hali.így vettem télen a motort,de arra gondoltam hogy beállítási gond és majd nyáron melegben jó lesz.a gyertyám fekete,szerintem nem szép a képe.eggyel feljebb tettem próbaképpen a tűt még rosszabb lett.semmi nagy hiba nincs a géppel csak power nyitás előtt 1 mp et gondolkodik.amúgy alul meg semmi hiba ,jó erőben van
Szasztok srácok.pár hasznos tanácsra lenne szükségem.már egy ideje küszködök a mocival mert power nyitás előtt van benne egy torpanás.próbáltam állítgatni eredmény nélkül.ma szétburítottam a karbit meg megnéztem a membránt.föfu 175.tü a 3.ban,levegő 2re nyitva alap 2 re nyitva.valaki nem tud egy kb beállítást ahonnan ki tudnék indulni?ec 250 ről van szó egyébként.gyanúsnak tartom még azt is hogy az egyik membránlapomnál van egy kb 1mm es hézag.valakinek esetleg tapasztalat ezzel kapcsolatban?köszi szépen
Ejj bammeg,mindíg aszongyátok nektek a helyezés nem számít Csak a motorozás szeretetéért szépségéért stb mentek,de azé basszameg mindíg kihangsúlyozzátok,ki hanyadik vót,lett ,lett vóna.Akkó mi a gecimnek kell róla ódákat zengeni,még a barom is tudja,hogy magának hazudik ha egy versenyen elindul valaki az azé megy el "versenyre",hogy összemérje tudását másokkal és megpróbálja a lehető legjobb eredményt ,így vagy úgy elérni.
Itt meg papoljátok a semmit,saját magatoknak hazudva a semmirűűűű.
Én, bammeg (remélem ) má végre eljutok versenyre,versenyezni,és nyerni akarok,nem csak bóklászni.A cél az elsnyő hely .Az évek meg a rutin az elkopott,de majd csak kifínyesedik mint a zűdült réz
Ha meg nem nyerünk,akkó látsjukoljuk,hogy mennyire van messze még az a célnak kitűzött elsnyő hely,de biztos nem fogom majd a technikára(más,,ha amiatt szopik be az ember),hanem el kell ismerni aznap annyit fogok tudni.Ammás,hogy egészségileg,hogy áll az ember,de ha elindul akkó má nincs nyávogás.Azt ennyi
Na, ennyit a versenyrű
Azt hajrááá
b nyomoin szerintem ezzel em lesz gond...
de ami fontos.. siksz délyzt rakj fel.. jó állapotó is jobb mint valami kroccgumi.. aminek nagyok a bütykeis ..de a füvesben meg nem fog...
mert rengeteg..ismátlem..rengeteg lesz a füves lefelé.. ahol az kell hogy a fékezéskor ne csusszon melléd a hátulja..mint nekem thawai a kendánál...
mert jó az a kenda minden hol csak a nagy puha széles bütykök a füvön úgy viselkednek , hogy felúszik a fű tetejére és nagyon csúszik...fölfelében nem volt gond ott mindenhol egyből felvitt mert ott ki van ruggatva..de lefelében.,..nagyon szar volt...és nagyon meredek lefelék vanna a b nyomon együtt az A val..hú bakker voltak ám lefelé tolásaim..nem kevés...
mikor láttam hogy a srác előttem 100m rel állt fejre...mert meredek..de vannak benn gödrök..viszszintes állatösvények.. és ott ha kicsit is.. úgy fejreált mint a jancsi szeg.
goldentút látott olyat hogy fejreált a srác... motor szaltózott egye.. az kerékre eset.. és mivel üresben volt...meg lendület is volt.. szépen elkezdett lefelé száguldani..nem tudni mei lett a vége..de amerddig látta addig is brutális volt..aztán berongyolt a shŰrűbe
hát az hogy ot sokan áltak a felfutóra várva...mert A nyomon van olyna hogy nem nennek fel elsőre.. sokan!persze nekeik nem 5 nyuszi 5 van a seggük alatt
osz B megy gurul tovább..A meg sorbanáll várja hogy az erdei emberek..fentről lekiabáljanak a engedő srácnak hogy engedje a következőt
na ott én nem a motorok közé tettem a gépet hane maz ut tul oldalána féához..az út 3 m széles volt földút...emerről rozzant keritésnek nekitámogatva a gépek.. énm eg..5m rel hátrébb egy termetes fának raktam...
