Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt!

Zari él és virul a facebookon
Lehet elüldözte a háború és egyebek ami valahol érthető is GASGAS fórum
GASGAS ról nem tudom mikor volt itt utoljára szó
Balinyó most érkeznek az amcsik hordják a sok hammert
zarival mi a helyzet? Elvitte a pessz vagy már innen is le lett tiltva
vágó kalapács ozt ennyi
Dew !

mikorra lesz kész a mocid ?
vagy ne kérdezzek hülyeséget ?
akartunk arra felétek is kolbászolni egy kicsit valamikor...persze csak ha vezetnél....
ez a beszéd....

jó reggelt !
Akit érdekel az előzményre a válasz

http://www.longislandindicator...
http://www.longislandindicator..
.


Ez egy alaposnak tűnő forrás, persze ez csak 1 szempont, de kezdetnek nem rossz.

Hogy néz ki belülről
http://www.youtube.com/watch?v...

Mindez fórumról lett összeszedve:
http://www.practicalmachinist....

Jó kis fórum az is igaz angolul dumálnak rajta

Jóccakát!

Nekem a rézkalapácsos módszer szimpatikusabb.
A csávónak tuti nem 0.01 os órája van hanem pontosabb, nagyokat mozog az a mutató.

Van aki kicentírozza jobbra a főtengelyem, ez a kisebb bajság, nagyobb a kiegyensúlyozatlanság meg a rezonanciától zörgő valami, de szerintem szombaton meglesz a ludas, addig nincs időm szerelni.
Itt van oktatóvideó
http://www.youtube.com/watch?v...
kicsit még párhuzamba feszítővasazod a sonkákat és jobb mint a gyári
Levegőről beszélsz amikor a 78% os nitrogénről van szó?
Oxigén nálam az levegő akart lenni, bocsi a pontatlan megfogalmazásokért
A 78%-os nitrogén marha olcsó és még adómentes is egyelőre, a palack is ingyen jár hozzá...
Ma motoroztam de nem sokáig mentem, elegem is lett gyorsan a blokk hangokból, nem akartam kivégezni, futómű kicsit kemény majd puhítom, a motor erősebb, mint volt a kopott cuccal, de szumma használhatatlan jelenleg az "igényesebbé vált részemnek".

Jön szét darabokra már nem szórakozok vele tovább, kezdem előröl odafigyelve a részletekre, főtengely megy prizmára, ha nincs kiegyensúlyozódva ezzel a hajtókarral, ami igen valószínű, az is jön ki belőle a picsába, s addig be nem megy, míg 0.01 on belül nincs a centír.
kb 2000 ford körül/felett úgy ráz a blokk, hogy hihetetlen s nem csak fel le, hanem körbe előre hátra is, 3-4 felé nem is mertem pörgetni. Üresben szinte "kifeszíti" a láncot a főtengely rezonancia 2000 körül, ok a lánckerekem már "nagyot" lóg a tengelyen, ezért tud ekkorát rezonálni. Főtengelyem jobban melegszik, mint a henger...(Repsol 2T offroad 1:33 ba keverve, azaz kap kenést!)

Kb. 2000 alatt szép hangja van míg be nem rezonál, kb. ott és felette rezonancia hatására meg nagyon gáz hangja van valaminek(mint amikor kívül laza egy csavar, de kívül már megfogtam mindet, ami rezonálhat, egyértelműen a blokkból jön), Addig szépen hallani, míg meg nem szűnik a rezonancia, azaz be nem esik a főtengely fordulat alapjárat közelébe. Power dugóhoz érése kizárva már felhúztam FIXre, de a keletkező fazék hang mellett is hallani, hogy zörög a rezonanciától valami, ettől persze lehet ez lesz a ludas elég kopott már jó pár helyen, azaz csöröghet a hengerben, meg a kiemelő szerkezete is...lebontás előtt valószínű kiveszem az egész powert és úgy még kipróbálom. Ha ez lesz, vagy bármi más, eddig azért nem hallhattam, mert nem rezonált ennyire a motor. A kopogásos égés kizárható, ez rezonanciától keltett hang, még nem tudom, mi csörög blokkban, de rá fogok jönni ez 100%.
Kicsit agyalni kell még az összefüggéseken és a tüneteken.

Nincs gáz, csak felbaszott agyilag a helyzet , s most már kihívássá vált a megoldás, jön szét darabokra s tisztába kerülök vele, h mitől rezonál ennyire jelenleg(s mi zörög a rezonancia hatására), aztán addig csinálom, míg számomra elfogadható nem lesz, ha szét kell szedni még párszor, akkor is. Motorozás persze nem lesz egy darabig
pedig de jó is volt kint motorozni még így is, hogy a blokk hangra koncentráltam teljesen.
Nem vagyok szerelő mániás, de ez a hang és főtengely rezonancia, amit most produkál nem fogadható el még a kókány énemnek se.

IJ
belefingassz oszt jonapot! az indikátor óra árán meg én inkább jól bebasznék!
Kérdés: Milyen gyártmányú indikátor órát érdemes venni "hobby célra", amivel pl. 0.01-on belülre ki lehet centírozni a főtengelyt? (tudom, talp, meg befogó, de most csak az óra érdekel)
Nem csak erre kellhet, mérni fogok most már mindent...
Előre is köszönöm a választ
Köszi, abba hagyta a mai menet alatt, után.

Nincs nitrogénom főleg 8-10 báros nitrogénom nincs, azaz palack.
Van valami nitrogén pumpa?
Jó estét!
putoline....
estéket !

cső Gecsa...jöhetnél már...bár sajna felszáradt még az erdő is...alig volt eső
jaja én nem bánom
Valamikor le kéne dobni valahonnan nem?
igen elvileg oké!
Megcsináltad már a motorod?
csáó patyi!
belenéztem már én is ebbe a videóba! basszus nagyon komoly a hely, sokat vállalsz úgy látom,de hajrá! Hiányzik a gépelés,pláne egy ilyen jó csapattal mint a tietek is,de nem hogy hozzátok,még ide a zemplénbe vagy a román hegyekbe se tudok kijutni,de ígértem a mezei srácoknak is h megyek majd fel hozzájuk a hagymásba meg ide-oda!
üdv
transoil 10w40 nekem az van bent .