Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Önállóan eszembe nem jutott volna meglesni járó motornál.
Köszi!
Jó kis találós kérdés volt, ugye?
Ezt a szelepemelő és a szelepkupak mérésére való közdarabot itthon milyen néven és hol lehet megtalálni,vagy tud e valaki CNC-vel csinálni,ugyan ne kelljen már Ebayról venni 6000Ft-ért ezt a kis réz izét.
Na meglestem.
Alapjáraton függőlegesen tartva a motort éppen az ablak aljában látni az olajszintet.
Én a 710-es csavarig szoktam az a tuti!
Én magasabbra öntöttem az olajat, mert , járó motornál nem látom az olajszintet! Álló motornál sem !
Holnap rálesek!
Köszönöm Urak!
A gombacsere után minden jól működik, mentem 100 km próbakört. Azért a szívrohamot kihagytam volna
Asszem nekem is, szinte nem is látszik járó motornál. Holnap kiderül rálesek.
Nekem lemegy az üveg aljáig (vagy lejjebb) a szint a Monster S4-ben (916-os blokk).
Uj, de üzletben nem kaphato Ducati Jacke erös talan vitorlavaszonbol keszült , kivehetö vall es könyök protektorokkal, xl nagysag , egy exklusiv darab € 400 .- ert vettem mivel Ducatim eladtam ezt is piacra dobom € 360.- ert . tel. 70-2614833
Köszi, várom!
Közben vettem egy gombát, aminek a menete ès a nyomáshatárai ugyan azok, mint ami a Monsteré. Bekötöttem és tökéletesnek tűnik.
Mèg egyszer sem jutott eszembe meglesni járó motornál az oljanívó ablakot de legközelebb megteszem a kedvedèrt azt jól beszámolok róla mit látok.
Jövő augusztusig van műszakim így nincs problèma. Ezt azèrt fel kell hátra rakatni jövőhèten...
Miért nem írják ki az üzeneteimet?
Sziasztok! Tegnap már üzentem, de nem jelenik meg, ha azonban mégis, akkor bocs!
Egy 2004-es Monster 620-am van, tegnap induláskor nem aludt ki az olajnyomás visszajelző. Először lehúztam a gombáról a vezetéket, ekkor elaludt, majd ha egy vezetékkel letesteltem, akkor világított. Ez után kiszedtem a gombát és lehúzott gyertyapipával indítóztam, "bugyogott" ki a gomba helyén az olaj, így megnyugodtam, hogy van olajnyomás, csak a gomba romlott el. Visszatettem mindent, beindíttottam a gépet, és néztem, hogy az olajszint ellenőrző ablakban mit látok. Ott az olajszint nem mozdult, pedig mivel nyomás alatt van, ott látnom kellene, hogy oda/vagy onnan az olaj "mozog" indítás után 2-3 másodperccel, miután "felállt" az üzemi olajnyomás. (Sajnos előtte a Ducatin nem figyeltem, de az előző motorjaimon mintha így (is) látható lett volna.) Kérem, hogy Ducatisok csekkoljátok le a gépeteket és írjátok meg, addig elszaladok szívgyógyszerért! Köszi
Remélem azért, mert mindenki motorozik, és senkinek sincs műszaki problémája
Hát nem nagyon.
Igaz mert közbe megtaláltam a könyvét de azért köszönöm
Ezt meg csak azért, mert nem pörög a topik :D
457ml, ha igaz.
Nem tudja valaki esetleg Monster 900 első telójába mennyi olaj kell száranként?
Kap benyát rendesen? Nincs vèletlen a tank szuszogója eldugulva, azt vaakum keletkezik esetleg