tudom a hírt! Komolyan! Hidd el, én örülnék a legjobban, ha lenne egy épeszű szervíz ebben a városban és nem azt kellene hallgatnom, ahogy a pannóniás szerelők egymás között kuncognak a pesti baklövéseken, miközben szedik le a trélerről a motort ami pestről jött...már megint
hali!
1.többször elolvastam, de nem láttam csicseri hozzászólásában azt, hogy fikázta volna a többi motorgyárat...
2. no és TE, della, gondolom legalább Bolognaban születtél, vagy "D" volt a jeled az oviban, hogy így osztod az észt?
3. Wolf: van nekik minden, amit felsoroltál. Én ugyanis nála szervizeltetek, és láttam ezeket a gépeket. ja és olcsóbbak mint az általad felhozott Pringi szalon.

üdv:
Shadow
Ducati750S
Hát bakker nekem minden ami olasz volt eddig szar is volt autó motor motorosruha bármi ezért én nem osztom optimista véleményed. A minőség tekintetében. A szépség a design stb az minden olasz holminál alap de a minőség az csapni való. Bár ez személyes tapasztalat.
Heló Kelta!

Iszonyú régen írtam fórumon, baromi éles a nyelvem és mindig balhé van belőle szóval balhés gyerek vagyok, de neked mint gondolkodónak szeretnék segíteni.

1. A 999 bár messze van a 916/996/998 tól hiszen abszolút nem korszakalkotó és a pénzügy keze nyoma is látszik a megoldásain kidolgozásán, egy bazi jó motor

2. Nem megbízhatatlan! Nincsenek típushibái, pedig akár lehetnének is.

3. Nem kell bikázni meg ilyen baromság.

4. Jól be kell állítani. 10e km - enként rámérni és ha szükséges újra állítani ( CO% szinkron, megfelelő CO% szint 3 - 6% és a két hengerben legyen tök egyforma, szelepek stb, olvass utána a neten, külföldi oldalakon )

5. Nekem 47e van a gépemben. Én tettem bele. Most kell majd először szelepet állítani. Soha semmi nem volt vele, pedig kontároknál én is jártam... most mi magunk csináljuk. Szinte 0 a ktg... Fram légszűrő 2eFt Mahle olaj + benzinszűrő ca. 4 e Ft szíjak ca 10 e Ft / pár 20e km - enként szóval nem tudom mi a sok?

6. A szervizek levesznek kurvára. Bp - n nincs jó. Pont. Amikor rákérdeztem az istenített Wolfnál, hogy legalább egy kurva CO mérőjük van e vagy pl. szelepállító készletük vagy diag.computer, akkor nem jött válasz...

7. A pannónia ringen a szerviz valszeg jó, de 7 - 8 e Ft/óra. Az húzós, de talán jó.

8. Megéri önállóan csinálni, csak egy kis elhivatottság, de sztem ha vki nem bízik magában akkor a pannóniás szerviz is kifizethető. Egy BMW - Merci vagy éppen Toyota szervíköltségéhez úgyis aprópénz lesz!!!

9. És most jön amiért a balhé lesz: az ilyen Csicseri féle dumáknak meg ne dőlj be, ha jól emlékszem nemrég vette a Ducatit, de máris úgy osztja az észt és FIKÁZZA a többi márkát SZÍTVA EZZEL A KIBASZOTT ELLENTÉTET A MOTOROSOK KÖZÖTT mintha Ducatival a segge alatt született volna. Sok vita volt már a Ducatiról és meg lehetne tölteni egy könyvet a mellette / ellene felhozható érvekkel, de FELESLEGES, ha egyszer abba vagy SZERELMES. Egyszer élsz, nem lesz következő életed, próbáld ki, ha nem tetszik eladod és buksz egy kis pénzt. És? Fogsz még bukni úgyis egy csomót míg élsz. Ennyit megér. Menj be az X-Motorhoz ( régi cosmo üzlet ) és kérdezz rá mennyi a 999S. Le fogsz ülni a székre.

Üdv!