na akik jöttek besoroltak osz töntögették a dolgokat..mikor kész lettem ..mert 1 liter vizet azt húzóra megittam meg akkor még kis vizpimpa kis hűtő kis rutinnal sok vizet forraltam a motorból.. igyaz ivóvizből lett pótolva az is...ugyhogy kb 3 liter vizet vette mfel meg 5 liter benyát...
azok meg begurultak..é s mikor meg be akatáma álni a csávó mögé.. nagyon hadobásztak mind...
ÓÓÓ mondom mindjárt visszaelőzlek bennetekekt Buzik
csk ugye ez meg is volt de megent tálym loss ..tálym deficit..et szenvedtem...5-10 perc
szŐr zsir frensziszben biz6ol..
kérd eg csak szalit
én is beszéltem vele a lyakszihoz menetet.. akkor ketten voltunk.. most épp időben lennénk elmeini.. mondja hogy már ketten vannak mellé...
há mondom az jó
végül is tudok menni..csak oldjam meg valahogy
meg is oldom
de ez kb olyan mint mikor hivogattak hogy mennyek a dévai nevezéssel...há mondom elfogadom..
most hogy odaért z idő.. már inkább másnak adja ha hazaért thávolból..ami érthető is mert az ő haverja.. csak akkor minek..tukmálja magát ..ha utána az utolsó pillanatban meg..hát inkább mégsem...illetve majd szerdán tudja biztosra...
értem én...de akkor nem értem az előtte lévő dolgokat..mért kel lejátszani
rély ha igy járnál...
ügyes srác vagy.. péz befizetve.. azt a 1000km megoldod te máshogy is...
szali.
mentek..?
csak akkor üzenj ha épp nem úgy szervezed hogy ne egyedül mennyek...mert ahoz nem kell mással beszéljek ..csak megyek oszt lyaúnapot..
de holnap egyedül nem megyek
ez full igaz..
prológot told meg...
mert én thavaj hogy estem és elállitodoitt kormánnyla mentem...ezzel csak a 47 dik lettem...és pont az első akadálynál..amin csak átszaladtam volna... ott tornyosult 10 ember...
kikerülni nm lehetett csak sorbanálni...ezek húzták egymást......addig elment vagy 15-20 perc aztán én mikor már 50%kituisztult a nyom.. felugrattam a kis nyuszi..5csivel
azt hitté a ufó jött
de aztán ezzel végül is nem volt több baj.. csak pl a tankponton a sorba rakd le a verdát!és utána keress tankolási lehetősléget...
mert akkor a sorban vagy már!
én előttre előztem be 4-5 rálydert..akik mivel nem a tankponthoz tettem a motort a sorba hanem csak úgy egy fának.. tankolás ivás viztöltés.. és mondták hogy áljak e mögélyük.. pedig előtte ezeket ettem mehg éppen..
persze pont feljűáró volt ott megent ..ott vált szépt A és B nyom...tudtam hogy majd visszaelőzeöm mindet..de akkor is megent mögöttük voltam...
persze szépen jöttek is visszafelé,..mind az..mert egyik sem birt felmenni elsőre...aztán a kis nyuszival..megent felugrottunk.. közöserővel.. a végén brutál ultrameredek.. 3 köteles tsávó volt ott..mondják hog onnan nem mennyke visza beakasdztották a kötlet.. és pikk pakk már fent is voltam...
ugyhogy visszakaptam a fort ..gyorsan.de azért mig ezek oda vissza lejöttek addig is azért elment vagy 5-10 perc!
ugyhogy ezekre odafigyulni...
megentfélre lettem értve.. vagy fingod sincs a qÚplung mechanikálájáról
ha kiveszed a rugókat...akkor a kuplungagy és a kuplungkosár ami a főtengellyel van fogaskerékkapcsolatban..illetve nálad már bene is az álumineum a fogak közé szoritva...
