mondjuk én 6-7 literrel eljárok 100on,de ez enduro.
) ha levegőben vagy akkor gázzal és első fékkel tudsz korrigálni...(gázra emelkedik,fékre lejebb megy az eleje)érkezéskor ha teheted húzz kis gázt,hogy ne hasson rád annyi erő...röviden ennyi
megint nagy a hallgatás! esik az eső hajlik a vessző ..............
sutyerák te meg ne féljél ennyire nem kell tartani a szerelésektől csak próbálj meg minnél jobb állapotú és
minnél fiatalabb motort venni!
azért ne dőljél be minden rémhírnek!/ pl. 5 percenkénti
meg a fogyasztás is majdnem mindegy /a 4T-k kevesebbet isznak/ de crosspályán hasonló fogyasztások jönnek ki kategórián belül majd minden motornál ha küldik őket !teljesen másodlagos kérdés szerintem ha kimegyünk pályára egy napra ,hogy 15liter vagy 17.8 fogyott-e el mikor másfél millió forintos motorokkal 200 ezres ruhába pörgünk ott és a fogyasztáson kívüli a kopás meg az amortizáció is ezrek alkalmanként!