{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#4858071] 2014. 06. 01. 9:15
2nemeth2
Olvastam még egyszer ezer
[#4858064] 2014. 06. 01. 9:02
bigoneoszi
Írtam a motorszerelős topikban.
[#4857743] 2014. 05. 31. 15:24
2nemeth2
Sziasztok! Valaki tudna segíteni SP1-es első futómű gyári beállításaiban?
[#4845516] 2014. 05. 15. 20:22
csika1
Kűggyed mán a zenitnek
[#4844354] 2014. 05. 14. 16:58
dtomi
[#4844331] 2014. 05. 14. 16:38
VasziCBR
Sziasztok!
Bocsi a lustaságomért, de nem akarok sok oldalt visszaolvasni.
Tudtok ajánlani egy szakit, akinek el lehet küldeni a hátsó gátlót küldeni felújításra?
Szabolcsban tuti nincs ilyen ember, így elpostáznám felújításra.
Köszi előre is a válaszokat!
[#4844200] 2014. 05. 14. 14:16
Tomi0831
Már nincs nálam a teleszkóp, elvittem szerelőhöz
[#4844121] 2014. 05. 14. 11:49
andRis6R
Az a "klikkes" csak az nyomófokozati csillapítás. Az előfeszítés az nem klikkel, de azt is felülállítod. Csinálj képet a a telóról felül.
[#4843486] 2014. 05. 13. 18:17
Tomi0831
Már mindegy hétvégén viszem megcsináltatni. Azlrt köszönöm a válaszokat
[#4843398] 2014. 05. 13. 17:01
ini
mire megveszel minden kacatot hozzá, alig jössz ki olcsóbban mintha szakember csinálja
ráadásul nem baszol el egy fél napot nem vagy retkes könyékig stb stb
ja és nem rág az ideg 5-10 ezerért
aztán egy átlag ember 3-5 évente generáloz telókat szóval kurvára elenyésző összeg
[#4843379] 2014. 05. 13. 16:23
Zoli32
Ha azelőtt hogy hozzányúltál működött minden és utána nem akkor valamit rosszul csináltál.
Logikus.
Hacsak nem szivatnak az UFO-k.
De ennek nagyon kicsi az esélye.
[#4843376] 2014. 05. 13. 16:18
Kawabiker_zxr
99% ott a baj, mert hozza kellett volna nyulni.
0.5% eddig 2.5olaj volt benne
0.5% en is tevedhetek ami ritka
[#4843311] 2014. 05. 13. 14:38
Tomi0831
ha a felső csavarra gondolsz akkor az ugyan úgy maradt 16 klikken
[#4843277] 2014. 05. 13. 13:42
dtomi
Ha már futómű.
Itt is meg lehet kérdezni.

http://www.zenithracing.eu/
[#4843261] 2014. 05. 13. 13:04
andRis6R
Előfeszítés hova lett visszatekerve? Mert én is télen szervizeltettem le, és közel sem egyformára voltak visszaállítva.
[#4843246] 2014. 05. 13. 12:24
Tomi0831
Hát pedig elég nehéz lenne elrontani szerintem a csillapító részel lehet valami, mert nem szorul a krómszár. De ahhoz meg hozzá se nyúltunk
[#4843122] 2014. 05. 13. 8:42
GD
Akkor gyanús hogy valamit nem jól raktatok össze
[#4843118] 2014. 05. 13. 8:30
Tomi0831
Igen, volt
[#4842975] 2014. 05. 12. 22:22
GD
És mielőtt szétszedtétek, volt benne olaj?
[#4842923] 2014. 05. 12. 21:41
Tomi0831
350ml szervízkönyben 370van írva de úgy is kemény volt azért raktunk kevesebbet bele
[#4842714] 2014. 05. 12. 19:59
GD
Mennyi olajat tettetek bele?
[#4841178] 2014. 05. 10. 22:07
Tomi0831
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy felújítottuk az első teleszkópokat (olajcsere, szimering, porvédő) és visszaraktuk a motorba és nagyon kemény lett a teleszkóp még úgy is hogy majdnem teljesen ki van tekerve a felső csavar. Eddig egyformán rugózott az eleje és a hátulja, most meg csak a hátulja rugózik. Az lenne a kérdésem, hogy mitől keményedhetett meg így a teleszkóp? Motul Fork Oil Expert 5w-s olaj van benne
[#4834764] 2014. 05. 03. 19:55
daVeFR
Mekkora a motoros súlya?
A Racetech kalkulátora szerint (kemény) utcai felhasználáshoz 86 kg-ig elegendő a rugóerő hátul. Nincs is a kínálatukba erősebb hátsó rugó.
(Ellenben az elejébe ehhez a 86 kg-hoz már az gyári 0.7 kg/mm helyett 0.98-as rugókat javasol).
Teljes kirugózáshoz képest mennyit ül össze a motoros súlya alatt a segge?

Jellemzően a csillapításuk puha ezeknek inkább. Ha még nem volt felújítva a gátló, azt mindenképpen érdemes meglépni.
[#4834750] 2014. 05. 03. 19:39
Páncél
Sziasztok! 90-es Fzr1000 exup hátulját szeretném meg emelni, ha csinált már valaki ilyet írja le a tapasztalatait legyen szíves, meg hogy menyivel kell rövidebb kutya csontot bele rakni?! Kösz Mindenkinek!
[#4791540] 2014. 03. 16. 16:33
köcsiöcsi
Sziasztok! 929-es hátsó rugót kellene cserélnem keményebbre van-e valakinek ötlete? A gyári 15,3 kg/mm, de teljes előfeszítésen sem bírja a pilóta súlyát.