hát az egymással tűgörgős kapcsoaltban van ..ami azt jelenti..hiába dugol te oda aluminiumot
az csak akkot jó ha a főtengely anyát akarod leszedni..amúg nincs értelme a két fogaskerék lefékezésének.. a kuplungagy anya kicsavarásakor...
wágod már...
mechanikailag.. nme stimmel a dolog..nem fogtörtés meg ilyesmi..csak az a baj.. nem látod a fától az erdei ösvényt kerüld ki a fát.. lehetőleg felűrről és akkor megéátoda fényt a nyomvonal végén
Azt en is gondoltam,h a prologon jot kell menni,h masnap a rajtsorrendnel jo helyen legyek,leszunk elegen.Azert meg Devaig el is kell jutni,remelem Fren elvisz...
Visszatérve a versenyre,szerintem ha gyors vagy és úgy tudom gyors vagy, meg tudod csinálni a versenyt!
Igaz az én álláspontom,hogy rohadtul nem lesz könnyű a B nyom sem!
Akaratot vigyél magaddal Hosszú és fárasztó lesz
Ha egy tanácsot elfogadsz tőlem!? A prologon verjed neki! NAGYON sokat számít később! Bár én nem vagyok az elitben Sok sikert
Nagyon várom a te beszámolódat majd!
ha elötte semmi baja nem volt, én inkább valami fals levegőre tippelnék, szivocsonk- membrán esetleg kezdődő balos szimering....
mondjuk ha sokat kap alul is tudja ezt csinálni, akkor a tűt lejebb kell rakni, de ez a neten klaviatura mőgül szerelés csak tippelgetés....
mutasd meg olyannak aki vágja a témát, valoszinű megmondja 10 perc alatt mi a bajság.
Itt meg papoljátok a semmit,saját magatoknak hazudva
Én, bammeg (remélem
Ha meg nem nyerünk,akkó látsjukoljuk,hogy mennyire van messze még az a célnak kitűzött elsnyő hely,de biztos nem fogom majd a technikára(más,,ha amiatt szopik be az ember),hanem el kell ismerni aznap annyit fogok tudni.Ammás,hogy egészségileg,hogy áll az ember,de ha elindul akkó má nincs nyávogás.Azt ennyi
Na, ennyit a versenyrű
Azt hajrááá
de ami fontos.. siksz délyzt rakj fel.. jó állapotó is jobb mint valami kroccgumi.. aminek nagyok a bütykeis ..de a füvesben meg nem fog...
mert rengeteg..ismátlem..rengeteg lesz a füves lefelé.. ahol az kell hogy a fékezéskor ne csusszon melléd a hátulja..mint nekem thawai a kendánál...
mert jó az a kenda minden hol csak a nagy puha széles bütykök a füvön úgy viselkednek , hogy felúszik a fű tetejére és nagyon csúszik...fölfelében nem volt gond ott mindenhol egyből felvitt
mikor láttam hogy a srác előttem 100m rel állt fejre...mert meredek..de vannak benn gödrök..viszszintes állatösvények.. és ott ha kicsit is.. úgy fejreált mint a jancsi szeg.
goldentút látott olyat hogy fejreált a srác... motor szaltózott egye.. az kerékre eset.. és mivel üresben volt...meg lendület is volt.. szépen elkezdett lefelé száguldani..nem tudni mei lett a vége..de amerddig látta addig is brutális volt..aztán berongyolt a shŰrűbe
osz B megy gurul tovább..A meg sorbanáll várja hogy az erdei emberek..fentről lekiabáljanak a engedő srácnak hogy engedje a következőt
na ott én nem a motorok közé tettem a gépet hane maz ut tul oldalána féához..az út 3 m széles volt földút...emerről rozzant keritésnek nekitámogatva a gépek.. énm eg..5m rel hátrébb egy termetes fának raktam...
na akik jöttek besoroltak osz töntögették a dolgokat..mikor kész lettem ..mert 1 liter vizet azt húzóra megittam meg akkor még kis vizpimpa kis hűtő kis rutinnal sok vizet forraltam a motorból.. igyaz ivóvizből lett pótolva az is...ugyhogy kb 3 liter vizet vette mfel meg 5 liter benyát...
azok meg begurultak..é s mikor meg be akatáma álni a csávó mögé.. nagyon hadobásztak mind...
