) akkor sztem nekem se fog menni...az viszont teljesen biztos, hogy egy 100kg-s 2T-vel sokkal könnyebben boldogulnék zúzós helyeken mint ezzel a traktorral.
2500 km az előírt olajcsere-periódusa...és most kellett ~70000 (igen, hetvenezer) km-nél hajtókart cserélni. Alkatrész tényleg másfélszer annyi van benne, ez sajnos a súlyán is látszik (13x kg)...
Az a baj, h a "TXT 250 USA" nevű triál mocit nem bírom megnyitni a Gas GAs honlapján!
Mind a kettő moci 2T ugye?Ha meglenne esetleg majd a mocc, akkor tudnál majd,(ha ráérsz persze csak akkor!
) okítani(Jani)!
De sajnos az is lehet, h csak jövőre lesz mocim!
Pontosan hová kellene, attól függ... Nekem perpill nem FBS-el, de szilikonalapú tömítőpasztával (ugyanaz az alapanyag) (kevésbé öl meg a szaga
) van összerakva a kuplungoldali dekni és leszedéskor sem okozott gondot.
a lúfaszt,kirakták eladásra és megmaradt,vagy eladták csak visszaszökött hozzám..ez egy 2006os bergusz...de nem baj legalább már ismerem mindenét
SzG vel megegyeztem egy 2001 vagy 2 nem tom pontossan 320-as gg re!
Mit tudsz ezekröl a gépekröl?