Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig csak csendes szemlélődő voltam ebben a témában, viszont:
- Első dolgodnak kellene lennie, hogy sűrűn elnézést kérsz Pocses kollegától, a pár nappal ezelőtti "kikérem magamnak" stílusú hozzászólásod miatt.
- De, hogy segítsek is, bár nem ismerem a pontos típust.:
Ha szétszedhető a teleszkóp, akkor a szimmering alatt az alu szárban kell lennie 1, vagy 2 csúszógyűrűnek. Ha van, akkor azokat,+ a szimeringeket, olajat kicserélve megjavulhat a dolog.
- Béke veled
Na üdv sporttársak.
Úgy gondolom meg találtam a gondot. 😟 Sajnos.
annyira bele merültem , nem bírtam ki és ki szedtem a 2 teleszkópot előröl. A helyén nem is éreztem semmit de ki szedve egy satuba fogva érezhető 1-2 mm kottyanás a teleszkópban, Az alu külső részt ha bele fogom a satuba a krómos fényes szár a végén kottyan , és mind kettő sajnos.Gondolom ez pont elég a kormány szitáláshoz.
A helyén semmit sem éreztem, 😡 na most a kérdés: Esetleg tudja valaki hogy ez feljavítható-e? ha igen alkatrészt honnét?
köszi.
Nekem a kis vespa másolatomnál a tárcsa volt ovális mert ragadt a fék de mocsokul, meg csak az egyik dugó mozgott már amennyire a másik be volt állva mint gerely. De most csitti-fitti fék rendbe rakva új tárcsával.
Most már rendesen kíváncsi vagyok én is mi lesz a hiba...
Nem vettem észre 🙄 Lehet jobban el voltam foglalva a kinézetével ami meg tetszett, és át is siklottam felette. 😟 😍 De mindegy talán már hogy akkor rázott vagy sem a lényeg most hogy lehet megoldást találni? Ma ki szedem a teleszkóp szárakat és át nézek mindent ami a kormányzással kapcsolatos, majd írom az észrevételt.
Akkor valószínű már rázott vétel előtt próbakörön is. Nekem is rázott csak fékezéskor, tudtam tárcsa csere lesz, meg ugye fék karbantartás, viszont jó ára volt bőven megérte.
szia
nem tudom mert 2-3 hónapja vettem azóta van nálam, és a gumi is akkor került rá.
"Új gumi elől,"
A gumicsere elött is szitált?
Meg történt nélküle is csinálja!

És nem kell sértődni ,de feleslegesen ""savazni sem"" kérdezz és válaszolok. ;)
Nem gondoltam, hogy savaználak, akkor én kérek suldigungot!
Akkor nem is zavarlak, nehogy nekem legyen ebből gondom. 😉
Jut eszembe, mióta van rajta? Lehet az okozza a cidrit a kormányon. Szedd le azt próbáld ki anélkül.
Szia.
Látom olvasol csak nem értelmezel!
Igen a teleszkópok gyáriak, mégpedig azért írom mert más fórumon írták hogy 20 ezer felett teleszkóp csere mert elkopik. és lóg kottyan. Nem azt írtam hogy olaj nem lett cserélve!! És hogy csicseg az olajtól :) Száraz és szépen dolgozik.

A kérdésemre viszont nem adtál választ így feleslegesnek tartom a hozzászólásod! Tipikus "hungarikum" ami nem az enyém azt savazzuk!!!

Köszi.
Amúgy jól kinéz a nyenyere, azt a Lada szélvédőt én le venném, persze nem nekem kell tessen. 😉
"teleszkópok gyáriak"
Na ebben akkor még lehet nem volt olaj cserélve? Pár ezer km alatt kap annyit a teló olaj, hogy elfeketedik elhasználódik. Ha nem folyat a szár ennyi idő után akkor is lecserélném sőt, már jóval korábban.
Sziasztok.
Szeretnék itt is segítséget kérni hátha itt jön meg a jó megoldás.
Az alany egy Kymco people 250 Nagyrobogó. 2006 os
A kérdés: szitál az eleje, de nem jövünk rá mi a gond :(
Új gumi elől, voltam gumisnál aki motort is centíroz meg nézte jó.
kormánycsapágyak jók nem lóg nem kotyog, balesetnek deformációnak nyoma nincs, teleszkópok gyáriak,
A jelenség elő jön jó és rossz úton egyaránt, 1 kézzel fogva a kormányt már ijesztően rázza cibálja ide-oda a kormányt, ha rá fogok 2 kézzel elmúlik. Nem kis apró szitálás hanem nagy szinte bólogat balra jobbra . gumi nyomás gyári 1,75. Típusa elől hátul egyforma: Dunlop Scootsmart 16" kerék.
Aki járt már így vagy esetleg tudja mi lehet a gond az kérem írjon egy emailt: pimpa1974@freemail.hu re. köszi.
Köszönöm a gyors és részletes választ! Mindenképp reklamálni fogok!
Szia,
Ez történik akkor amikor a szerelő nem ért ahhoz amit csinál. Menj vissza hozzá, mondd meg neki, h egy balf*sz.

