Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszön szépen válaszod,reménykedtem,hogy efajta választ fogok kapni Akkor már nincs kérdésem.Már alig várom,hogy résztvehessek egy gasgas kalandturán
A túránk lényege FŐ lényege és hangsúlyozom FŐ lényege, hogy mindenki jól érezze magát! Tehát ez azt jelenti, hogy nincs rohanás, nincs kapkodás mindenki megvár és természetesen segit mindenkinek és mégis igy is lehet haladni és gyűrni kilométereket! De mondom a fő lényeg a buli, ha kedvünk van megállni valahol és egy felfutót megnézni akkor megállunk, ha találunk egy egymagában árválkodó édes kis ugratónak is minősithető dombocskát, alias gödröcskét akkor megállunk és repkedünk rajta egy párat! Ha van egy patak, nosza ugorjunk neki mert a patak az jó dolog! Mégha hideg is!
Egyszóvan, nem kell aggódni! Ez nem verseny!
Amúgy pedig az endúrózgatást Én is csak az ősszel kezdtem el, és előtte soha életemben nem mentem sem cross sem pedig endúró motorral egy métert sem!
Na jó, azért nem leszek szemtelen! Immár 9 éve versenyszerűen triálozok úgyhogy egy vas megszeliditése nem nagy akadály!
Szeretni, tisztelni és persze érezni kell a motort és akkor nem lesz gond! Erről szeretném ha minden GasGas Kalandtúra szólna!
Ismerd meg a motort, ismerd meg magad és persze ismerd meg az érzést amit ezek a technikai csodák tudnak nyújtani ha megfelelően kezeled Őket!
A motorozás és a motorozási tudás NEM abból áll, hogy a gázt tudjuk húzni! Azt mindenki tudja! A szépség és gyönyörűség mind ott van a motorban, csak ki kell csalogatni belőlle!
Na erről kell, hogy szóljon a GasGas Kalandtúra!
szia ! áruld el lécci ,hogy ezek a fotók hol készültek?köszi
Jaja!Ha valaki motorozni akar megtanulni, keresse jani bácsit.Ha esni, keressen engem...
Itt van egy kép, mer" nem nagyon forr a fórum...bocs, de ez a másik motorom nyergében készült rólam...
Andriskám! Te igy vagy az igazi, árokból lábakkal az ég felé figyelős! Amúgymeg, nekem is volt nem is olyan rég egy hasonló esetem, (igaz az a trial motorral) szóval én is elősször megláttam az eget majd közvetlen utánnal a földet és megint az eget, na ezt még kb. 3-szor eljátszottam szorosan egymás után és mikor végre megnyugodtam azt voltam kénytelen észrevenni, hogy a megállás egy kicsit félre sikeredett (természetesen a résztvevők legnagyobb örömére) ugyanis a hátamon feküdve fejjel a az árok alja felé és a lábaim gyertyában kalimpálóznak! Nem volt mit tenni, engedelmeskedtem a gravitáció hivó szavának és még lenyomtam az árok aljáig 2 kicsi bukfencet!
Gyorsban le is guritottam a nagy ijedtségre egy söröcskét! Tanulság! Gyerekek, hát esni azt bizony néha kell!Márcsak a móka kedvéért is!
Nálam easysebb nincsen!
Kérdezd a Gasgas team-et!Olyan is volt hogy egy vízmosásból csak a lábaim kalimpáltak ki..
én full amatör vagyok mivel pontosan 5honapja van cross motorom és nem rendelkezek nagy rutinnal(ami késik nem mulik )de ettöl függetlenül imádok endurozni,és nemsokára ha minden jol megy,egy haverral részt vennénk a turátokon,kérdés:nem gáz,hogy eléggé easy enduros vok?
lehet csak meg kéne vennem a motorod és már jó is lenne onnantól kezdve örökre.......mondjuk egy ilyen eladással megijeszthetnéd egyből tudna rendesen viselkedni! vagy nem ijedne meg mert csak tőled akar szabadulni jól van csak vicceltem.........nem megsértődni!
