Jó, de ugye nem VÁROD EL, hogy az aukciós oldal a te két szép szemedért (ingyen) üzemeltesse, kizesse internetet, a vasat, a fejlesztőt a weboldalához? Inkább örülj, hogy van egy lehetőség ingyen.
aaa, igen-- 1 ingyenes, most adtam fel meg 1 et 11,990.- ert.... rengeteg kerti gepem lenne, Hexler-agdaralo , Vertikulierer, az a fü gyomlalo forgo keses, villanymotorral, kisebb motoros cuccok, hianyzik itt nekem, a jol attekinthetö magyar- Willhaben . . . . .:))) 😄
ismerem a jofogast, de ott kurva bonyolult, amit nem ertek: valami csomagot kell venni, nem ingyen az sem :)))
nem reg valahol felrevezetö szöveg miatt kifizettem valamit, ami felre,erthetö volt, irtam nekik, mire visszafizettek a z összeget... fasz kivan a sok agyonvarialt dologtol.
696 Modellhez van valami cucc, szelepallitashoz szükseges sapkak, sok meretben, es rengeteg 5-ös Lemezanyam van , ami regen kellett a tank oldalfalaihoz. Komoly erdeklödes eseten utananezek mik vannak.
821 Modellhez van 2 elektr. Gasfogantyu, egyik kaputt a szen kontaktja , de cserelhetö
Porschehoz van fektarcsam, de az esöben rozsdasodottak a felületük.
Sokminden van, de nem tudom hol lehet hirdetni, Nemeteknel, es Austriaban ingynes, Magyarban 12,000.- 1 honapra a hasznaltauton. Rettentö arrogancia, szemtelenseg, penzehseg, kapzsisag !!!
Ilyet nem hiszem hogy kérdeztem , mivel 190-es van rajta most , és az elődje is 190-est koptatott Metzeler K3-akkal járok már régóta ! Nagyon sok fórumon tettem fel a kérdést nem csak a sportmotoron ! De mind 1 is ! Annak az embernek megköszöntem aki leírta véleményét , es tényleg használt 200-ast ! 😉
Visszakerestem, 2022. augusztus 30 tájékán volt ez a téma az üzenőfalon. Nem lettél leidiótázva sem elégetve, maximum egyszer félreértve, amikor azt kérdezted, hogy a 150 körüli gumival jobban kanyarodik-e, mint a 200-assal. Ott félreérthető volt, hogy te tulképp 50mm-rel szélesebbet akarsz feltenni - holott nem, de ez csak a környező többi hozzászólásból lett egyértelmű.
Sőt, a motorgumis topikban konkrétan egy szó nem sok, annyi választ sem kaptál.
"Nem az a lényeg, hogy mit mondanak, hanem, hogy ki mondja!" A mátrai parkolóban és a facebook-on lehet pro és kontra a levegőbe szájkaratézni, de a lényeg, hogy mit lehet gyári dokumentummal alátámasztani (esetleg mellé saját tapasztalat), ezért fontos (pl. számomra) a hitelesség. Olyan sok az infó, hogy nem várható el mindenkitől, hogy képben legyen egy-egy típussal kapcsolatban és a fejlődés is hoz magával változókat, amiket el kell fogadni a felhasználónak (Ha elakarja, ha nem. A gyártó okosabb). Ismételten egy konkrét példa időrendben (az elmúlt kb. 20 évet nézve): Dunlop slick esetében 6,0"-ra (zárójelben a valós szélesség mm/valós átmérő mm) 180/55 (180/649), 195/70 (185/656), 195/65 (191/656), 205/60 (202/662), 200/70 (194/670). A kételkedők a felsorolt méretek közül egyiket sem tennék fel 6,0"-ra, mert nem 190-es!? 😂 Csak költői kérdés.
Amikor én kerestem 200-as tapasztalatokat , majdnem elégettek , hogy hova akarok 200-ast , mikor 190 a gyári ! Na mikor mondtam hogy 6"-os a felni , és méret szerint felmehetne rá a 200-as , na akkor voltam én minden IS ! De azért volt egyvalaki aki használ 200-ast és megosztotta velem a tapasztalatait , a többieknek csak idióta voltam ! 😉
Alapesetben jól gondolod, hogy a 6,0"-os kerékre 200-as gumi kell(ene), de manapság a motorok LE-jének fejlődésével és az ezzel párhuzamos gumifejlődéssel ez nem minden esetben van így. Mindenkinek azt mondom, hogy a márkánként más és más a fejlesztői gondolkodás, ezért a gyártói adatbázisból hozzá lehet jutni a megfelelő infóhoz. Két szélsőséges példa: a Bridgestone 200/55 ZR17 Battlax R11R-je 5,5"-re is használható, vagy a Pirelli Diablo Supercorsa 180/60 ZR17-ese 6,0"-ra is használható. A nyomásértékkel hasonló a helyzet, ne a Ducati "kézikönyvét" vedd készpénznek, hanem a kiválasztott gumimárka és típus fejlesztésének megfelelő paramétert! Ha már Ducati, vélhetően Pirelli Diablo Supercorsa SP van rajta, abba (utcán és pályán is) elöl nem célszerű 2,3 bar üzem-meleg érték alá menni (2,3-2,5 bar az üzem-meleg értékhatár). Hátul versenypályán 1,65-1,9 bar üzem-meleg érték között, utcán 1,9-2,3 bar üzem-meleg érték között kell keresgélni az egyéni igényeknek, egyedi terhelésnek (lassú vagy gyors motoros, 1 vagy 2 személy), és a külső körülményeknek (nem mindegy, hogy 15 fokos vagy 50 fokos az aszfalt) megfelelően. Remélem segítettem.
