{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5609625] 2020. 04. 07. 15:39
Jaxy
Igen itt mas azert..nem a leg durvabb de van minden.Eleinte sima enduro,laposba 3km aztan maris fel le..majd kb 15km utan maris falak.10km utan meg olyan cikicakik ami..nem magasak a hegyek de élvezhető.
[#5609378] 2020. 04. 06. 11:14
sanyiaeros
Az nem gond. Vasàrnapi menet utàn, fàradtan menni dolgozni...az rosszabb....
[#5609152] 2020. 04. 05. 20:20
drgonzo1
Meg hajnalba kelni, az utazáshoz :-(
[#5609015] 2020. 04. 05. 11:10
sanyiaeros
Irigy vagyok. Ez egy paradicsom. Ez a fajta motorozàs a kedvencem. Nàlunk egy egèsz napot kell barangolni, hogy egy fèl óra e fajta ciki caki összejöjjön.Betàmnak is ez fekszik. Feljàró nem megy nekem....az ilyen inkàbb.
[#5609006] 2020. 04. 05. 10:24
Sedu
nem egyre gondoltunk. Mindent meglehet jól és szarul is csinálni.
[#5608942] 2020. 04. 04. 20:56
Jaxy
Friss..meleg
[#5608857] 2020. 04. 04. 15:14
Yz Laci
Nem kell furni semmit...Csak levenni a kormányról karostól mindenestöl..és ameddig engedi a fékcsö felemelni..és a második pumpálásnál már kemény is...Aztán ott kézben tartva..alul légteleniteni..vagy 4-5 ször...Igy két ember kell hozzá..mert nem éred át...Megcsináltam..hibátlan a fék...Köszi a tippet tibric....ez müködik...
[#5608809] 2020. 04. 04. 11:03
ini
Aztán ha jó nagy lesz egyből megeszi a karmantyút
Plusz belül nagyjából senki sem tud rendesen sorja mentesíteni
[#5608782] 2020. 04. 04. 9:33
Sedu
azt a kicsi alu furatot kell felbővíteni.
[#5608625] 2020. 04. 03. 15:11
Yz Laci
Igen lehet furni..mert egy kis csavarhuzóval ki lehet venni...csak be van egy fészekbe nyomva...Alatta két kicsi lyuk van..az aluöntényben..a kis müanyag alatt..Ott megy be az olaj a pumpához.....a másikon meg a visszatérö...(mikor betétet cserélünk azon jön vissza az olaj..ha visszanyomjuk a nyereg dugattyukat és minden fékezésnél..)
[#5608623] 2020. 04. 03. 15:01
drgonzo1
Én is ezt hámoztam ki. Korábban įs hivatkozott a terelőre, mint problémás elemre, azt mondja, hogy oda lyukat is fúrt.
[#5608622] 2020. 04. 03. 14:57
Yz Laci
Hu baszki...Amit kivettem belöle...Ha leveszem a kupakot a féktartályról..látok az alján.egy fehér müanyagot..amin 3 lyuk van.a széleinél..és egy középen..Ezt irja Ö itt paprikának...és deflektornak...Nagyjából 1.5 cm átmérö lehet..Arra gondolom az irásból..hogy ezen kevés és kicsi a lyuk...és nem jön ki alóla a levegö....mint a japánnál...Ha jól gondolom..alacsony olajszintnél...a kormányt forgatja...ütközésig..és igy levegömentesiti a felsö részt...Azért hivja ezt ostoba módszernek...Szerintem..a felemelös módszer..jobb lesz..ahogy ezt tibric is irta lejjebb..
[#5608612] 2020. 04. 03. 14:27
drgonzo1
Google fordítós megoldás: ostobanak tűnhet , de ezekre a brembo- mesterekre, akiket már véreztettem, ez minden alkalommal működött nekem.

Állókerékpárral általában fékezzen egy féket úgy, hogy az elülső vége egyenesen előre nézzen, de a brembo-nál azt találtam, hogy soha nem kaphatom ki a levegőt, nem számít, ha ballokon, légfúvónál, dobott karon stb.

