.
csá!mit ér az az nsr h 400-450?
, de hogy az nsr ért 400-450et adjanak
.Különben motorikusan pöpec,elcsodálkoznál rajta ha ráülnél
.
A kipufogórendszered is jó lenne átvizslatni,a hegesztés mentén a rozonátordob felvágásával okosabb lennél.Meg különben is,az 2ütemű motorrol lévén szó a kokszot is takarítsd ki a ha már szétszedted.A végdob is megérne 1 misét,az lényeg benne,h minél jobban,könnyebben áramoljon ki a füst belőle,de minimális fojtás lehet benne.Pl perforált cső és gyapot.Lehetne karburátoron is fuvókát bővíteni,ne adj isten nagyobb torokátmérőjű karbit rátenni,de szerintem ettől jobban ne nyúljál bele a gépedbe.Ha erősebbet akarsz vegyél 125ös endurót.Azok már 120at mennek,nem 75öt és a gyorsulásuk is kicsit más dimenzió!
/kellő tapasztalat nélkül nagy bajt tudsz okozni a mocidon, ezt onnan tudom hogy párszor előadtunk fölöslegesen néhány tuningfaszságot drágán/
Amúgy ez a tuningolásdi nem egyszerű dolog és ezért itt majdnem felesleges vitátnyitni is róla!Attól sokkal komolyabb minthogy itt dióhéjban leírtak alapján egy kezdő antiszerelő összedobja és még jó is legyen!
De majd mondok 1-2 trükköt amivel mi szórakoztunk régebben!