{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5570713] 2019. 10. 21. 20:59
sanyiaeros
Gyertya. Karbi, kiràzódott fuvóka, vagy beszart a membràn. Ha nem ezek akkor komolyabb a problèma.
[#5570705] 2019. 10. 21. 19:22
mikul1987
Üdv mindenkinek 2t 300as gas gas ma lefulladt menetközbe utanna marcsak tolasra indult el de nem pörög ki szerintetek hol kezdjem a hibakeresést?
[#5570679] 2019. 10. 21. 17:16
Yz Laci
Nagyon ki lettek hegyezve...Egy speed motor erröl szól...és pár év a tartósság...Nem boltba járni...és nem turázni készült...De ezt tudjuk.Egy klasszikust idézve..."Nem akarok 80 évig élni mint a bárány...csak 50-ig..de ugy mint a farkas"..Az eladás a lényeg..onnantól..hogy kijött...viszik mint a cukrot....a Tpi-re is mondják..hogy szar...Talán kettöt -hármat amivel probléma volt...fel is tettek a netre..a milliós eladásból...Na és???...Nézd meg a számokat...viszik mintha az utolsó lenne..A gas gas ezt nem tudta...ktm ként fogja tudni...
[#5570633] 2019. 10. 21. 9:38
sanyiaeros
Tartóssàg màsodlagos. Köridő fontosabb....Nem vagyok bmw pàrti.de jók az újjak.
[#5570631] 2019. 10. 21. 9:17
Sedu
Egyik 1000rr se lett tartós mindig azt mondták a a legújabb már jó. Persze 2-3 évig. Ehhez képest a japánok 10-15 évig nem esnek szét ugyanebben a kategóriában.
[#5570526] 2019. 10. 20. 16:47
Yz Laci
Igy van...Ez történt ezelött 10 évvel ..amikor a bmw kihozta az 1000 rr-tNagyon nagy bátorság kellett hozzá..a japán uralom mellett....És bejött nekik...Voltak problémák az elsö szériáknál. kijavitották..de aztán beütött a dolog nagyon...Óriási eladásokat produkáltak...mert jó lett a cucc...Ha majd meglesz az elsö gas ktm...kiváncsi leszek melyik profit fogják ráültetni...aztán csak a pénzt kell számolni...
[#5570522] 2019. 10. 20. 16:20
Yz Laci
Hogy ki kinek az ajtaján kopogtatott...majd egyszer kiderül...Motort épiteni...és kitolni a gyárból...ez az egyszerübb része a dolognak....De amikor sikerül eljutni oda...hogy egy márka le tudja fedni a világot...kereskedökkel...alkatrésszel..stb...na az a nagy dolog...Akkor már mindegy minek hivják...ebben a láncban lesz vevö mindenre...Igy a gas-gas-nál..is megmarad egy csomó ember munkahelye...és megmarad a név...mint a husky...stb..de mint tudjuk...ez már ktm...Alkatrész szempontjából is egyszerübb lesz...
[#5570515] 2019. 10. 20. 13:29
bajan122
Szerintem itt pont fordítva történt. A többször is földbe állt gas nem feltétlen kellett a KTM-nek csak mar olyan olcsón tudtak megvenni, hogy kár lett volna kihagyni.
[#5570499] 2019. 10. 20. 9:57
drgonzo1
Ugyanúgy mint az új motor vásárlók. Ha nem hozza a motor az elvárt szintet, akkor próbálnak kiszállni, nem vásárolnak legközelebb. Ha hozza, akkor megvan a bizalom legközelebb is. Lesz megfelelő kereslet az új motorokra. Lesz megfelelő bevétel. A befektetők elégedettek, mindenki boldog mosolyog.

Nem a KTM hibája, hogy ez nem sikerült nekik az elmúlt időszakban. Hiába mutogat bárki arrafelé.
[#5570478] 2019. 10. 19. 22:41
Yz Laci
Itt valszinüleg a pénz volt a probléma....ahogy lenni szokott...A befektetök ..ha nem jön vissza rendesen a pénz...próbálnak kiszállni a buliból...Öket nem érdekli ..hogy milyen eredményeket tudnak felmutatni...mint versenyzök...stb...csak egy dolog... ez pedig a profit...Ha nem hozzák...az elvárt hasznot...akkor eladják..Jelen esetben...ha jól tudom 60%-ot vett meg a ktm..ami azt jelenti...mindenben ö dönt...
[#5570474] 2019. 10. 19. 22:05
petyarider
Haha. A Betafan bizva bizik
[#5570467] 2019. 10. 19. 21:16
drgonzo1
Szerintem itt pont nem a kis halság volt a probléma. A gas gasnak előnyös alapjai voltak. Egyrészt a sikeres triál sport, amiből endurós generáció fejlődik. Meg lehet nézni, ott vannak a spanyolok az élvonalban. Egész éves ki álló éghajlat, egyik legnagyobb számban motorozó nemzet, kiváló terepadottságok. Az egész országban mehetsz keresztül kasul. Ausztriában pl nem, illetve a többi adottság is gyengébb.