Azt találtam, hogy a levegő eltömődik a master visszatérő terelője alatt. (alul műanyag paprika)

tehát elég alacsony lenne a folyadékszint, így a rudakat egy irányba teljes reteszelődésre fordíthatom, és nem szivároghatnék be, akkor azonnal kiszívnék a levegőt, majd másik irányba fordulnék, ugyanaz a dolog. És így vérzik. A legtöbb jap mesternek több lyuk van az deflektorban, így a levegőből könnyű kijutni oda. De a brembo nem.

ez az ostoba módszer számomra minden alkalommal működött egy brembo mesterhengerrel.
[#5608608] 2020. 04. 03. 14:12
Yz Laci
Lehet megpróbálom ezt a leszerelös.. felemelös módszert...Ha jó lesz...lesz tartalékban..egy felujitó szett...Mert az már uton van...
[#5608607] 2020. 04. 03. 14:03
drgonzo1
Valószínűleg nagyobb gondossággal kell eljárni a feltöltésnél, mint a japánoknál. Amit tibric kolléga említett, az tűnik egy stabil megoldásnak.
[#5608605] 2020. 04. 03. 13:57
drgonzo1
Nem gondolnám, hogy tipushiba lenne, mert az új gyári szerelésű motoroknál nem fordul elő.
[#5608604] 2020. 04. 03. 13:48
Yz Laci
Tipushiba... ..Az minden esetre elgondolkodtató..hogy egy teljesen zárt rendszer...hogy tud levegöre futni...Arra látok esélyt...hogy van kis levegö..lent a nyeregben...és a hosszú állásban...felkuszik...a fékcsö fenti végéhez..és ott megragad...
[#5608602] 2020. 04. 03. 13:35
tibric
Vannak itt nagy tapasztalattal rendelkező szerelők is, lehet hülyeséget írok.
Engem a visszahajló fékcső is viccelt már meg ha alul légtelenítesz, ugyanezzel a hibajelenséggel amit Te írsz, nem volt hajlandó felkeményedni...
Úgy viszont minden jó lett ha levettem az egész féket tartályostól, felemeltem hogy ne legyen benne a cső visszahajlás és úgy csináltam.
Ja meg az alulról bepumpálós módszer is segíthet.
Egyébként ezt a kar kiba**ást csináltam már levett fékolajtartállyal is és láttam hogy minden egyes kiba**ással bubizik a tartály kicsit, szóval valahol a tetején tud fellevegősödni álló helyzetben.
[#5608601] 2020. 04. 03. 13:30
drgonzo1
Ugyanúgy mint te, garázsban, állásban.
[#5608600] 2020. 04. 03. 13:22
Yz Laci
Gondolom fékolaj cserénél tapasztalták...mikor üres minden...De ez állásában történt...jó olajszintel..és világos...1 éves olajjal...A motort nagyon karban tartom...100 %-ban..A belevalót..és gyárit kap mindenböl...
[#5608599] 2020. 04. 03. 13:10
Yz Laci
Igen gyári...Az utángyártott..minden felé hajlók..nem engedik vissza...Ezt a problémát ismertem...
[#5608596] 2020. 04. 03. 13:05
drgonzo1
A thumpertalk usa forumon is sokan panaszkodtak ugyanerre a problémára. Ahogy fordítottam, a főfékhenger kialakításában (ahol a fékcsőhöz csatlakozik) látták a levegő megszorulásának a lehetőségét. Többen cserélték ebay-es honda nissin másolatra, (8 ezer ft ) azóta elégedettek.

Magam nem találkoztam ezzel a jelenséggel, a társaságban sem volt panasz erre. Elvileg ha alulról nyomás alatt van feltöltve a rendszer, nem kellene megragadni levegőnek.
[#5608585] 2020. 04. 03. 12:19
ini
Gyári a kar?
Jártam már úgy hogy hívtak hogy nézzem meg a féket mert az istennek se keményedik fel már egy liter olajat átnyomtak rajta de semmi eredmény
Na ott az volt a baj hogy nem a gyári kar volt és emiatt nem jött vissza teljesen a főfékhengerben a dugattyu
[#5608578] 2020. 04. 03. 11:19
Yz Laci
Hétföre jön meg a javitó szett..már azzal csak müködik....Lehet egy tisztitás is elég lett volna...Nem vészes..10 rugó...De ha komplett kell...a házzal együtt..az már 54.000..tehát érdemes vigyázni rá....Ezek gyári árak..
[#5608576] 2020. 04. 03. 11:15
Yz Laci
Minden rendben van..sehol nem folyik..nem dagad...van olaj..át is folyattam...Hiába pumpálom..kicsit felkeményedik...és légtelenitem..alig nyom ki egy kis olajat...Ez igy ismétlödik...a 20.-ik légtelenitésnél is...Egy kicsit felkeményedik a kar...de tovább nem akar...hiába légtelenitem...és pumpálom..