súlycsökkentés...
egy motornál miko tapadás meg minden t néznek.. az számit hog a gördülő tömege ..az össz tömegemenniy..
nem a telitankolt tömege...nem neme.. agördülő össztömege...
az 6ározza meg a tengelyerheléselet is...tehát h van eg motoros...225kilós tömeggel és csökkenteni akarja.. akkor nézzük a lehetőségeket:
A.)motor tömegét lehet-e könnyen csökkenteni
B.) a motorOS!tömegeét..nem é lehet könnybben csökketeni...ugye hogy ugye..mert mért kell egy motorosnak 100kiló felett lenni..könnyedén lehet mindenki 80kiló is mint pl eská..
ha meg valaki csak a motor tömegét akarja csökkenteni.. de a gördülő tömeg marad változatlan maradna....akkor az ..hizni akar
ugyhogy gó.. ki hogy és mikor kivel miért.. és a tömeg erő...
és egy utolsó konklúziÓ..az alap igazság...
Mindég az a motor a könnyebb amelyiknek kissebb a súlya. ..
na most hazudtam vagy a teljes mindetkörülölelő igazságot írtam meg
csak 1 5let...
ez volt otisznál is...
az alapjárati keveréked a szar...
valeszg keveset kap...vagy sokat..de inkább keveset...
olyan ércesen is pattog? mikor meg meleghedett...? akkor keveset...
ha eg leáll és nem akar jól indulni..akkor meg sokat...
a shúber is beleszól a dologba ..de a legalsó fordszámon közvetelen alapon nagyon kicsit számit..
ugyhog levegő csavart 1-3/4 közöt a jó és ha nem stabil a fordulat ..valszeg kicsit keveset kap...egel nagyobb aljéárat iff neki..oszt praúba..
igy neten nehéz szerelni ..jól beállitani a motort..... de nem nehezebb mint telifonon
Estet mindenkinek...
Van egy kis karburalasi problemam!
Vagyis a motor minden fordulaton jol megy,szep barnas szurke a szine ,de alapjarataon nem akar jol menni.
Vagyis ha felfele kihuzatom es megallok,akkor ugrall magassabb fordulaton.Ha felfele kinozom alapjaraton,cikicakiba akkor meg alig akar atfordulni alapjaraton ,sot meg is all sokszor.
Ha ugy allitom ,hogy legyen alapjarat akkor sokszor felugrik es tul magassan jar alapon a motor.Ha visszaveszem akkor meg all meg.A tu allasa fentrol az utolso elotti rovatkaba van.A duznik pedig az alapok benne.Kipucolva ki volt.
Ami valtozott az az S 3 hengerfej..ettol erosebb lett de ugynez ki erzekenyebb is.:)
Ha felfele menetkor alaprol ragazolok akkor alapon egy kisse megtorpan es nem veszi ugy a lapot,azon az also 1-8% % gaztartomanyon de ha atlepte utana megy mint a vaj
...Otleteket elmeleteket szivesen varok..
De most komolyan,ki a búbánatos tökömet érdekli hogy hány kiló egy motor? Aki puding és nem tudja húzkodni meg cibálni,az vegyen biciklit mert az könnyebb!
a tilyéd a legkönnebb motor..akkor te vgy a fHórum királya
csak fényképezd már le hogy 6van7 kiló..lyó..mert elhisszük..de azért meégsem..mert olyan nem lehet ami ilyen könnyű...
ez már szinte könnyebb mint a dannon könnyű és finom
meddig kened azt a trilyált..nem veszel valami motort.. vagy titokban te is készitessz valami űberkönnyű izét
csak hogy kukacoskodjak még én is picit , a lábtartó titán...szal ettől gyárilag nehezebb lenne,
az első féktárcsa a régi tipusú ktm-ekeé...lehet azon is van pár gramm különbség
DE a lényeg az hogy ez nem egy széria ktm,mivel le volt írva csoki által,hogy az extrák rajta+benne stb... szóval lépjetek túl rajta!
brutál szép motor, és én látni szeretném majd fent a B-ben is, ha legközelebb fent leszünk! Remélem akkor is eljösz majd chokee, nem csak a börftdéj partira
lya.
nincs benne a hádtcsÓ keék..és ezért ér le az eleje...
lyó lyó ez csak vick vÓt...
most azonnal mindenki mérje le a motorját... leszarom hogy ....oldjameg ...mindenkinek van otthon mérlege...ha nix mennyen át a szomszédba...
ha ás nem van gyerekmérleg vagy konyhai...és akkor darabokban ia lemérheti..csak kell egy sor számozot lista amin mindem alkatrész le van irva..de nem ér csalni
sRácok..0,5re a tHrély fát...
ezek komoly dolgok.. itt nix mellébeszélés...jó...
de most tényleg...
ki a fszt érdekell hogy a130 120..110 vagy menniy egy motor...
amúgy minél nagyobb a súlya annál jobb az értéke.. tehát ha egy milláért vettél egy motort ami 110kiló az szarabb mintha egy milláért veszel egy motort ami 130 kiló...ez pont olyan mint ha kolbászt venne paraszt...nEEm?az a jó ugyan annyi pénzért több a kiló...