Valljuk meg, itt a minőség mindenben megfelelt az újlatin hagyományoknak.

A vásárlók nem voltak emiatt előítéletesek, csak tapasztalatak. Felénk Kevesen tettek kétszer ugyanarra a lóra.

Miközben a germán vonal pl Forma 1es konstruktőrökkel terveztette a sebességváltót.
[#5570429] 2019. 10. 19. 19:35
Yz Laci
A nagy hal..mindig megeszi a kicsit...Üzleti szempontból...teljesen igaza van..Monopol helyzetben van...nem lesz motorgyártó...aki szembe szálljon vele...hacsak valami csilliárdos...nem akar endurót épittetni...De az a semmiböl..név..preztis nélkül..nem fog menni..csak hosszú évek után..mikor már bizonyitott...Sok másban...sokkal nagyobb pénz van.senki nem hülye..tehát..ez igy halott...Maradt a négy japó...ahol van név...de még ütöképes enduró nincs...Még ez nekik is hosszú évekbe telne...mert valljuk be...van lemaradásuk ezen a téren rendesen...Más stilusban jók...lehet inkább azt eröltetik...az endurók helyett...Hamarosan minden ktm lesz..csak a szinek maradnak...Aki még maradni fog...Beta...stb...ha nem lép idöben....elfog jönni az az idö...mikor örül...ha megveszik a márkát...mikor már ki lesznek véreztetve...
[#5570379] 2019. 10. 19. 14:17
sanyiaeros
Így van. Egy jó blokk hiànyzott a sikerhez. Mindig.
[#5570378] 2019. 10. 19. 14:16
sanyiaeros
Egyik sem.
[#5570294] 2019. 10. 19. 9:43
ini
10 éve
Csak félre nyomtam
[#5570287] 2019. 10. 19. 9:32
ini
Kb 20 éve is már azt mondták hogy a 4t gasgas blokk hullaszar
Olyan mondta aki szerelget mert én meg akkor csak képeken láttam ilyet
Még viccelt is hogy a nevében benne van a minőség : gáz
A 2t blokkokról nem volt ilyen véleménye állítólag használhatóak voltak már régen is
[#5570277] 2019. 10. 19. 7:40
drgonzo1
Ha lett volna opció, a gas gas vásárlók amúgy is ktm blokkot kértek volna az elmúlt években.
[#5570275] 2019. 10. 19. 6:30
petyarider
Uraim
Tessek fogadni!
5even belul a Sherco vagy a Beta valik KTMme?
Kezdem en: Sherco
[#5570263] 2019. 10. 18. 20:35
DewEnduro
Pár év aztán a hagyományos gasgasokhoz nem lesz új alkatrész. Aki több ideig meg akarja tartani, még most vásároljon be kopó cuccból.
[#5570191] 2019. 10. 18. 16:29
lazlo
mi ebben az erdekes? mivel kilora megvettek varhato volt, hogy ez fog tortenni...
kb ugyanez tortent a husqvarnaval is. mostmar lesz gyarilag piros ktm is:)
[#5570189] 2019. 10. 18. 16:14
kijo
Sziasztok!

Egy kis érdekesség:

https://totalbike.hu/hirek/2019/10/18/ktm_blokkok_lesznek_a_jovo_gasgas-aiban/
[#5569290] 2019. 10. 13. 18:58
Jaxy
[#5569096] 2019. 10. 12. 10:59
Sedu
Köszi, nem nekem kell. A motor szerintem nem rossz, csak a pr.
[#5569069] 2019. 10. 11. 21:25
szalajtós
Csak beirtam egy lehetoseget. Kulonosebben nem 6 + hogy működnek azok a kotlàk vagy pihennek alkatreszre vàrva.