Ducati Monster

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg ezt a V-gyűrűt használják máshol is.... de X-gyűrű egészen biztosan van ilyen méretben. Legvégső esetben, talán egy jól megválasztott O-gyűrű is elég lehet.... egy darabig....
Holnap remélem eljutok az üzletbe.....
Lehet ügyesebb vagy..., én 2013 -2014 alaposan körbejártam a témát saját problémám esetében. A tömítést vagy megveszed a gyártól (itt lehet trükközni, mert pl sok gyártó mikuni porlasztókat szerelt a motorjaikba, így lehet ugyan az a porlasztó alkatresz olcsóbb, könnyebben elérhetö mondjuk a suzuki esetében, mint mondjuk a yamaha esetében) vagy van ez a Tájföldi igen jó forrás, és igen jó minöség. Egy srác éppen pár perce rendelt tölük, miután falsolást diagnosztizáltunk neki. Egy kis javítószett ( https://www.litetek.co/Carb_Ki... Kit C )4600 HUf Tájföldröl postával egy 4 karbis sorhoz, még a suzukinál a 6 db filckorong 24000HUF.
Szaküzletben, csak "pingvinezni" fognak szerintem, de ha más tapasztalatod lesz szívesen várom a további tehetöségeket.
Köszi! Valami ilyesmire gondoltam.... bár egyelőre még nem találtam itthon alkatrész forrást. Majd bepróbálkozom egy szaküzletben... hátha.
Az öregebb poralsztónál sokszor felüti a fejét, hogy a fojtótengelynél farsol:
Itt van hozzá a szett:
https://litetek.co/Carb_Kit_Ducati.html
A TS001 viton vagy más modeleknél TS002 filckarika cseréje orvosolja a probémát.

Itt van egy általános porlasztó felújítás, de a befecskenedezö soroknál is hasonlók a müveletek.
https://www.litetek.co/Guide_M...
Lájk.
lassan az az erzesem az összes -- ujabb--Ducatit el lehet felejteni .
Fökepp a 2021-es Modell, ami igazi Japan Motorra sikerült ... Felrevezetö indokokkal magyarazzak a z uj Motor könnyü sulyat ( Kisebb lett a Benzintank pl. : 😇 )
Dragak es mivel tele vannak fölösleges , agyonkomplikalt Elektronikaval, ezek be is döglenek, nehez javitani, szakmühely keves van, ott se lönek igazan hozza .
Szandekosan nem reszletezem, de ha eladnam Hondat vennek .
forgalomba helyezés.
Még egy hüjje kérdés... találkoztatok már fojtószelep tengely lógással vagy tömítetlenséggel...?
És esetleg tudtok olyan szerelőt, aki ért az elektronikához.... és esetleg tud segíteni a pontosabb diagnosztikában...?
Az se baj, ha nem Szombathelyen vagy Nyíregyházán van... 😁
Szép kilátások.... azért köszönöm....
Javítani nem tudjuk, de a face-n vannak cégek, akik ezzel foglalkoznak. Sajnos nem itthon egyelőre...
A tapasztalatom, hogy egyre sűrűbben hibásodnak meg a 2002-2005 ös évjáratú modellekbe szerelt ECU IAW59-k, melyek memóriában különböznek csak az IAW5AM-től. Rövidzárlatosak lesznek.
Esetleg ECU-t bevizsgálni.... javítani ha baja van....? Nem Duc az alany, de ugyanez a vezérlő... TPS hibát ír, de a TPS hibátlan...
Esetleg valami más elektromos hiba lehet, testelési probléma....
Van esetleg ilyen irányú tapasztalat....? Merre érdemes keresgélni....?
Konkrétan mit szeretnél? Tudunk szoftvert írni és CO%/vákuum beállítást végezni
Skacok! Konyít valaki a motorvezérlőhöz....? Van egy kis problem... és hátha van valakinek egy jó ötlete... 🙄
IAW5AM.... S2R....Superbike...stb....
Vizsga volt, vagy forgalomba helyezés? Mert ha vizsga akkor az itt is ilyen.
Az lesz. De nem én. Az összes NKH körül hemzsegnek a dögevők akik bármit elintéznek pénzért! Ez a következő lépés.
