Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kishapsi
nekem alul ugyan ugy megy az yz mint régen...
csakugye jelentkezett ez a betegség és nemtom ami a bré van
vettem uj gyertyát..azzal is szar volt
lehet hogy valami elektromos hiba vagy nemtom
gyujtással nem lehet valami??
vagy valami kábel vagy trafó vagy mittomén mi nemértek hozzá...
Sziasztok!Van itt bőven téma,gyűlünk mint a vadkender .Sok jó ember kis helyen is elfér...Sok jó endurós...
Nah én meg sztem most felülök a motoromra és végigjárom az összes kereskedőt,hátha adna valaki egy kis pénzt a motoromért.Bár csodát nem várok,de háát az a baj hogy jövő hét szombaton lefarcolok.Új világ,új élet.....Irány Németország!!remélem minden összejön addig és zökkenőmentesen ki fogok jutni.
Kérdezni akarom tisztelt publikumot:
Úgy néz ki ősszel elátogatnék a talján csizmára..Megtetszet ez az Rx típusú motorkerékpár...Persze nem kéne semi papír nekem,szóval bőségesen megérné kimenni egy kis nyolcadliteres drágáért .Tuningolhatóság érdekelne igazán.Vagy már egy agyonhúzott konstrukció?Mindenképpen köbcenti növekedés nélkül érdekelne a dolog.Maximális megmunkálás a hengerfejnél,káros tér minimalizálása,márkás kipuff rendszer......Valakinek hozzászólása? Tehát tulajdonnképppen jó tuningalap az RX?
Szeva...

nem tuningoltam a TS-t,elkapott az ámor nyila ozt a barátnommel voltam nyakra fore,sajna most ment ki Cyprusra fél évre,már mint sulibol mentek prax ként.
most számolom vissza a napokat,már csak nem egész 5 honap,addig élem az o elotti életemet.

Suzi az megy mint bolond,lehet csak most van jol bejáratva azért...
este dumállunk...most megyek melozni suliba.

Csá
Rx
ha téleg six days- akor 34 es karbid van.
abba gyárilag 155 ös fő és 34/36 os alapjárati fúvókát irnak a könyvek.

zoozee:
az öszes rx behuzómágnesen elven müködik, van eg ykülön vezérlőelektronikéja ami a főelektronikából kapja a jelet, és huzza a cuccost.

Rx. és alul meg van a teljesitménye a motornak? mert láttam már olyat is hogy forditva kötöték be a powert. alul nagyon ment de mikor el kellet volna neki indulni, akor zárt be a power és csak dadogot meg fulladt.EZT nézd meg te is faisst.
Na végre vki aki ért hozzá...na szoval...1991es évjárat ,Rotax 123 blokkos,A karbim nemtom hanyas,de a fuvóka 152es,A SIX DAYS REPLICA(SZÜRKE -LILA-FEHÉR)gyári festés,a a gyújtásból a fesz szabályzóba 80V váltoáram jön fel a fordulatszám függvényében,azt hogy hol méri a fordulatot nemtom,van trafó benne.A gyujtásból 5vezeték jön ki ha joltom 3feszszabályzóba,2a trafóba.A gyertyám jól ki van égve tehát annak nincs baja.ez az állígatós dolog lehet h igazad van(a dadogás ,miatt)kb ennyi.mit szeretnél még tudni???Volt uilyen motor a közelemben de abban semmi elektronika nem volt,csak szárazon a gyújtás(semmi fesz szabi+fekete doboz+aksi---+a power directbe volt neki kikötve0)és nagyon ment. Az enyémen amugy bovdenes a power.
ilyenkor még nemhogy távszerelni nehéz hanem lehetetlen mert még ha látod is akkor is majdnem szét kell szedni az egész romot és felépíteni újból egy embernek készre míg jó nem lesz mert ki kell zárni minden hibalehetőséget! /és itt az "szerelők" jelentették a legnagyobb veszélyt a gépedre!/
szia átfutottam!
átfutottam de tényleg csak átfutottam ! szerintem átvert néhány szerelő de megoldható a probléma szerintem de hogy ne kerüljön pénzbe egyszerűbb lett volna keresned egy ugyanilyen lovat és megpróbálni kicserélni néhány cuccot mielőtt milliókat költesz feleslegesen! így látatlanba nagyon nehéz mondani bármit de szerintem valamelyik alkatrész amit kicseréltetek nem olyan mint amit leszedtetek és ezenfelül jól elállítgattátok hogy helyrehozzátok a lehetetlent!!/ nem veszett fejsze nyele de jó vona látni/
kérdés1. ilyen hogy szervízkönyv akad hozzá?/komolyabb/
2.honnan számolja a power elektronika nálad a fordulatszámot?/trafó vagy az a fajta amelyik lentről a blokkból/
3.ilyet hogy stroboszkóp ráakasztottatok beindított állapotban a gépre? mit láttál?
4.bowdenes a power vagy motor fordítja?
holnap csinálok egy rajzot hogy mit nézzél meg ill. megnézem a kapcsolási rajzot amiről beazonosítjuk az elektronikát meg néhány csecsebecsét karbit meg ilyen szarokat......
még annyi hogy nyomjál ide egy pontos típus,gyártmány évjárat meg esetleg különös ismertetőjelet ami utal a motorodra lécci! hátha megmondjuk mennyire szedtek le
Szewa Zozee.én vok az RX problémás plíízz nézz bele az irogatásokba hátha tudsz segíteni...kösz
kishapsi itt vagy még?
na szevasztok!
tegnap ott álltam a homokbányában és faisstra gondoltam tudod a részeg videóklipp jutott eszembe a felmenőkről ahol esett kelt a haverod pont ott tartottunk mikor elkezdett szakadni az eső!