nehogy nekem ugorjatok..a sok mérleggel eg a fejemet vernétek szét ..mÍÍ
egy motornál miko tapadás meg minden t néznek.. az számit hog a gördülő tömege ..az össz tömegemenniy..
nem a telitankolt tömege...nem neme.. agördülő össztömege...
az 6ározza meg a tengelyerheléselet is...tehát h van eg motoros...225kilós tömeggel és csökkenteni akarja.. akkor nézzük a lehetőségeket:
A.)motor tömegét lehet-e könnyen csökkenteni
B.) a motorOS!tömegeét..nem é lehet könnybben csökketeni...ugye hogy ugye..mert mért kell egy motorosnak 100kiló felett lenni..könnyedén lehet mindenki 80kiló is mint pl eská..
ha meg valaki csak a motor tömegét akarja csökkenteni.. de a gördülő tömeg marad változatlan maradna....akkor az ..hizni akar
ugyhogy gó.. ki hogy és mikor kivel miért.. és a tömeg erő...
és egy utolsó konklúziÓ..az alap igazság...
Mindég az a motor a könnyebb amelyiknek kissebb a súlya.
na most hazudtam vagy a teljes mindetkörülölelő igazságot írtam meg
ez volt otisznál is...
az alapjárati keveréked a szar...
valeszg keveset kap...vagy sokat..de inkább keveset...
olyan ércesen is pattog? mikor meg meleghedett...? akkor keveset...
ha eg leáll és nem akar jól indulni..akkor meg sokat...
a shúber is beleszól a dologba ..de a legalsó fordszámon közvetelen alapon nagyon kicsit számit..
ugyhog levegő csavart 1-3/4 közöt a jó és ha nem stabil a fordulat ..valszeg kicsit keveset kap...egel nagyobb aljéárat iff neki..oszt praúba..
igy neten nehéz szerelni ..jól beállitani a motort..... de nem nehezebb mint telifonon
Van egy kis karburalasi problemam!
Vagyis a motor minden fordulaton jol megy,szep barnas szurke a szine ,de alapjarataon nem akar jol menni.
Vagyis ha felfele kihuzatom es megallok,akkor ugrall magassabb fordulaton.Ha felfele kinozom alapjaraton,cikicakiba akkor meg alig akar atfordulni alapjaraton ,sot meg is all sokszor.
Ha ugy allitom ,hogy legyen alapjarat akkor sokszor felugrik es tul magassan jar alapon a motor.Ha visszaveszem akkor meg all meg.A tu allasa fentrol az utolso elotti rovatkaba van.A duznik pedig az alapok benne.Kipucolva ki volt.
Ami valtozott az az S 3 hengerfej..ettol erosebb lett de ugynez ki erzekenyebb is.:)
Ha felfele menetkor alaprol ragazolok akkor alapon egy kisse megtorpan es nem veszi ugy a lapot,azon az also 1-8% % gaztartomanyon de ha atlepte utana megy mint a vaj
...Otleteket elmeleteket szivesen varok..
csak fényképezd már le hogy 6van7 kiló..lyó..mert elhisszük..de azért meégsem..mert olyan nem lehet ami ilyen könnyű...
ez már szinte könnyebb mint a dannon könnyű és finom
meddig kened azt a trilyált..nem veszel valami motort.. vagy titokban te is készitessz valami űberkönnyű izét
az első féktárcsa a régi tipusú ktm-ekeé...lehet azon is van pár gramm különbség
DE a lényeg az hogy ez nem egy széria ktm,mivel le volt írva csoki által,hogy az extrák rajta+benne stb... szóval lépjetek túl rajta!
brutál szép motor, és én látni szeretném majd fent a B-ben is, ha legközelebb fent leszünk! Remélem akkor is eljösz majd chokee, nem csak a börftdéj partira
hazudtál
te is fiam burkus
nincs benne a hádtcsÓ keék..és ezért ér le az eleje...
lyó lyó ez csak vick vÓt...
most azonnal mindenki mérje le a motorját... leszarom hogy ....oldjameg ...mindenkinek van otthon mérlege...ha nix mennyen át a szomszédba...
ha ás nem van gyerekmérleg vagy konyhai...és akkor darabokban ia lemérheti..csak kell egy sor számozot lista amin mindem alkatrész le van irva..de nem ér csalni
sRácok..0,5re a tHrély fát...
ezek komoly dolgok.. itt nix mellébeszélés...jó...
de most tényleg...
ki a fszt érdekell hogy a130 120..110 vagy menniy egy motor...
amúgy minél nagyobb a súlya annál jobb az értéke.. tehát ha egy milláért vettél egy motort ami 110kiló az szarabb mintha egy milláért veszel egy motort ami 130 kiló...ez pont olyan mint ha kolbászt venne paraszt...nEEm?az a jó ugyan annyi pénzért több a kiló...
nehogy nekem ugorjatok..a sok mérleggel eg a fejemet vernétek szét ..mÍÍ
Elküldöm az embereimet,aztán az lesz a száma amit akarok!
nem kicsit... nagyon....
s mostantól te vagy a forum királya mert neked a legkönyebb a géped.
ennyi.