Ezt azért írtam így mert Faisst szavaiból azt szűrtem le hogy ő úgy véli hogy 450-es enduroval lehet tartani a crossgépek tempóját.
Szóval én is tisztába vagyok a 2T 250 cross erőfölényével csak az előző hsz-ben finoman fogalmaztam és nem vágtam bele a lecsóba
Huhh de szép volt ez a motor..2 ezer km volt akkor benne.Egyik haveromé volt, külön angolra jártunk együtt. Akkor láttuk először a bicajt ,addig csak mesélt állandóan róla.
Sajnos az srác ősszel elhunyt .
Fogyasztása? mivel uccai motorrol van szó fontos vkik számámra! meg érdekelne ,hogy mien menetteljesítményeket várjon tőle a srác!
130as végének kell lennie, meg olyan 4,5-8-9es fogyasztásig. Legalábbis nekem igy volt(KDX-en).
Egyik haveromnak akinek dt je volt ,ő az elején 185 km-t ment el 1 tankkal.
henger acélhüvejes ÉVJÁRATA 1992 egyik legjobb évjárat dt ből
műszaki van 2008 júniusig.... meg persze minden papírj megvan miel forgalomba használom csak... terepen csak a cr t
csapattam ma 100km-t xt vel...
gecijó idő volt...kibaszott jót motoroztam...hegyen keresztűl...nagyon élveztem...de azért jobb lett volna mondjuk egy 60lovas supermotoval csinálni ugyan ezt
én is mentem már xt vel. Irtó rossz emlékem maradt róla.
a lényeg ,hogy egy homokbányában tesztnapot szerveztek az itteni yamahások. Igazából a quadokat lehetett próbálni. Amig vártunk a sorunkra, ott volt egy kis XT. Mondtam a csávónak ,hogy amig nem jön be a quad, addig csaphatok vele egy kört? mondta ,"hogy persze". Kérdeztem ,h "itt a környező földutakon mennék az jó, mert igazán a pálya nem neki való"..."óhhhh birja azt"...ez volt a válasz. Hát ne tudd meg mi küszködés volt vele menni...kapart, fulladt, dombnak felefele majd megholt...alig birtam visszarugdosni kuplung nélkül a gangokat, hogy szégyen szemre ne tollni keljen fel a dombokra. A futóműve viszont olyan baráti volt, az még tetszett is!
figy... mentem xt vel... amin ráadásul sportkipuff van.... nem olyan rossz.. nem egy versenygép de arra hogy járkáljak vele ide oda arra jó.... állatkodni ott a crossmotor
Mivel hozná vissza az árát? amúgy meg nem értelek, minek egy hajszárító 4 ütemű?? még uccára is gyenge, a robogók fognak gyalázni vele mondjuk cserébe tényleg vizen él.....
amugy 20500 volt a licencem
multkor kérdezted asszem..de leeht hogy nem te
Erről lemaradtam. Informálj!
Rendesen az OB 85-be nyomjátok majd a Firtosvári + társaival?
(a kép németben készült)
Szóval én is tisztába vagyok a 2T 250 cross erőfölényével csak az előző hsz-ben finoman fogalmaztam és nem vágtam bele a lecsóba
Sajnos az srác ősszel elhunyt
130as végének kell lennie, meg olyan 4,5-8-9es fogyasztásig. Legalábbis nekem igy volt(KDX-en).
Egyik haveromnak akinek dt je volt ,ő az elején 185 km-t ment el 1 tankkal.
műszaki van 2008 júniusig.... meg persze minden papírj megvan miel forgalomba használom csak... terepen csak a cr t
ára, évjárat, műszaki , zöldkártya
gecijó idő volt...kibaszott jót motoroztam...hegyen keresztűl...nagyon élveztem...de azért jobb lett volna mondjuk egy 60lovas supermotoval csinálni ugyan ezt
a lényeg ,hogy egy homokbányában tesztnapot szerveztek az itteni yamahások. Igazából a quadokat lehetett próbálni. Amig vártunk a sorunkra, ott volt egy kis XT. Mondtam a csávónak ,hogy amig nem jön be a quad, addig csaphatok vele egy kört? mondta ,"hogy persze". Kérdeztem ,h "itt a környező földutakon mennék az jó, mert igazán a pálya nem neki való"..."óhhhh birja azt"...ez volt a válasz. Hát ne tudd meg mi küszködés volt vele menni...kapart, fulladt, dombnak felefele majd megholt...alig birtam visszarugdosni kuplung nélkül a gangokat, hogy szégyen szemre ne tollni keljen fel a dombokra. A futóműve viszont olyan baráti volt, az még tetszett is!
díjóhéjjban ennyi
Csak hamar rámszóltak ,hogy besarazom a népet.....