Villaolaj megint csak a hozzá nem értés miatt szar.
Az olajmennyiség nem mérvadó(csak a porszáraz teleszkóp esetén igaz), inkább a légrés számít, h helyesen lett-e beállítva. Természetesen ez is le van írva, h mennyinek kell lennie.
A szervízkönyv szerint Yamaha 01-es telóolaj(15.6 40fokon) kell bele. A mellékelt képen láthatod a viszkozítását a Repsol 10W-s olajnak(46 40fokon). A Motul táblázatban láthatod, h kb a Factory Line Very Light 2.5W olaj kéne bele, mert amit beleraktak, az 3szor keményebb. És csodálkoztok, h szar lesz a csillapítás? Meg nem lehet állítani? 😄
Jah, és hogy miért nincs annyi klikked. Mert a szerelőd semmit nem ért ahhoz amit csinál, és nem állította be a telókupakot és az anya távolságot a csillapítás tetején, ami megint csak benne van a szervízkönyvben. Ezért nincs annyi klikked.
Keress egy normális szerelőt, aki tudja mit csinál...
Üdv!

Adott egy 2004-es évjáratú YAMAHA YZF R6, szervizben elvégzett első teleszkóp felújítás után a húzofokozatok klikkszáma, nem egyezik meg a gyári számmal! A ismerettségi körömben lévő, ugyanilyen motoron, felül 13 klikket lehet csavarni, viszont a sajátomon, csak 7 klikket! Minek köszönhető ez?

Villaolaj: Repsol Fork Oil 10W! Az olaj mennyiségéről sajnos nem tudok, reménykedem benne, hogy mefelelő a szint, teljesen kiengedett csillapításokkal is túl feszesnek érzem az elejét!

A válaszokat előre is köszönöm!
Tobb ertelmet latom ha elviszed a motort profi futomuveshez mint hogy sajat magad nekiallj.
Közben érdeklődnék, hogy ha egy öhlins rugót bele teszek egy 2002es 636hatuljàba akkor mit várhatok? 110-ea a rugó én vagyok 98-100kg.vagy esetleg van e tippje valakinek higy mivel tudok egy kicsit tuningolni rajta. Előre is köszönöm a választ
Hasznos volt az infó köszönöm.
Nem sokra mész màs beàllitàsaival...
...föleg, hogy nem adtad meg a " versenysùlyod".
Làthatod ugyan azon a motoron ülsz mint az elözö gazdàja, de neked az " el volt tekergetve".
Netröl leolvasod es beallítod a gyari ertekekre a hùzo- nyomo csillapitasokat elö es hatul. A rugoelöfeszitest is "alaphelyzetbe" tekered, majd a kb 80 kg -os szeria beallitast lefele vagy fölfele a sajat tömegednek megfelelöen korigalod, hogy ne laposkuszasba , vagy eppen toronydaruba szintezödjön. Altalaban teljes rugout harmadat üljön össze, ha raülsz... a csillapitassal meg habitustol függöen lehet a gyarihoz kepest elterni.
Mindenbek, csak akkor van ertelme, ha a futomü jo allapotban van. A rugok nincsenek összeülve, normalis allapotu meg a hidraulika folyadek allapota a telokban, nincsen szetkopva a csapagyazasa szàraknak, lengövillanak, himbaknak., mert a szart felesleges ruzsozni...
Hali.Érdekelne hogy van e valakinek tapasztalata zx 2006-2007 es típussal. teljesen el volt állítva a futómű és most szeretném egy jó sportos utcaira beállítani.
Kinek mi a javaslata vagy tapasztalata.
Előre is köszönöm
Hirtelen, egy a furatba passzolo inbuszkulccsal.
Sziasztok.
Ezt a lengéscsillapítót mivel lehet állítani?
Hyosung GA125F
A választ előre is köszi!