értem..akor már jó sok óra került bele az évek során.para ha námal szarik be és szelepeket meg rugókatkell cserélem..jó sok százezer pénz lenne
ha eladják az rmz-telőlemakkor még visszatérünk rá
Hello!
a motor hitelezhető, de neked kell a hitelt intézned rá, ez a motor még nem volt felujítva, megvannak hozzá a gyári alkatrészek is:dugó,gyűrűk, tőmitéskészlet stb...+a gyári idomszett is, kevés üz óra van benne tényleg de ezt lehet látni a blokkján is ert egyáltalán nincs lekopova!
Ha érdekelnézd meg probáld ki!
csao
csak gondoltam rákérdezek hogymivan..
hitelezhető e,illetve mikor mi lett benne cserélve,,feujújítás ára stb..
Ha elmegy az rmz amit nem szeretnék..akkor más motor után kell néznem,de remélem nemkell,ezért kérdezgetek
vasárnap elvileg jön egy srác megnézni a motort,a barátnőjének venné
elmondtam neki telcsibe hogy mivan..érdekli meg minden,megnézi és ha jó el is viszi
tegnap ti betudtatok lépni este sportmotorra? mert én nem..
Nem veszem annak.
Én semmit nem tudok ezekről szinte még.
De amúgy nem olyan túrára gondoltam, hanem csomag, hálózsák, sátor és irány az ég alja.
Vmi kompromisszum-motort keresek, amivel el tudok ugrani legalábbg a környező országokba 1500-2000 km-es túrákra, mondjuk egyben 2-300 km nem gond vele, esetleg egy kis kanyarvadászat hétvégén, de azért a mindennapi városi használatban is megállja a helyét, és attól sem fosik be, ha véletlen Románia belsejébe akarok túrázni (értsd szar úton, de úton! ). Emellett nem bánnám, ha a fenntartási költségek ésszerűek lennének, és megbízható gépet szeretnék.
Nem is tudom, hogy van-e egyáltalán valami ilyen motor, ami kiszolgálja ezekez az igényeket. Józan eszem alapján a nagyköbcentis izmosabb endurokon kezdtem el gondolkozni. Nem tudom, hogy jó úton járok-e...
Ami eddig eszembe (fejembe) jutott: KTM LC4 SM/Enduro/DukeII, Honda XR650/FMX, Yamaha XT660, Kawasaki Versys/KLX650, SuzukiDL650/1000?(az már kicsit drága asszem)
Na mindegy, bármi tanácsot, érvelést, fikázást, beszólást szívesen várok!
ha eladják az rmz-telőlemakkor még visszatérünk rá
a motor hitelezhető, de neked kell a hitelt intézned rá, ez a motor még nem volt felujítva, megvannak hozzá a gyári alkatrészek is:dugó,gyűrűk, tőmitéskészlet stb...+a gyári idomszett is, kevés üz óra van benne tényleg de ezt lehet látni a blokkján is ert egyáltalán nincs lekopova!
Ha érdekelnézd meg probáld ki!
nyomok fel pár képek motorkiállításrol:
CSanaki Én Bitti#11
csáá
csak gondoltam rákérdezek hogymivan..
hitelezhető e,illetve mikor mi lett benne cserélve,,feujújítás ára stb..
Ha elmegy az rmz amit nem szeretnék..akkor más motor után kell néznem,de remélem nemkell,ezért kérdezgetek
vasárnap elvileg jön egy srác megnézni a motort,a barátnőjének venné
elmondtam neki telcsibe hogy mivan..érdekli meg minden,megnézi és ha jó el is viszi
tegnap ti betudtatok lépni este sportmotorra? mert én nem..
Én semmit nem tudok ezekről szinte még.
De amúgy nem olyan túrára gondoltam, hanem csomag, hálózsák, sátor és irány az ég alja.
Vmi kompromisszum-motort keresek, amivel el tudok ugrani legalábbg a környező országokba 1500-2000 km-es túrákra, mondjuk egyben 2-300 km nem gond vele, esetleg egy kis kanyarvadászat hétvégén, de azért a mindennapi városi használatban is megállja a helyét, és attól sem fosik be, ha véletlen Románia belsejébe akarok túrázni (értsd szar úton, de úton!
Nem is tudom, hogy van-e egyáltalán valami ilyen motor, ami kiszolgálja ezekez az igényeket. Józan eszem alapján a nagyköbcentis izmosabb endurokon kezdtem el gondolkozni. Nem tudom, hogy jó úton járok-e...
Ami eddig eszembe (fejembe) jutott: KTM LC4 SM/Enduro/DukeII, Honda XR650/FMX, Yamaha XT660, Kawasaki Versys/KLX650, SuzukiDL650/1000?(az már kicsit drága asszem)
Na mindegy, bármi tanácsot, érvelést, fikázást, beszólást szívesen várok!
tegnap nem bírtam feljönni sportmotorra estefelé.............látom neketek se ment a firkálás.