Sziasztok!
1098S mocit keresek megvételre utcai használatra nagyjából utcai használatból, lehetőleg sport kidörrentőkkel (az sem baj ha rendszer van rajta), többi extra lényegtelen. Nyugdíjazott pályagép nem érdekel. A hirdetési oldalakat persze figyelem, de ha valaki tud egyet, vagy megválna a sajátjától és nincs hirdetve akkor kérem szóljon: w1ll1@freemail.hu; 06harminc85966nyolc2
Köszönöm, Vili
Sziasztok !
1199-es Tulajokat kérdezném utcán használt guminyomás értékéről , mivel a könyvében szokatlan adatokat találtam.
elöl 2.1 bar hátul 2.2 bar. ilyen alacsony első nyomást még nem láttam. Kicsit szkeptikus vagyok , mert a hátsó felnire 5,5 coll-t irnak
miközben 200-as gumihoz mindig 6-coll-os felni van , természetesen ezen is.
A 1299 ami igen közel áll hozzá , már egész más fordított értékeket adnak : elöl 2.3 bar hátul 2.1 bar ( itt már megadnak 2 személyes adatokat is , elöl 2.5 bar hátul 2.9 bar, sőt pálya értékeket is elöl 2.3 bar hátul 1.8 bar természetesen pirelli gumival )
Ami nagyon érdekes , hogy a V4-hez ami azért egészen más típus ugyan ezeket az értékeket adják meg mint a 1299-hez !
Nem értem a dolgot, ezért kiváncsi vagyok ki mit használ !?
Köszönöm
ismerem a jofogast, de ott kurva bonyolult, amit nem ertek: valami csomagot kell venni, nem ingyen az sem :)))
nem reg valahol felrevezetö szöveg miatt kifizettem valamit, ami felre,erthetö volt, irtam nekik, mire visszafizettek a z összeget... fasz kivan a sok agyonvarialt dologtol.
821 Modellhez van 2 elektr. Gasfogantyu, egyik kaputt a szen kontaktja , de cserelhetö
Porschehoz van fektarcsam, de az esöben rozsdasodottak a felületük.
Sokminden van, de nem tudom hol lehet hirdetni, Nemeteknel, es Austriaban ingynes, Magyarban 12,000.- 1 honapra a hasznaltauton. Rettentö arrogancia, szemtelenseg, penzehseg, kapzsisag !!!
Sőt, a motorgumis topikban konkrétan egy szó nem sok, annyi választ sem kaptál.
1098S mocit keresek megvételre utcai használatra nagyjából utcai használatból, lehetőleg sport kidörrentőkkel (az sem baj ha rendszer van rajta), többi extra lényegtelen. Nyugdíjazott pályagép nem érdekel. A hirdetési oldalakat persze figyelem, de ha valaki tud egyet, vagy megválna a sajátjától és nincs hirdetve akkor kérem szóljon: w1ll1@freemail.hu; 06harminc85966nyolc2
Köszönöm, Vili
1199-es Tulajokat kérdezném utcán használt guminyomás értékéről , mivel a könyvében szokatlan adatokat találtam.
elöl 2.1 bar hátul 2.2 bar. ilyen alacsony első nyomást még nem láttam. Kicsit szkeptikus vagyok , mert a hátsó felnire 5,5 coll-t irnak
miközben 200-as gumihoz mindig 6-coll-os felni van , természetesen ezen is.
A 1299 ami igen közel áll hozzá , már egész más fordított értékeket adnak : elöl 2.3 bar hátul 2.1 bar ( itt már megadnak 2 személyes adatokat is , elöl 2.5 bar hátul 2.9 bar, sőt pálya értékeket is elöl 2.3 bar hátul 1.8 bar természetesen pirelli gumival )
Ami nagyon érdekes , hogy a V4-hez ami azért egészen más típus ugyan ezeket az értékeket adják meg mint a 1299-hez !
Nem értem a dolgot, ezért kiváncsi vagyok ki mit használ !?
Köszönöm
https://forum.ducatiklub.hu/
Segítőkészek az ottaniak nagyon.