Örülök, hogy ennyi embernek jó tapasztalatai vannak a márkával kapcsolatban, ez kicsit nyugtatja a lelkem! Csak azt nem értem, miért huny szemet a legtöbb ember az én problémám felett? Miért néznek a legtöbben engem hülyének? Én 20 éves srác vagyok, aki már 10 éve hajtja az enduro motorokat, és mégis azt hiszik, hogy nem értek a dolgokhoz! Szerencsés helyzetben érzem magam, hogy ilyen tuti motort vehettem ilyen fiatalon, de mégis szerencsétlen vagyok, mert nem olyan amire számítottam, és amiket olvasok itt a forumon! Elhiszem, hogy semmi gond nincs a megbízhatóságával, de nekem azért vannak kételyeim! Hisz az én pár honapos gépemmel, annyi gond van mint egy rossz Romet-el! Tudom vagyis gondolom ha vennék egy másik GasGas-t nem lenne egy darab gond sem! De egyenlőre nem veszek, mert várom hátha valaha megbízható lesz! Tudom egyszeri eset, az enyém, de engem nyugtalanit nagyon!
Köszönöm!
Ehe, ehe...hát én is itt lennék...Páran ismernek, talán
Nos, nekem jelenleg 2 motorom van, egy GasGas EC 250 és egy KTM SX 250.
A KTM-ről most nem írok, arra ott a másik fórum.
Az EC 250-ről csak annyit hogy nagyon megbízható, igényten (a szó jó értelmében) és tökéletes egy kezdőnek, de akár egy versenyzőnek is.(az én motorom versenyző "kezében" is volt)
Múlt év nyarán vettem, oszt" egyből beneveztem az Erdélyi kalandtúrába vele.Így utólag, elég merész dolog volt, de sosem volt százas, ezt Jani is megmondhatja..
A gép tökéletesen bírta "rutinos" kezeimet...nagyszerűen teljesítette a távot, nem igazán volt gond vele.
Mióta megvettem, egy első kerékcsapágyat cseréltem benne , de ez egy 7 éves gépnél tán" belefér..
Aki azt mondja hogy ilyen meg olyan gépek a tutik, az előbb tartósan tesztelje az ÖSSZES motortípust, aztán véleményezzen.Ezzel nem szándékozom megsérteni senkit sem, de -valljuk be-van benne némi igazság.
A túra egyébként fantasztikus volt, nagyon jó csapattal, így utólag is köszönök nekik minden segítséget és azt hogy elviselték szerény kezdő személyemet.A hétvégenkénti túrákon én is ott szoktam szerencsétlenkedni...
Ha gondotok van, tényleg csak ajánlani tudom TörökJanit. Amellett hogy tényleg ért a motorokhoz, segítőkész és nagyon jó haver is! (na Jani, ezért a sok jóért jössz egy sörrel!)
De tényleg, ez mind igaz.
Ezúton is üdv minden havernak, remélem hamarosan találkozunk!
Mély tócsákat, dagonyát mindenkinek!
Újra itt... Szóval visszatérve itt a márkát kétségbevonók kedvéért mondanék egy két dolgot. Én abszolut érdektelen vagyok a gasgas futtatásában! 2éve használom a 450-est, és nagyon szeretem, kiválló társ falmászásra dagonyázásra, de voltam vele viszonylag hosszabb túrán is (napi 250km) De én azt vallom hogy inkább az utobbira való. Teljesen extrém körülmények közé inkább a 2ütemű paripákat javasolnám. Volt szerencsém gyakran csapatni egy 300-assal, nincs kompromisszum, bármire hajlandó és nagyon könnyű. Pont a minap volt szerencsém egy egész napot eltölteni egy másik márka 450-es endurójának nyergében(nem irom a nevét FŐ "elennségünk") , talán egy picit itt kezdtem rájönni hogy melyik vasnak hol is a helye... A ready to race szlogent nem vonom most már kétségbe DE és ezen a két bötün nem kevés múlik: megér ez nekem a vásárlásnál pontosan 485000Ft többletkiadást?! Hát rohadtul nem! Ennyivel kerül többe az elején, aztán azalkatrészekről szervizelésekről már nem is szolnék. És a garancia?! Hát az "ott" nincs "itt" meg 1év teljeskörű, nekem ez is számít.
