Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha elhozod Győrbe akkor vegyél, de jó lenne tudni merre veszed mert szerelőm járja nyugatot hátha...
Nyilván, de olyanok akik értenek hozzá, szeretnek szerelni, tudnak is. Na most ez rám nem igaz...
Ismerek én is ilyet ráadásul házaspár és nagyon jó fejek de már nem tudják hova költsék el a gubát, (2 évente elviszik műszakira a motorokat ennyi a gurulás) és hangsúlyozom nagyon korrekt jó fejek és nincs álarc!
Köszi. Élnék a lehetőséggel, ha merek Ducatit venni :-)
Csak poénból írom,tudod! Az igazi motoros nem néz le semmilyen motort! Ez tetszik a normális találkozókon is.
Olyan helyre meg nem járok,ahol újgazdagék a kapuban veszik le a HD-t az utánfutóról és úgy gurul be a találkozóra,hogy szaros bottal se lehetne felérni az orrát...persze közben 2szer elesik
Vigyorognál rajta tuti ZsóTTi.
-Apúúúúú,csörög a Ducati!
-Nem hallom,fiam,hogy mit mondasz,mert csörög a Ducati!
Ma is volt mikor megálltam pirosnál várakozva plekó fel buci lehajt és hallgattam a ciripelést valami... eszközájbúk!
Rossz a füled!!
Neked ugye nincs más dolgod.
Én azt inkább csörömpölésnek nevezném.
Igazad van Józsi.
Hogy jó sokáig szóljon akkor ne kettedikben pörgesd, mert leqrvázlak, bár elhiszem hogy roppant szíííp a hangja!!
Ma is pörgettem azért picit 2edikben 10esig de meg ne kérdez mennyit megy mert nem tudom és +őrítő, viszont ahogy szól az L2ő...
Roppant jellegzetes a hangja a vezérlésnek talán a Singer -varrógépre emlékeztet, de amíg egy előzést 4 sec. alatt meg tudunk csinálni, nem érdekes addig le van szarva!!
Te láttad hallottad ugye milyen szépen ciripel...
Pedig azt is emberek végzik!!
Akkor privátban ha tényleg komolyan gondolod, Győrben tudok segíteni és ennél jóval szerényebb áron ami lényeges, megbízható jó munkával.
A Banditomon magam cseréltem az olajat, gyertyákat, szűröket. Egy Ducati azért más. Szelephézagot állítani, vezérlést cserélni nem szeretnék magam...
Megnézem, köszi.
Hm...A szerelő nekem nagy gond, mert beszélgettem itteni Ducati tulajokkal és nagyon nagy összegeket hagynak a márkaszervizekbe. 5,5 órát számolnak egy szelephézagnézős szervizre. Az alsó hangon 5-600 euró, plusz anyagköltség. Mondjuk a Dunántúlon is jó lenne nekem egy, egy oda-vissza utat megérne egy kedvező áru szerelő...
Csak azért kérdeztem , mert akkor gépészeti képzettségednek lenni kell és azzal tudnod kell mit miért és hogyan, letöltöd a Net-ről a "service-manual"-t és magadnak tartod rendben ahogy én a 32 éves Honda CBX-750-esemet. Gépipari szakközéppel de meg kellett tanulnom a motort.
ducatiklub.hu nézz át, ha még nem ismered az oldalt.
Az basszus! Nem beszéllek rá meg le sem, tényleg kell a megfelelő szerelő mellé mert kényes a törődésre, de nem jobban mint a többi más márka amit itthon lelaknak a fél szintetikus olajtól elkezdve a karbi szinkronon át, lehetne sorolni... (tisztelet a kivétel) viszont nem összehasonlítható egyik más motorral sem. Kettő utcával előbb tudod már, hogy Ducati közelít, egy szerpentines kanyargós szakaszról nem is beszélve. Ütni vágni lehet ezt is mire letérdel, addigra gatya minden rajat, viszont ha törődnek vele azt "vigyorogva" hálája meg!