Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendesen kitörölte .
szép is lenne lemennék, összevissza törném mindig a motort, minden csúszás javítását kijavítaná a biztosító... szép álom
oda a casco sem vonatkozik! ha jól tudom
Az a hülye aki casco nélkül megy pályára! :)
Hello mi!?

Rajmund,te javithatatlan vagy!
Én úgytudom az egyik értékesítő sráctól, nem Meklau a Duki gazdája, ő a buliban csak névvel van bent.
Suzukival van igazi szerződése, ami talán jövő 7-en fog neki megjönni, utána jöhet az igazi tüzijáték,
ez a kis móka talán csak arra lehetett neki jó, hogy kitörölje a csipát a szeméből a téliálom végén.
Ez ránézésre gazdasági totálkár (váz, első futómű kapott rendesen, ki is gyulladt, úgy oltották el). Pályáralépés elött aláíratják a lemondó nyilatkozatot (saját felelőségedre mész pályára, nem perelhetsz senkit bármi is történik).
Ezt mi is láttuk. Ezzel milesz? Úgy ütötte ki alóla egy másik srác. Ilyenkor a felelőség azé aki kiütötte. Ilyenkor van valami fizetés, biztosító, vagy valami? vvagy ilyenre nincs esély?
Az derék . Remélem megúsztátok fetrengés nélkül, volt akinek nem jött össze ...
Igen.
Egyszerűen gyönyörű
Ez a motor több mint gyönyörű.
Az etalon ducati.
Te mentél a fejidomos cagivával?
Jókis gép, szép hangja van, jólis ment.... :) Jól elment nekünk
1098S és a gazdája
Ennél újabb nem nagyon van... Ma délelőtti képek... :)
Hello mi!?

Termeszetesen csak vicc volt az azonnali vasarlas! Szeretek en is tajekozodni,mielott veszek egy ilyen gyonyoruseges masinat!!!
Sziasztok!

Mivel nem az 1098-assal kapcsolatos a hozzászólásom,bocsi mindenkitől!Viszont aki tud,légyszi segítsen!Ezen a képen egy 996 Biposto látható,a fotó 2001 nyarán készült,Tatán.Abban a szezonban többször láttam "A" motort a városban.Akkoriban,vagy kicsit utána a MR-ben tesztelték és összehasonlították ezt (!) a mocit egy SP-2-vel és ha jól emlékszem egy Firebolt-tal (sajnos az az újság már nincs meg).Valószínűleg pár nappal a teszt után járhattam az "akkori" csepeli Ducati-szalonban,ott állt a moci...ehhez a képhez képest annyi különbség volt akkor rajta,hogy a tank alatti elem már a sárvédőkhöz hasonlóan karbon volt és magas plexi volt rajta,a gumikon pedig egyértelműen látszottak a pályahasználat nyomai.Az írásomnak a célja "csak" annyi:szeretném felvenni a "6-os" jelenlegi tulajával a kapcsolatot,jó lenne újra élőben találkozni azzal a motorral,aki akkor azt az érzést adta nekem,amíg láthattam,amit csak akkor érezhet egy fanatikus Ducatista,amikor életében először lát Dukit.Visszagondolva álomszerű.Ha valamelyikőtöké volt akkor (vagy most) a motor,vagy ismeritek a tulajt légyszi valahogy szóljatok-adatlapomon van pár elérhetőségem.Bocs,hogy foglaltam a helyet,csak szeretném tudni,egyáltalán egyben van-e még a "Kicsi",itt van-e még az országban,ilyenek!Számomra mindig is a 996 lesz a legnagyobb,Ő lett a szerelmem,mondhatjuk beteges szinten,Ő nekem "A" motor,hiába mond bárki bármit a korával és egyebekkel kapcsolatban!Nincs sok piros "96-os nálunk,az tuti,csak egy e-mailt kérek attól aki tud ilyen mociról!A beazonosítással nincs gond,felismerem "ŐT",de a rendszáma is megvan.

Aki tud segí­tsen!Nekem ez nagyon fontos,légyszi értsetek meg!

Köszönöm!

Andris
Halli!
Én a vásárlással megvárnám a 2008 at és inkább a németeknél venném meg ott egy paraszthajszállal * olcsobb és addigra nem lesz reg. adó sem

*Paraszthajszál=cirka 1000.000.-
üdv.
Ezek szerint ketten mar biztosan vagyunk!Bar en erosen hajlok a vasarlasra!Lehet,hogy megbolondulok es az osszes penzem elkoltom egy 1098s-re!
Okezsd!Akkor,biztos ami biztos alapon hetvegen kereslek!
Addig is,szoljunk hozza a temahoz!!!
Megvagyok, kösz. Srác nő mint a bolondgomba, lottó ötös még nem jött be, úgyhogy egyelőre nem veszek 1098S-t.
Gizi !
oda van agépem nem mülödik se a skyp sem az msn de holnap Sanya meg nézi