nem Döme...az Ő gépe szét volt tunningolva, azért adta meg magát...de az enyémnek elvileg nem lenne rá oka....
Minden gyári benne, most mégis megint kezd széthullani...ismétlem, kb 1.5 üzemóra van a blokkban....
Hol az olaj megy el belőle, hol fossa az olajat a hengerfejtömítés, hol elszáll az injektor...
ja, azt nem mondtam hogy a vizet is forralta ma, ÁLLÓ HELYZETBEN.
Egy frissen összerakott blokknak így azért talán nem kellene csinálnia...
Én is gondoltam már arra hogy lecserélem csak az injektort...
Csak eddig 520.000 Ft-omban van a blokkfelújítás (ez csak az anyagár) és még most is szarakodik....
Szerintem ez egy kiforratlan, végletegig igényes, megbízhatatlan blokk...és ne mondjátok hogy nem...én 3 éve mindig bízakodok, mindig költök rá...eddig a 3 évből ikb 4 hónapot használtam, a többin gyűjtöttem rá hogy meg tudjam csináltatni.
Szóval nálam kitartóbb, fanatikusat nem találtok sehol sem, de most már én is azt mondom hogy a GasGas ezt a blokkot igen elbaszta....
Ma csak annyi történt a pályán hogy elszállt az injektor az frissen töltött akksi meg kb 2 perc alatt lemerült....mindenki rajtam röhögött, ahogy toltam kifelé a pályáról...nem kellemes érzés.
Viszont a telókat azóta is meg akarja tőlem venni egy KTM-es srác, mióta kipróbálta a gépet.
Hirtelen ez volt kéznél...csak fel volt kötöződrótozva,még erdélyben othagytam a lámpamaszkomat egy fenyőfán...
Lógó vezetékekkel meg nem akartam menni.
Sok probléma volt vele ma is (már megint) ...az injektor hol bekapcsolt, hol nem.
A lánc is laza, de már leszartam, úgyis cserés lesz az egész szett.
Erősen gondolkozom hogy kidobom ezt a lófasz blokkot belőle és belerakok egy Yamaha YZF blokkot...
Akkor se injektor, se jolbeváltszuperfejleszettnégyütemű GasGas blokk....
Na, ma végre én is kijutottam motorozni...először úgy volt hogy bányába megyünk, de az messze volt, így maradt a krosszpálya...hát nem sokáig bírtam, 3 év kihagyás után..na de sebaj.
Az idő nem volt szép, viszont szar..
tudod nekem csajos képre már áll fel a brééé, csak ilyen motoros képre
Minden gyári benne, most mégis megint kezd széthullani...ismétlem, kb 1.5 üzemóra van a blokkban....
Hol az olaj megy el belőle, hol fossa az olajat a hengerfejtömítés, hol elszáll az injektor...
ja, azt nem mondtam hogy a vizet is forralta ma, ÁLLÓ HELYZETBEN.
Egy frissen összerakott blokknak így azért talán nem kellene csinálnia...
Na mindegy, ha tovább szarakszik, megy a kukába
Csak eddig 520.000 Ft-omban van a blokkfelújítás (ez csak az anyagár) és még most is szarakodik....
Szerintem ez egy kiforratlan, végletegig igényes, megbízhatatlan blokk...és ne mondjátok hogy nem...én 3 éve mindig bízakodok, mindig költök rá...eddig a 3 évből ikb 4 hónapot használtam, a többin gyűjtöttem rá hogy meg tudjam csináltatni.
Szóval nálam kitartóbb, fanatikusat nem találtok sehol sem, de most már én is azt mondom hogy a GasGas ezt a blokkot igen elbaszta....
Ma csak annyi történt a pályán hogy elszállt az injektor az frissen töltött akksi meg kb 2 perc alatt lemerült....mindenki rajtam röhögött, ahogy toltam kifelé a pályáról...nem kellemes érzés.
Viszont a telókat azóta is meg akarja tőlem venni egy KTM-es srác, mióta kipróbálta a gépet.
Lógó vezetékekkel meg nem akartam menni.
Sok probléma volt vele ma is (már megint) ...az injektor hol bekapcsolt, hol nem.
A lánc is laza, de már leszartam, úgyis cserés lesz az egész szett.
Erősen gondolkozom hogy kidobom ezt a lófasz blokkot belőle és belerakok egy Yamaha YZF blokkot...
Akkor se injektor, se jolbeváltszuperfejleszettnégyütemű GasGas blokk....
Na, ma végre én is kijutottam motorozni...először úgy volt hogy bányába megyünk, de az messze volt, így maradt a krosszpálya...hát nem sokáig bírtam, 3 év kihagyás után..na de sebaj.
Az idő nem volt szép, viszont szar..
De azért egyszer sem estem, ez már nagy szó!