Aztán ami valaki számára fontos, valakinek talán kevésbé, itt van ez a gasgas csapat, érzés, feeling, hangulat hívhatom sokmindennek, de ezt tényleg át kell élni, bármerre jársz ez egy tök fasza nagy család! Tavaly elkezdődött az uj dorogi szalon előtt egy rögtönzött gasgas találkozó, ebböl szeretnénk minden évben hagyományt teremteni és összerátani az ország állatait... :) Jelenleg a mi kis csapatunkban 9 gasgas-os van (meg a többi) Ott leszünk hétvégén a motor kiállitáson (mint mindíg) Találkozzunk minél többen Atyánk standjánál meg persze a sörözdénél.... Pár szót még a versenysportról: Az hogy ott a helye a gasgas-nak az élmezőnyben ez egyre jobban nyilvánvaló! Én az endurót szemmel követem, benne mozgok, tavaly Erzberg-ben (világ legnagyobb enduró versenye 1500!motor indul) Chriss Pfeifer a 2.(!) lett nem írtam el a második egy ec 250-el, ez több mint gyönyörű! És ezen a versenyen rengeteg gasgas volt kiválló eredménnyel, mondták a nagyok is: tör föl a márka mint a higany! Hazánk versenyein is kiválóan muzsikálnak pl: Nagy Peti (dakaros) is ilyet hajt már, Tichy Jancsi tavaly nem egy kemény versenyt nyert meg az ec200-al.
SZóval jól el blabláztam itt mindenféléről, de marha késö vagy inkább korán van, azt akartam csak kihozni hogy meg kell gondolni mire is szeretném használni az aktuális vasat és mennyire van kitömve a zsebem lével....
Ja, bocsesz! A kép lemaradt!
Látom a patakot nem csak Én szeretem! Bár nektek szerencsétek volt mert volt a közelben egy fa amin legalább át lehetett jutni a túlpartra! Na pont ez hiányzott nekünk, ezért voltam kénytelen a motoron álldogálni kb. 20 percet mire valahogy sikerül kijutni a viz fogságából! A megmentésemre indult quad ugyanis szintén dagonyázott egy kicsit...sebaj gyülekeztünk, gyülekeztünk! És lőn ötlet ott a hid, a quad!!! Azon legalább már át tudott jutni hozzám két a röhögéstől már totál kifáradt emberke!
Húú, hát a legutóbbi (tegnapi) GasGas Kalandtúra nagyon tutira sikeredett! Pilisjászfaluból indultunk ottani házigazdánk Ede barátunk csodálatos rezidenciájától! (köszönet neki mindenért) Gyerekek, ez tényleg tutira sikeredett Lenyomtunk pontosan 120 kilométert, ebben volt minden de tényleg szinte minden! Kezdetnek rögötön találtunk egy "Simsonos" kis cross pályát ami bemelegitésnek nagyon tuti volt, majd onnan tovább haladva egy kb. 1,5 kilométeres "mosódeszka" jött! Na amikor ennek a végére értem a röhögéstől már a könnyeim is kicsordultak! Leirni sem lehet, csak föl és le és föl és le....... az induláskor bekajált mangalica kolbász is kezdett nyugtalankodni a végére! De szerencsére megnyugodott! Egy kis pihenő és természetesen némi védőital (Steffl, Calsberg, Heineken) elfogyasztása után máris jött egy kis hillclimb! Persze csak annak aki szerette volna "meggyalázni" a meredélyt! Miután mindenki tólélte a kiképzés ezen szakaszát a csapat nekileselkedett a rengetegnek! Jött a kedvencem, az erdő! Az erdő csúszós talaja némi meglepetést okozott pár gyanútlan emberkének de azért némi fizikai segitséggel azért mindenki teljesitette ezt a szekciót!
Utunk legtávolabbi pontja a máriahalmi cross pálya volt amire csak az egyik "fizetős" motorosunk merészkedett fel az álltala vezetett Yamaha YZ 450-F motorral, ugyanis a pálya pár környékbeli növendéktől foglalt volt és nem akartunk felfordulást okozni a jelenlétünkkel! Inkább a szemközti meredélyt próbáltuk bemotorozni de oda csak Laci barátom (GasGas Wild 450) házigazdánk (GasGas EC300) és jómagam merészkedtünk fel! A túra további része tartogatta az igazi meglepit! A kedvenc talajtipusomat, a dagonyát!!! Egyszerűen imádom! A többiek viszont nem igazán osztották eme nézetemet! Mindig kikerülték a necces részeket! De sebaj egyszer még megyünk nagy eső után is túrázni!
