{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#1481644] 2009. 03. 14. 19:47
>suzukis
a hátulja elpattog a krumplikon vagy ha tekergetem akkor meg hullámzik az eleje meg olyan mintha egy seprű nyele lenne és akár hogy tekergetem nem lesz jobb már próbáltam 3 fajta viszkozitású olajat de szinte semmit nem javult.....
és az a legnagyobb baj hogy akitől vettem koppanásig betekert illetve be keményített mindent és egyszerűen nem tudunk belőle kihozni semmit...
[#1481532] 2009. 03. 14. 19:14
coolrider
mi a gond vele?
[#1481415] 2009. 03. 14. 18:32
>suzukis
Ennyire segítőkészek vagytok?
[#1479146] 2009. 03. 13. 18:42
>suzukis
Sziasztok meg tudnátok adni valami szerviz vagy inkább szaki élérhetőséget mert már egy éve küzdök az RMX-em telóival de nem nem sikerül sajnos beállítani úgy szar ahogy van és kezdek elkeseredni.. jól lenne ha tudnátok valami okosat mondani....
[#1454049] 2009. 03. 04. 19:49
dulai42
Gyerekem hol voltal elveszve? miért nem tölünk kérdezel,
[#1454042] 2009. 03. 04. 19:47
mosodas
Ha jó volt ahogy volt, akkor ua. Ha nem, akkor töltsd addig amíg nem levegős(szürcsög),ezt aztán még fokozhatod ha túl puha.max 5-ös olajjal szerintem.Az én motoromhoz se találtam adatod még a Yamahába se volt hozzá feltöltési adat.Az enyém is fordított cucc az 4dl-vel (száranként) normálisan működik.
Remélem jó lesz.
[#1453368] 2009. 03. 04. 15:04
Petya-144
Hello! 1993-as Honda CR 125R első telójába száranként mennyi olaj kell? köszönöm a választ
[#1409242] 2009. 02. 17. 18:20
TommyésAdél
Elküldtem! üdv:Tommy
[#1408385] 2009. 02. 17. 11:15
gila001
Hali! gila1987@gmail.com
erre a címre küld már el!
köszi szépen!
[#1408348] 2009. 02. 17. 11:01
TommyésAdél
de ha egy komoly szerelöt akarsz ajánlom neked Bajner Józsefet!
Budaörson a kawa márkakereskedédbe! tiptop rendberakja a futómüvet! már csak azért is emlitem mert 10bar nitrogénnel nem sok helyen töltenek! ha már kiengedted a gázt!
[#1408331] 2009. 02. 17. 10:54
TommyésAdél
ha érdekel van egyközponti telo szerviz manuálom! nem pont rm125 de 99%-ban egyezik vele! adj egy emailcimet és átküldöm!
[#1405899] 2009. 02. 16. 14:42
JOE01
Hello!

yzf750 elsőfutómű gyári beállítása kellene 96-97'
Kössz!
[#1375123] 2009. 02. 03. 19:15
gila001
Hali!
nem tudja véletlenül valaki, hogy egy 93-as suzuki rm 125-nke, hogy lehet szltszedni a hátsó teloját? vagy nincs valakinek rajza róla?
[#1171532] 2008. 10. 08. 16:33
vszabika
Sziasztok. Egy kérdésem lenne . Sv1000 N -em van és az első futómüvet szeretném vissza állítani a gyári alap beállításra. Ha valaki tudna segíteni nagyon hálás lennék. Üdv: Szabi
[#1024758] 2008. 06. 24. 16:17
The_Doctor
nem tudom, nincs d209GP gumim. kérdezz meg valakit aki ért hozzá, amit Balu belinkelt az nem rossz, de az 1,4-1,9 hátra az eléggé tág határ :) utána kéne nézni valahol melegen mért értékeknek, azok többet mondanak.
[#1024723] 2008. 06. 24. 16:00
Baluu
[#1024683] 2008. 06. 24. 15:34
joci61
Szia doki.
A pályamocis topicban láttam az irományokat a dunlopokkal kapcsolatban.Nem tudnál valami nyomásértéket mondani hogy mennyivel menjek?még a régi D209 GP...köszi
[#1024672] 2008. 06. 24. 15:26
keme
Pontosan erről volt szó:
"próbálj ki egyszer egy ilyen motort, és 100as tempóünál kezd el picit, nagyon finoman mozgatni nagy frekcenciával a kormány végét, tuti be fogsz szarni :) "

Be is szartam kicsit
Az enyém ehhez képest olyan atom stabilan meg, mintha sínen húznák.
[#1024656] 2008. 06. 24. 15:16
The_Doctor
előre mondom, NEM ÉRTEK HOZZÁ! de szerintem a hegyes villaszög, a nem nagyon merev váz, a motor aránylag kis össztömege, a puha elsőteleszkópok és a hosszú rugóút miatt van. próbáld ki bármelyik hasonló utcai szupermoto/enduró gépet, ugyanezt fogja csinálni. pluszban még jó széles a kormány, így minden kiserejú, apró mozdulatot nagy erőkarral viszel át az első futóműre (úgy értve természetesen, hogy a kormányt elfordító mozgásokat), ez is lehet ok. próbálj ki egyszer egy ilyen motort, és 100as tempóünál kezd el picit, nagyon finoman mozgatni nagy frekcenciával a kormány végét, tuti be fogsz szarni :) ugyanaz lesz a hatás csak sokkal erősebb. ha abbahagyod, utána is nehezen fog visszajönni egyenesbe, a kígyózó mozgás sokáig megmarad.
ismétlem, ez csak naív okoskodás, kérdezz meg valaki olyas valakit, aki ért hozzá
[#1024343] 2008. 06. 24. 10:26
keme
Mindjárt be is dobom az első kérdést:
Mentem egy (kölcsön)géppel, Aprilia Pegaso 650, aminek 100-as tempó körüli erős kanyarokban belebegett, beszitált az eleje nagyon, és egyenesben is könnyen ki lehetett billenteni az egyensúlyi helyzetbéből. Ez a futómű (villaszög?) jellegzetessége, vagy hibája?
Valaki, tapasztalat?
[#1024341] 2008. 06. 24. 10:23
keme
Köszi!
[#1024336] 2008. 06. 24. 10:19
sportmotor
Hogy csillapítsuk a lengést?

Futóműbeállítással kapcsolatos kérdések válaszok, trükkök.