Nekem 5 éve volt egy kisebb mocis balesetem.
Még most is fáj néha a térdem, van hogy egyszerűen nem tudom behajlítani mert anniyra fáj, ez mondjuk ciki moziban mert ott elég nehéz kinyujtani a lábam
eddig nem hivott az öreg hogy megvan az alkatrész...szoval nemtudom...
de nem is nagy baj ha nem lesz meg mert ugy is fáj a térem mint gecc
szal ugy sem motoroznék..
Te ki tudod... Egy YZ 250 után...nekem is karcsú volt, de ahhoz hogy jól menj vele ahhoz nem árt ha van előképzettséged hozzá, különben csak tötyögsz vele. Valamivel könnyebb menni vele mint egy 25ös 2t vel, de ezzel sem egyszerű ha gyors akarsz lenni. Ugyanúgy forgatni kell hogy menjen. Azért a DRZ 400 sokkal barátságosabb...viszont azzal meg versenyen nem indulnék. De ő nem is versenyezni akar. Majd ha belejött a terepezésbe akkor lecserélheti egy komolyabb gépre, de addig csak tanulja meg az alapokat DRZvel. Azzal nem fog szopni műszakilag sem, és nem hátrány ha utcai motorozás kényelme után nem kell rögtön szopnia a terepgépek nyűgösségével. Így is többet kell majd törődnie a DRZvel, mint amennyit az R6al valaha is törődött.
nehogymá enyit ne tugyál!
az a lényege hogy szépen kell beszélni, ütemesen, mert ugy értik meg az ütemek! tehát kell venni egy motor kerékpárt ami 2T, veszel egy azzal a tipussal megegyező motorblokkot, leszeded az oldal dekniket és a hengerfejet is! utána ütemesen megkéred a blokkban lakozó ütemeket hogy menjenek át a másik motorblokkba! Figyelem a másik motorblokkból ki kell tekerni a gyertyát így képezvén kis lukat ahol bele tudnak menni az ütemek!
Ennyi, nem nehéz!
Nakat, Ombres!
Hát, egy robbantott ábra simán megmagyarázza, hogy mi recseg. Kicsit én is meglepődtem a kérdésen. Tényleg, hogy is lehet a kétüteműből négyüteműt csinálni?
Meg úgy a vállamra estem, szerencsére nem törnek a csontjaim