minek neked motor mikor nem tudsz stopizni ...... megmondta dév
amúgy a karbi beállítását (egy delortonál meg főleg nem baszogatnám(ha normális körülmények között szuper) főleg a stopi kedvéért amit amúgy sem tudsz ) mert annál már az is öröm volt régen ha beindult melegen vele a motor...főleg akkor voltak indíthatatlanok a ktm husqvarnák bergek mikor melegen feldőltek és sokszor a világbajnokság is odalett ez miatt .......
aztán áttértek mikunira de a végső jó megoldást a keihin biztosította
jó a nagylukúak régi megbízhatatlanságát még a svéd SEM gyújtás tette felejthetetlenné egy életre annak akinek volt ilyenje....akinek mindkét dolog jelen volt egyszerre a motorján az megőszült fél év alatt
de mióta minden japán az önindítótól(mitsuba)...a karbin keresztül(keihin) ....a gyújtáselektronikáig (nippondenso / kokusan) azóta ritka a baj sőt
mondthatni abszolút nincs is.....
legalábbis olyan ritka mint régen mikor beindult
na csá
ronis amúgy kár, hogy nem jöttél
most miattad meg kell ismételnünk
minek neked motor mikor nem tudsz stopizni ......
amúgy a karbi beállítását (egy delortonál meg főleg nem baszogatnám(ha normális körülmények között szuper) főleg a stopi kedvéért amit amúgy sem tudsz
aztán áttértek mikunira de a végső jó megoldást a keihin biztosította
jó a nagylukúak régi megbízhatatlanságát még a svéd SEM gyújtás tette felejthetetlenné egy életre annak akinek volt ilyenje....akinek mindkét dolog jelen volt egyszerre a motorján az megőszült fél év alatt
de mióta minden japán az önindítótól(mitsuba)...a karbin keresztül(keihin) ....a gyújtáselektronikáig (nippondenso / kokusan) azóta ritka a baj sőt
mondthatni abszolút nincs is.....
legalábbis olyan ritka mint régen mikor beindult
nem volt csizmája mert leszakadt a talpa....( kifogásként ennyit mondott )
azért ott a második képen találtunk rendes felmenőt amit nem sikerült meghódítani