Szomorú...
Egy tanácsot tudok csak adni, vidd máshová...
Fehérváron be sem kellett indítanom,ledes index, nyitott száraz kuplung.
Az volt a kérdés,hogy nem kapja-e be a cipőfűzőt,mondom csizmában motorozok.akkor OK!
Sziasztok!
Érdekes dolog történt ma velem, tanulságos lehet mindenki számára. Vettem három hónappal ezelőtt egy 2000-es Ducati Monster 900ie vasat, Olasz papírokkal. Teljesen gyári a motor, a tükör és az inexek kivételével, de az idexek is E-betűsek és izzószálas izzókkal vannak szerelve. Kértem egy időpontot a Vasgereben utcába, forgalomba helyezésre. 10 hetet kellett várnom mire eljött a nagy nap. Addig minden ismerősömet kikérdeztem, aki csinált már ilyet, hogy mire kell figyelnem. Varrattam kapaszkodót az ülésre, tettem fel plusz rendszám világítást. Majd letelt a két és fél hónap várakozás és boldogan mentem a motorral! És kezdődött a szopatás! Az indexek, hiába vannak a rendszám felett, nem kezdődhetnek beljebb mint a keret és a visszapillantónak túl kell lógnia a kormány végén! Kaptam lehetőséget a javításra, haza ezerrel, levettem a kormánysúlyokat, máris túllógott a tükör, és megtoldottam az indexek szárát is! Dejó! Sajna aznap már nem mehettem vissza, jött a hétvége, kedden reggel ott álltam nagy lelkesen. Kijön az ember, indítsam be. Ok. Áááá ez túl hangos! Mondom nemár, hát tök gyári, mérje meg! Hozza műszert, hátul a doboknál 98 decibel, elöl a blokknál 109! Áááá ez túl hangos. Jött az ötlet, tömjek bele fém dörzsit. Kirohantam a kínaihoz, beletömtük a fémdörzsit és láss csodát, 1 decibellel lett halkabb, cserébe a blokknál hangosabb lett! A vizsgabiztos közölte, hogy márpedig ilyen hangos blokkal ez a motor nem kerül forgalomba! De mondom, hogy legyenszíves elmagyarázni, hogy hogyan halkítsak le egy blokkot???? Az őt nem érdekli! De mondom az únió területén volt a mottor forgalomban, nem teheti meg, hogy itt meg kitiltja! DE! 😪 Később elvittem egy Ducati szervízbe ahol megállapították, hogy az egész motor gyári, bontatlan és teljesen normális a hangja, igen, ez ilyen hangos. De itthon mégsem helyezték forgalomba!! Most marad a bazmegisztáni mindenkit szarrá korrumpálunk módszer, mert akkor BÁRMI átmegy, mert ebben az országban csak és kizárólag EZ működik!!
Köszi.... nem vagy túl messze, csak viszonylag macerás összehozni, hogy minden egy időben, egy helyen legyen.... .... moci...asszony.... én.... te.....
Egyébként mindenki a fészbukon egerészik.
Székesfehérvár,ha jársz erre.
Szóval akkor nincs itt pösti....?
Akkor még ne add el.
hja egyik reszröl eladnam, masrol nem. Ma mentem vele többször inditottam, mindig siman pőcc--röff, volt, nem akarom megegyszer a gyomorideget megerni, hogy elindul-e , ha leteszem valahol....
Ma siman mint a Doxa ora ugy möködött.
talan az a kibaszott megtalpalt biztositek lehett vegig a genyo ?? a ferdeszemü belenyult az elektronikaba atan uj biztositekot nem vett, pedig mellettük van 3 db üres helyre bedugva , mint tartalek . . . .nem latta a barom, erre megtalpalta ...
CB 650-esem volt mar 2 ( CB 750 , es egy CB 650 F ) arra gondoltam ilyet vennek vadi ujat , asszem fehervaron van Honda kereskedö. ez biztos elindulna ejjel nappal , telen ,nyaron.
De ennek a dögnek olyan hangja van, hogy felelmes mint az agyu, es megy felelmesen . . .nehez eladnom . . . .fenn van a hasznalatuton 2 900 000.- ert . . .