Na mindegy,szal ténylegesen az van amit Dew barátom is írt! Próbáltunk több állítást is benzinszint szegényítés,de az nem jött be középen továbbra is bedúsúlt és full olajos gyertyával tértem vissza!Majd megnéztük az RMX tűt ami szemmel láthatóan vastagabb volt mint a KTM tű szóval Goo bele és próba már indításkor észre vehető volt a változás csendesebben járt a 2T és nem olyan erőszakosan!1 próba és lőn világosság a gyertya már kezdett barnára ki égni!
Na de térjünk a sörre most akkor hogy ígyunk Béláim!?
De am BR8EG használok én is volt benne próba kép BR6ES is ha sok neki a közép tartományba a benzin akkor mindegy milyen gyertya van benne ez tapasztalat!
mer aki egy esiksznél többet esiksz el az már többször nem esiksz el.
2007ben volt utoljára 7 tél alattam..amit nem ezért vezettem hogy odaadja valaki mert nem bir felmenni...
A rézmagos középelektróda olvadna meg?(1000 C az olvadáspont kb)A G-s gyertya nikkeles, az bír 1500 C fokot.
rgo, ha nagy fordulaton van a motor, nincs ideje meghűlni a gyertyának?
...amivel itt dolgozni kel nem is keveset
..lehet 2 milás is
vendégem vagy egy
láda sörre
azt majd dévtől megtud6juk
láttam tiroli meg svéd, angol ismerős képét hogy ott meg havazik....
sose fogy el, halleluja....
Nekem így voltak elcseszve a motorzásaim sajnos