Ducati Monster

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép-szép, de ezt tekerni kell kérem.
Eddig mivel jártál dolgozóba?
Aszfaltozás kizárva.
Szurkolok Neked!!
Hogyne kérem melóba járósnak vettem má kapott egy új zárat is, a héten lesz egy szőrviz is rá.
Nagyon jó kis egy lóerős járgány, ne becsüld alá ! Remélem rendszeresen fogod hajtani!!
Aszongya nejem na bővült a gépparkom.
'85-ben volt, meg is repedt a házunk homlokzata Pétfürdőn.

https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Nem teszem vissza. :-)
Be fog kapni ez is és majd csilingel szépen.

Csak hajtani kell a vasat. De ez az időjárás már nagyon kiborít engem.
Nem teszem vissza. :-)
Be fog kapni ez is és majd csilingel szépen.

Csak hajtani kell a vasat. De ez az időjárás már nagyon kiborít engem.
Az az öreg kuplung megszolgált rendesen, ehhez képest az én megcsúszott kuplungom "mintha új" lett volna.
Ne tedd vissza , ha ez is olyan rozsdás lesz mint a régi , fog az csörögni mint az eszcájg a kredencbe Berhidán a földrengéskor / nem tudom hányba , talán 82-be /
Hát még nekem.
Mikor be indítottam majdnem sírtam.
Eddig úgy csörgött ahogy kell. Jó mondjuk kopott volt rendesen a kupplung.

De evvel az ujjal szinte semmi hangja nincs.

Gondolkoztam rajta higy vissza teszem a régit.
Remélem szépen "csörög"! ....jajj de hiányzik a kis csörgőkígyóm!
Faj lett drakula! Ne törőggyé semmivel, egyél zsömlét kiflivel.
Ennél még a vázon van fixen a tankkitámasztó na ezt sajnálom, hogy az enyémnél már külön van az ülés alatt a kis bazbiringyó pálcika.
Na kész lettem. Sajnos közben más dolgom is volt meg dolgozni is kell valakinek,de kész.
Ígértem képeket meg videót. A vidire még várni kell de a képek itt vannak.

Azt hittem ez nem az a fajta fikázós veszekedős fórum de úgy látom tévedtem így nem is írnék regényt csak annyit hogy....

Lehet sufni műhely,de bocsi hogy nem vagyok milliomos hogy padlólapos műgelyem legyen Zsír új szerszámokkal.

De szerintem nem attól függ hogy ki hogy szerel!!!!

A másik. Pengetni a gitárt kell. Eddig is be tudtam állítani gond nélkül ezután is be fogom pengetés nélkül.

Ja és az idő meg ette a benzincsöveket így azt is kicseréltem a tankban is. :-)
Mondtam már... mindenki lakjon jól amivel akar.
Én ezt megértem és igazad is van, nem az érzelmekbe kötöttem bele :)
Értelek és letojom a marketinget. Nekem ez tetszik így mást nem veszek de nem is kötök bele milyen technikát alkalmaznak adott motornál (más márkák típusok) a hengerelrendezés sem érdekel nekem pont ez a jó. Ducati motort az vesz aki azt akar. A 620-as 10500 nál szabályzott, az S2R meg 9250-nél na ezt még szokni kell mert nagyon hamar ott jár meg ugye egyel több 6sebes azt is. De el nem cserélném semmire majd egyszer...
Ez jó összefüggéstelen lett de erted a lényeget
Pocses, most őszintén, a 10ezret talsn forgó motorodnál kell számolni az ellebegésnél míg a 15ezer fölé forgó r6-nál nem ? Kisebb erőt kell átvigyen a szíj mivel nincs rugó(van de ugye az mas) egy pd motorban 1szíj elbír 8-16szeleppel plusz a 4pd elemmel.

Szép meg jó dolog ez, de semmivel sem jobb mint egy hagyományos nem kényszervezérelt motor, csak picivel bonyolultabb és a duci jó marketinget kreált mellé.
Nézegettem őket én is mert megváltozik a melóba járásom de veszek inkább egy 1ccerű bájkot.
Nem baj azért is veszek egy simson flottát !
Jaj ne má ne csináld megvehtnéd az 1.4es zizit csak amid most van sajnálod eladni amin nem csodálkozom, csodagép a görbe kormányosod!
Ja egy Furano-ra nekem sincs , amire gyüjtögettem is lekorlátozta a családi tanács egyszemélybe !
Ja hát aki zoknival együtt tudja váltani a mocit is ?!