jó sokat irogattatok a hétvégén még nem olvastam csak belenéztem !
még szar a motorod mindig? megnézted már tüzetesebben azóta mióta múltkor mesélted ezt a sztorit?
láttam van valami rx-el is nagy bajság majd átolvasom a tüneteket hátha eszembe jut valami okosság!

ja a gumihoz annyi csakis Mitas max. esetleg drágább nyugati de fölösleges /semmiképp sem kenda meg ilyenek vietnami, tajvani, kínai szemét mert szar anyagból vannak és ezer a külömbség/ hátra legjobb C-10 és C-16 ./crossba is endúróba is/
Aszalósék elérhetőségét adja má meg valaki plz. meg hogy mit forgalmaznak, mit csinálnak... fontos lenne
Faisst---"Lehet hogy hideg! "jo nem szivatlak..amugy kösz mindenkinek minden infot.Remélem ezekkel a szerelökkel már többre megyek...Amugy az Aszalos mester nemtod milyen árakkal dolgozik mert most ez a 91"es Rx em ami amugy ér 270000 et benne van már 600000be...
rx halál
nekem ugyan ez a bajom az yz vel
kinyit a póóóver és nem gyorsul semmit csak dadog..és nemtom mi a lófasz baja van
amugy te mért adod el az RM-Z -t?
ya gumi téren ,meg Érden a majer gumist ajánlom, nagyon jó árai vanak.
www.majergumi.hu
Rx-halál, ha télleg 3 éve szopsz vele, az télleg szopás. igy a leirtak alapján az hogy viszafele indul el az eléektronika, mert a régi megszakitós mocikat be tudtad inditani viszafele, meg a léghütéses dt-ha hátrafele toltad be.

viszont az hoyg a power nyitásnál elgyengül, az lehet keverék beállitás is, mert hirtelen többszörösére nő a gázsebesség, lehet hogy kicsi a fuvóka a karbiban, és nem szállit aniy benzint.
de ez igy látatlanban nagyon sok mindentől lehet.
Én ajánlanék neked egy helyet amiben 1000% ik megbizok, több okból.
1,ő tanárom, több éve kifejezetten motorszerelést tanit.
2, a fia versenyzett a gp ben, és ő csinálta a motorját
3, aprilia hivatalos kereskedő és szerviz
4, országosan elismert név a 2T szervíz és tuningban.

Aszalós Péter.
keress rá igy a keresőben és kiadja majd a telefonszámát, mert igy itt nem szeretném leirni.

na itt a kuntakinti TSR-es srác, mi a fasz volt eddig hun votá, tuningotad a suzit??
viszatértem én is a japó S betühöz, csak most robogó formában .
jó újra látni téged,mi van veled,milyen az yz?
na figymu. én tudok egy 2ütemü specialista ürgét nekem már csinált motort, nagyon érti a dolgát!!!
ha gondolod hivd fel(06309406073) Neuser Lajos a neve és Szadán van a műhelye(Mogyoród mellett )
hát vagy nagyon átbasztak
Kb egy ora mulva leszek ujra,de addig bármi okosat tudto irjátok le(Visszatérve KARBIT A CSEREI UTCÁBAN A "SZAKEMBEREK" CSERÉLTEK+MEMBRÁNT IS A GYERTYA MEG NEM SZÁMÍTHAT 20LÓERÖT)
3 éve? az szép...nekem rxnek még semmi baja nem volt. de árulom,fiatalabbat szeretnék.
Mikor lesz itt?szolj neki légyszi akkor Te!Nagyon fontos!(3éve szopunk!)
akkor meg karbi gond,meg hát az a gyertya is sokat számít
hát így nem tom h megadhatom e....majd ha itt lesz megkérdezem tőle.