Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most vágtam le az ujjam hegyét, 1 kis répa szeletelés és gépezés közepette
de ha mindég van nálam egy ilyen emelő hogy ne kell jen se fának dölteni a motort ..se a oldalszendert koptatni...akkor ez is hozzá tartozik..nEEm?
Halló! Elnéztétek a mérleget! Hát ez 50kg.
súlycsökkentés...
egy motornál miko tapadás meg minden t néznek.. az számit hog a gördülő tömege ..az össz tömegemenniy..
nem a telitankolt tömege...nem neme.. agördülő össztömege...
az 6ározza meg a tengelyerheléselet is...tehát h van eg motoros...225kilós tömeggel és csökkenteni akarja.. akkor nézzük a lehetőségeket:
A.)motor tömegét lehet-e könnyen csökkenteni
B.) a motorOS!tömegeét..nem é lehet könnybben csökketeni...ugye hogy ugye..mert mért kell egy motorosnak 100kiló felett lenni..könnyedén lehet mindenki 80kiló is mint pl eská..
ha meg valaki csak a motor tömegét akarja csökkenteni.. de a gördülő tömeg marad változatlan maradna....akkor az ..hizni akar
ugyhogy gó.. ki hogy és mikor kivel miért.. és a tömeg erő...

és egy utolsó konklúziÓ..az alap igazság...
Mindég az a motor a könnyebb amelyiknek kissebb a súlya. ..

na most hazudtam vagy a teljes mindetkörülölelő igazságot írtam meg
Jól van OK. de nem írtad a leírásban és azt hittem elfelejtettétek a + súlyt!
csak 1 5let...
ez volt otisznál is...
az alapjárati keveréked a szar...
valeszg keveset kap...vagy sokat..de inkább keveset...
olyan ércesen is pattog? mikor meg meleghedett...? akkor keveset...
ha eg leáll és nem akar jól indulni..akkor meg sokat...
a shúber is beleszól a dologba ..de a legalsó fordszámon közvetelen alapon nagyon kicsit számit..
ugyhog levegő csavart 1-3/4 közöt a jó és ha nem stabil a fordulat ..valszeg kicsit keveset kap...egel nagyobb aljéárat iff neki..oszt praúba..
igy neten nehéz szerelni ..jól beállitani a motort..... de nem nehezebb mint telifonon
Estet mindenkinek...
Van egy kis karburalasi problemam!
Vagyis a motor minden fordulaton jol megy,szep barnas szurke a szine ,de alapjarataon nem akar jol menni.
Vagyis ha felfele kihuzatom es megallok,akkor ugrall magassabb fordulaton.Ha felfele kinozom alapjaraton,cikicakiba akkor meg alig akar atfordulni alapjaraton ,sot meg is all sokszor.
Ha ugy allitom ,hogy legyen alapjarat akkor sokszor felugrik es tul magassan jar alapon a motor.Ha visszaveszem akkor meg all meg.A tu allasa fentrol az utolso elotti rovatkaba van.A duznik pedig az alapok benne.Kipucolva ki volt.
Ami valtozott az az S 3 hengerfej..ettol erosebb lett de ugynez ki erzekenyebb is.:)
Ha felfele menetkor alaprol ragazolok akkor alapon egy kisse megtorpan es nem veszi ugy a lapot,azon az also 1-8% % gaztartomanyon de ha atlepte utana megy mint a vaj
...Otleteket elmeleteket szivesen varok..
A joknak is elkel a segitseg..
Ennyi Utána meg jönne,hogy te könnyű vagy azé mész gyorsabban(mintha ahhoz nem kéne erő akkó most ki a gyenge vagy ki az erős? )
De most komolyan,ki a búbánatos tökömet érdekli hogy hány kiló egy motor? Aki puding és nem tudja húzkodni meg cibálni,az vegyen biciklit mert az könnyebb!
Megköszönöd? Annyival közel se lesz elrendezve!
a tilyéd a legkönnebb motor..akkor te vgy a fHórum királya
csak fényképezd már le hogy 6van7 kiló..lyó..mert elhisszük..de azért meégsem..mert olyan nem lehet ami ilyen könnyű...
ez már szinte könnyebb mint a dannon könnyű és finom

meddig kened azt a trilyált..nem veszel valami motort.. vagy titokban te is készitessz valami űberkönnyű izét
miva, bevetted a világbékaigazságot mindenkinek tablettádat...?
aki nem mondja el a teljes igazságot mindenről...az már hazudik
ha megszerzed megköszönöm.... , megvolt nekem is csak mikor ellopta a telefonomat az erdő közepén valami rohadt gombász akkor eltünt a szám is...
csak hogy kukacoskodjak még én is picit , a lábtartó titán...szal ettől gyárilag nehezebb lenne,
az első féktárcsa a régi tipusú ktm-ekeé...lehet azon is van pár gramm különbség
DE a lényeg az hogy ez nem egy széria ktm,mivel le volt írva csoki által,hogy az extrák rajta+benne stb... szóval lépjetek túl rajta!

brutál szép motor, és én látni szeretném majd fent a B-ben is, ha legközelebb fent leszünk! Remélem akkor is eljösz majd chokee, nem csak a börftdéj partira
akkor....
hazudtál

te is fiam burkus
lya.
nincs benne a hádtcsÓ keék..és ezért ér le az eleje...

lyó lyó ez csak vick vÓt...
most azonnal mindenki mérje le a motorját... leszarom hogy ....oldjameg ...mindenkinek van otthon mérlege...ha nix mennyen át a szomszédba...
ha ás nem van gyerekmérleg vagy konyhai...és akkor darabokban ia lemérheti..csak kell egy sor számozot lista amin mindem alkatrész le van irva..de nem ér csalni

sRácok..0,5re a tHrély fát...
ezek komoly dolgok.. itt nix mellébeszélés...jó...

de most tényleg...
ki a fszt érdekell hogy a130 120..110 vagy menniy egy motor...
amúgy minél nagyobb a súlya annál jobb az értéke.. tehát ha egy milláért vettél egy motort ami 110kiló az szarabb mintha egy milláért veszel egy motort ami 130 kiló...ez pont olyan mint ha kolbászt venne paraszt...nEEm?az a jó ugyan annyi pénzért több a kiló...

nehogy nekem ugorjatok..a sok mérleggel eg a fejemet vernétek szét ..mÍÍ
Vagyok,de nem titokban. Én nem ismerem,de a számát megtudom szerezni ha nagyon kell.
Elküldöm az embereimet,aztán az lesz a száma amit akarok!
Ez is van vagy 100 kiló
oda vagytok ezekel a kilokal... az enyém 67 kg megtankolva a 3 liter benyával mégis legyalázott ma is egy helyen....

nem kicsit... nagyon....
Feri ... hallod elötted nem megyek többet motorozás közben... gyanus hogy közben a férfias seggemet nézed...
meg van bocsájtva...
Hey Lee Jhones szeretünk ügye tudod.
s mostantól te vagy a forum királya mert neked a legkönyebb a géped.

ennyi.