ÓÓÓ mondom mindjárt visszaelőzlek bennetekekt Buzik
csk ugye ez meg is volt de megent tálym loss ..tálym deficit..et szenvedtem...5-10 perc
kérd eg csak szalit
én is beszéltem vele a lyakszihoz menetet.. akkor ketten voltunk.. most épp időben lennénk elmeini.. mondja hogy már ketten vannak mellé...
há mondom az jó
végül is tudok menni..csak oldjam meg valahogy
meg is oldom
de ez kb olyan mint mikor hivogattak hogy mennyek a dévai nevezéssel...há mondom elfogadom..
most hogy odaért z idő.. már inkább másnak adja ha hazaért thávolból..ami érthető is mert az ő haverja.. csak akkor minek..tukmálja magát ..ha utána az utolsó pillanatban meg..hát inkább mégsem...illetve majd szerdán tudja biztosra...
értem én...de akkor nem értem az előtte lévő dolgokat..mért kel lejátszani
rély ha igy járnál...
ügyes srác vagy.. péz befizetve.. azt a 1000km megoldod te máshogy is...
azert kossz a tippet,gondolom nem volt oldaltamasza a nyuszi 5 nek...
mentek..?
csak akkor üzenj ha épp nem úgy szervezed hogy ne egyedül mennyek...mert ahoz nem kell mással beszéljek
de holnap egyedül nem megyek
mert ha viszanézed az utóbbi időket.. te vagy most a beszélgetésben a mozgató ruGGó
várom a kamerkás felvételeid...
prológot told meg...
mert én thavaj hogy estem és elállitodoitt kormánnyla mentem...ezzel csak a 47 dik lettem...és pont az első akadálynál..amin csak átszaladtam volna... ott tornyosult 10 ember...
kikerülni nm lehetett csak sorbanálni...ezek húzták egymást......addig elment vagy 15-20 perc
azt hitté a ufó jött
de aztán ezzel végül is nem volt több baj.. csak pl a tankponton a sorba rakd le a verdát!és utána keress tankolási lehetősléget...
mert akkor a sorban vagy már!
én előttre előztem be 4-5 rálydert..akik mivel nem a tankponthoz tettem a motort a sorba hanem csak úgy egy fának.. tankolás ivás viztöltés.. és mondták hogy áljak e mögélyük.. pedig előtte ezeket ettem mehg éppen..
persze pont feljűáró volt ott megent ..ott vált szépt A és B nyom...tudtam hogy majd visszaelőzeöm mindet..de akkor is megent mögöttük voltam...
persze szépen jöttek is visszafelé,..mind az..mert egyik sem birt felmenni elsőre...aztán a kis nyuszival..megent felugrottunk.. közöserővel.. a végén brutál ultrameredek.. 3 köteles tsávó volt ott..mondják hog onnan nem mennyke visza beakasdztották a kötlet.. és pikk pakk már fent is voltam...
ugyhogy visszakaptam a fort ..gyorsan.de azért mig ezek oda vissza lejöttek addig is azért elment vagy 5-10 perc!
ugyhogy ezekre odafigyulni...
ha kiveszed a rugókat...akkor a kuplungagy és a kuplungkosár ami a főtengellyel van fogaskerékkapcsolatban..illetve nálad már bene is az álumineum a fogak közé szoritva...
hát az egymással tűgörgős kapcsoaltban van ..ami azt jelenti..hiába dugol te oda aluminiumot
az csak akkot jó ha a főtengely anyát akarod leszedni..amúg nincs értelme a két fogaskerék lefékezésének.. a kuplungagy anya kicsavarásakor...
wágod már...
mechanikailag.. nme stimmel a dolog..nem fogtörtés meg ilyesmi..csak az a baj.. nem látod a fától az erdei ösvényt
viszont kihagytad zsirferi főnöködet.... na lesz nemulass, megdrágul majd az a fuvar...
kosz,remelem azert osszefutunk ott
Igaz az én álláspontom,hogy rohadtul nem lesz könnyű a B nyom sem!
Akaratot vigyél magaddal
Ha egy tanácsot elfogadsz tőlem!? A prologon verjed neki! NAGYON sokat számít később! Bár én nem vagyok az elitben
Nagyon várom a te beszámolódat majd!