Della
Valaki vegye meg a cangámat, mert nagyon kellene a money!
Monster 600 Dark
2000/6
Sportkifelé puffanó,széles kormány, törzskönyv, 16000km, sérülésmentes...
Olyan vegye meg aki tudja, hogy mi az, hogy motor(=ducati)!
tel.:06-30-355-2293
Igazad van kis táska!!!
Nekem egy 600-as szörnyem van és 0 baja van és volt 16000km után!!!
Eladó!
Én az elmúlt egy hétben láttam belőlük egy-két darabot a hringen.
Amikor volt az az esti motorozás, egy brutale és egy 750-es sportgép is kint volt.
Az adrenalin napon meg egy ezres, ha jól emlékszem.
Megáll az ész, micsoda masinák!
.....hohóó! MV Agusta: két napja láttam egyet az M3-as mellet pihizett a gazdijával, nem gondoltam volna, hogy Magyarországon, az elkövetkezendő 5 éven belül még látok egyet is! GYÖNYÖRŰ! Mint minden olasz paripa!
Mi van Ducatisok?
Veletek nem történik semmi? Olyan csönd van itt állandóan.
Nem támadásnak szántam a kérdést, csupán érdeklődtem. Szerintem akinek 3.5 milliója van egy japán literes motorra, annak már 5 milliója is lesz egy 999-re, ha azt szeretne. A 999 ára viszont felveti azt a kérdést, hogy nem éri-e meg jobban egy MV Agusta, mivel ennyi pénzért jóval exkluzívabb márka, és az árát is jobban tartja.
Egyébként nem ültem még olasz kéthengeresen, ezért nem is tudok önálló véleményt alkotni róluk.
Hali
Akik azt mondják hogy a Ducati megbízhatatlan, valószínüleg nem is ültek még rajta, nem hogy lett volna nekik.
A Ducatit 10.000 km-ként kell szervízbe vinni Rizstalicskákat 5.000 -6.000 km-ként.
Egyszer 50.000.- vagy kétszer 25.000.- az, ha jól tudom kb. ugyanannyi.
Ez tipikus közép-európai duma, ami a nagy tömegek által nem elérhetö az csak szar lehet, WV autó a legjobb, a Ferrari szar! Szerintem nem véletlen az árkülönbség.
A Ferrari 30 évesen is érték lesz, a WV meg 15 évesen bontóba kerül és 100 eurót sem ér.
Szevasz!

Hogy egy 999-nek a fentartási ktg-e mennyi, azt nem tudom. Nekem egy 900SS-em van, amit 2002-ben vettem újonnan.
Az elmúlt 3 évben mentem vele 25000-et és egy kilométeróra spirál szakadásom volt, azt ennyi. Semmi olyasmi amiket leírtál.
Egyedül akkor szomorkodtam egy kicsit, amikor megkaptam a számlát az 1000-es szervíz után, ami 40pénz.
Majd a 10e szervíz után 65ropit , ha nem csal az emlékezetem. Ami magába foglalta a hajtóműolaj cseréjét, fékolaj cseréjét, diagnosztika, 2-3csavar pótlása. Ja és a munkadíj.
Őszintém, nem erre számítottam. De valószínüleg én voltam a balek.
Így utólag eléggé vicces volt amikor egyszer bementem egy Suzuki márkakereskedésbe láncspray-t vételezni és épp arról vitázott a Customer az Eladóval, hogy miért is fizet 20000-et a cruiser kötelező szervízelésért.
Szerintem egy kilencesnek az üzemeltetési ktg-e biztos meghaladja ezeket a számokat, mert még is csak egy prémium kategóriás masina. Szerintem.
Annyit még, hogy véleményem szerint, ezek a mai Ducatik teljes mértékben megbízhatóak. Persze, ha nem végzik el rajta az előírt kötelező dolgokat (gondolok itt a vezérműszíj cseréjére), akkor persze hogy idővel göthössé válik. Mint minden motor.
De ha ki tudsz perkálni 4-5 misit egy zsír 999-ért, akkor nem a szervízelési költségek fognak legatyásítani. Gondolom én.

ui: Az a Kereskedés/szervíz ahol ezek végbementek, már nem létezik (ha jól tudom)
Úgy hogy más helyen, más árakkal találkozhat az ember.


Ennek egy kicsit Tesco szaga van, de mindegy!
Engem nagyon megfogott a Ducati 999. De vannak dolgok, amik elriasztanak a vásárlástól: méregdrága szervíz, megbízhatatlan (milyen dolog az, hogy kocsiról kell bikáztatni - alig egy hónapos aksival - egy motort 2005-ben?). Nem vagyok begyepesedett "japánbuzi", de az olasz motorok lehetnének megbízhatóbbak is. Csak érdeklődésképpen szeretném megkérdezni: mennyivel drágább egy 999 fenntartása (összvissz) mint egy GSX-R600-é? Mondjuk 20 000 km / idény utcai motorozás során, városi - városon kívüli vegyes használatnál. Szervízintervallumokra, benzinköltségre, stb-re bontva. Köszönöm!

Üdv!

- Kelta -