Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyugi!

eddig kibírtad mostmár fél lábon is!
én meg ELVILEG hétvégén hozom el... sokszor volt már ez az elvileg...most már gyakorlatilag is kéne
ne ríjá,nekem is gyengélkedik a motor....
pénteken szarrászedem
Üdvözlet
Sziasztok
Andris!megérkezett a kupplung?vagy még korai kérdezősködnöm?
én még mindig motorozni akaroooooooook
kitartást....mindjárt vége a melónak....
Banyek!
Kereket fűzök egész nap, már szét vagyok csúszva. . .
namivanmááááááááááááááár?motorozni akarok.
jó reggelt!
egen...mostanában nagyon elfoglalt, már nekem sem veszi fel a telefont...
Szevasztok, mi a helyzet felétek?
Hát, ti tudjátok...
33000 az első rugó (párban)
nebazz 10ezer km alatt 1x nem lett oil cserélve
A gyári Öhlins rugóstagnak pedig 20 üzemóránként van az olajcsere előírva.
Általában 2 évente szokták, mert addig tökéletes.
Még olajat se. . .
Eddig nem volt rá alkalmam.
Viszont eladás előtt mindenképpen megcsinálom.
sztem csak rugócsere lesz meg persze olaj átszelepeltetni elég húzós lenne
Azért a dolog nem ilyen egyszerű: a rugó és az olaj nem helyettesíthető egymással!
A rugótól függ hogy adott erőhatásra mekkorát mozdul el a gátló - az olajtól pedig hogy milyen gyorsan teszi meg ezt az utat.
ok amúgy karácsonyra keményebb rugókat kértem de lehet h így nem lesz rá szükség akkor inkább egy karton castrol tts-t olajat kérek
Olajat se cseréltél benne?
Még az utcai KTM-eknél is évente elő van írva az olajcsere (de aki komolyabban terepezik vele annak ajánlatos jóval sűrűbben cserélni - végülis az olaj ugyanúgy kenő funkciót is ellát mint a motorban vagy váltóban)!
De ha olajat cserélek, így állítom.
Azért a túltöltéssel óvatosan, olyankor könnyebben kinyomja a szimmeringet! Ha nem vagy 120 kg, szerintem elég ha kicsit vastagabb (mondjuk 7,5 az 5 helyett) villaolajat teszel bele...
Így állítólag király!
Az enyém még nem volt megbontva. (10000Km után)
aha értem akkor sztem úgy lesz összerakva mert így kicsit puha volt