A túránk vége felé jött a homokos talaj, ez mindenkinek nagyon tetszett, főleg az ahogy a motor a hátulját kidobálja!
Ja, majdnem el is felejtettem! Meglepetésemre túránk vége előtt 2 órával csatlakozott hozzánk Ede barátunk szomszédja egy 150ccm-es mini quad-al! Hát, le a kalappal a kis quad és pilótája előtt, bizony tudta tartani a tempót velünk! Bár azért jókat derültünk azon ahogy harcol az elemekkel, hogy "versenyben" tartsa (kormányozza) a kis jószágot!
Bizvást merem állitani, hogy az egyik legjobbra sikeredett túra volt a tegnapi! És a teljesség igénye szerint itt a lista a résztvevő motorokról (itt kell még megemlitenem, hogy a motorok technikailag kifogástalanul teljesitettek, személyi sérülés nem volt! Azért egy szép ugratás utáni egykeréken való hanyattesést láthattunk egy fizetős motorosunktól aki a KTM EXC 250-t terelgette, és persze Én is bemutattam egy igazi hillclimb eldobósdit azon a helyen amit eddig még csak trial mocival volt bátorságom megmászni, de most nekilódultam a EC 450FSE-vel! Vesztemre!
GasGas EC300
GasGas EC450FSE
GasGas Wild 450 versenyquad ebből 2 db is volt és az egyik most debütált mivel még zsir új (volt)
Kawasaki KX 250
Yamaha YZ 450-F
KTM EXC 250
Suzuki valami régi cross 125-ös cross motor, de la a kalappal előtte!
Helllllóóóóóó Kedves gasgas-os barátaim!!! Itt vagyok én is, szivesen osztok meg mindenféle élményemet a vasról.... Nekem egy 2005-ös 450-es van és kb 20000!!!!km pattant bele terepen. a gazdikájának az időnkénti hanyagságán kívül gondom nem igazán volt vele, pedig aztán bevállaltunk együtt a kicsikémmel sok jópofa dolgot. Ha több időm lesz majd írok bővebben. A Janiékkal a túrázást aki tehezi NE haggyja ki!!! Szerintem király. Jó csapatást, hatalmas falakat és óriási sarat mindenkinek...
Ui: Kösz hogy szoltál Jani!!!!!
a mútkori hozzászólásomhoz nem találtam illusztrációnak szánt képemet .....ilyesmi szöveghez például, hogy mi pedig vigyázunk a motorokra meg a gas gas ra is és nincs baj velük különösebben...bár ez történetesen beázott ..de erről pont nem a gasgas tehetett
/e heti nyereményjátékom...melyik a tulajdonosa a képen látható motornak? / segítségül beírom az arckifejezés mindent elárul/
Hy.TrialosJani ezeken a turákon kb hány fö szokott részt venni??és milyen gépekkel?ugyértem van kicsitöl pl 125ccm egészen a nagyokig minden??? És mettöl meddig tart egy ilyen tura(és km/h-ban mennyi) Elöre is köszi...
szevasz mi jot vettel?
Szia!
Meghozták ma a motort, olyan 7 óra fele! Végre! Holnap már megyek is egyet! Köszönöm, bízom benne én is, hogy mostmár tökéletes!
szívből kivánom, hogy ne legyen problémád többet vele..... de az igazság miatt ideírom,hogy azért a ktm 300 exc-nek se kell bújkálni sehova sőt utolsó masterenduró teszt első helyét elvitte gasgas elől......sőt decembertől önindítós ami nem csökkenti esélyeit ! az árával van némi probléma inkább..... már sajnos elszállt a ktm mióta minden besárgult.......van áruk rendesen...az alkatrészáruk is felszökött , szerencsére nem nagyon kell azokhoz se sok.....de tény hogy drága ....viszont elég sok ktm dolgot veszek és nem kell bemenniük még a raktárba se mert csak hátranyúlnak és adják.....nem utolsó szempont ez se....nem kell heteket várni !
azért az is jó dolog , hogy nem áll a kétmilliós motorod hónapokig.......pl. az új husqvarna legnagyobb betegsége ebben lakozik ...mert az rendbe van , hogy erős szép meg megy de mindenki ezt kérdi van alkatrész hozzá???/ régen elromlott renoméjukon esett csorbát nagyon nehéz lesz kiköszörülgetniük/
sok szerencsét mégegyszer a géphez hidd el finom paripád van......ha nem 4t-re szándékoznék átülni akkor biztosan márkatársak lennénk ......
Szia!
Köszi a felvilágosítást, erre rájöttem, hogy nagyon jo motor, sőt szerintem az EXC el is bujhatna mellette, de én igen, hibásat fogtam ki, ami nagyon elkeserít, és ha te is igy jártál volna, biztoss lenneűének kétejeid! Vagy tévedem? Nem hiszem! Nagyon bosszant, mert amennyit megyek vele, ahhoz képest nem valami strapa bíro, még ütne se ütöm, mint a hülye gyerekek, mert már kinőttem abból! Csak is öröm motorozást végzek, erdőben, utakon, uttalan utakon, homok bányában, amilyen terepet épp meglátok! Másrészről, pedig örülök, hogy neked jó tapasztalataid vannak a GasGas márkával, mert ez azt jelenti, hogy egy idő után az enyémmel sem lesznek gondok, mert szerintem ami eddig elromolhatott az el is romlott, ezeknél nagyobb hibákba, már nem is merek gondolni! Ha pedig megint tönkre megy valami, akkor azt ugyis megírom!
Szia
sziasztok!
beleolvastam topikba és nem tisztem védeni gasgas-t/ előre mondom nincs nekem, valószinű nem is lesz /talán azért mert 4T-re váltok és abban a kategóriában más favoritok vannak/,néha szerelem őket ,motoroztam velük,azonkívül jön több gasgas/leginkább 300ec, 250ec,125ec/ is endurózni velünk ...innen a márkaismeret/ ezek birtokában ki merem jelenteni azt , hogy az egyik és akkor óvatosan fogalmaztam legjobb 2T endúróról beszélünk esetedben /ec300/méltó párja talán exc 300-nak..... én szerintem te véletlen kifogtál egyet+még ahogy mondani szokták összejöttek vele kapcsolatban a felhők is a fejed felett és ezért érzed azt , hogy rosszul választottál ...........szerintem ha vennél még egyet akkor a nagyszámok törvénye alapján semmi bajod nem lenne már !
amúgy jómagam is endúrózok, mentem gasgas motorokkal csak a 2T -ről beszélhetek de szerintem jó motorok mindentekintetben sőt áruk még versenyképesebbé is teszi őket .
amikkel volt szerencsém találkozni akár menet akár szerelésből kifolyólag azoknál csakis azokat az alkatrészeket kellett cserélni amik meghibásodása bármelyik márkánál előfordulhatnak és általában kopásból eredőek voltak...tehát semmi olyasmi hiba nem volt eddig még amivel ráfoghatnánk a gasgas-ra, hogy szemét gyári hibás meg hasonló... ja bocs a sztenderjük az szar....és kormánymagasító kell az egyötvenes paliknak is ezzel összes hibájukat ideírtam
bocsi , hogy beleugattam de szerintem tényleg nagyon jó "versenyendúró" az ec 300 nagyon !!!/akik ismernek tudják , hogy ezt a szót véletlen nem mondom rá motorra /
Aha! Érdekes dolgok történnek a motorral! Erre biztos nem gondoltam volna, hogy egy szimering! Nagyon nagyon remélem nem lesz több gond, mert végképp elkenődök, és kiábrándulok a motorból! Rendben, várom a hívásod! Köszönöm, hogy kihozod a gépet, mert már elvonási tünetek vannak! A túrával kapcsolatban, pedig több mint valószínű, hogy megyek!
Még egyszer, köszönöm!
Szia
A vízpumpa szimeringe engedett át! De a hengerfej tömítés is ki lett cserélve mert megnézték, hogy esetleg nem-e ott van a gond! Mivel nem ott volt de megbojgatták ezért oda is egy új tömítés került! Azért nem a mi szerelőink csinálták mert nekik nagyon sok előre betáblázott melójuk van és így, hogy elvittem az importőrhöz gyorsabban meglettünk vele!

Hívlak ha viszem! De azt hiszem holnap este tudom vinni!
Szia!
Köszönöm, végre egy jo hír! Azthittem nálatok csinálják! De mindegy, remélem nagy gond nem volt! Akkor várom a hívásod!
Köszönöm!
Szia