Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sisaktartó ?
Igen az 2000-es Yz 250 ezt bónuszba küldtem. A 125 mm, az hajtókar hossz.
:-)
na megosztom veletek ezt, a konzum idiota marhaságot...

a kérdés, ki látott már ilyet, és tudjátok-e mire valo?
Köszi
Kawasaki kx250f ?
Mennyivel lett nyomatékosabb a 290 es szettől? Vezérlést is eltolja ez?
Főtengelyt nem nyírta ki? Bár gondolom nem forgatod endúróban, úgy meg a fordulatfüggő négyzetes erőhatás növekedés nem igazán érvényesül
A váltó áttételezéssel nincs gondod? Bár a rekluse lehet megoldja.

Szerintem is amit endúróra terveztek jobb endúróra, mind1, melyik évben járunk, ez szerintem igaz volt még 1998 ban is.
A hegyre mászást én is cr 250 kezdtem,,,jó volt. Azután új yzf450. Az is jó volt. Persze annak idején még nem ez a nagyon extrém volt a divat. sxf 250 2007 es 2011 es imádtam őket. Megint 450 yamaha,,,na itt már elvittük az extrémbe, határ eset. sx 150 ,legjobb 2t a világon. A 300 as 2 t re azt szoktam mondani,hogy nem őszinte motorok. Mert ha kihoznák belőle a maximumot,senki nem tudná megülni. Ezért lebutítják a gyújtást meg a keveréket,hogy használható legyen. Ha árulnának 150 exc önindítóval,tuti azt veszek. Nincs rajta a nagy tuba rezó, könnyű rá vigyázni. Azután exc 200 volt. A motor jó volt csak kevés voltam hozzá. 14- 45 áttétellel elmentem Robúrral egy 100km es túrára....Úgy hogy előtte 1 évig hegyen nem is voltam. Estére még a motorozást is megutáltam. Volt 2 db yzf 250. Ha valaki cross al akar endurózni akkor a 250 4t a legjobb,szerintem. Jöt a 2012 es gas gas. És ment is. Bánatomba ttr 230 ra menekültem ,amivel csak jó emlékeim vannak. Jó dolog ,hogy egy gyenge szar kis motorral ott elmész,ahol a drága masinák. Ha 2014 es motorod van,nem foghatod a motorra. Rögtön jön a megjegyzés( Sanyikám a világ legjobb motorjával itt fel kell tudni menni). Szóval : Jó itt minden motor, ami könnyen indul, nem dobálja a sebességet, és nap végén beérsz oda ahonnan elindultál.
Amiket művelsz mostanában a GAS-al, azt megnézném, hogy menne a CRel
Nemrég ültem egy aluvázason, tényleg jó erős , de azzal 100% nem tudnék csiki-csukizni lassúba, elejét pakolgatni zorróba.
18-as hátsókerék,rekluse,290-es athena készlet, vastag mishimoto hűtők Evans r hűtőfolyadékkal, Factory connection enduróra átszelepelt első futómű, nehezebb lendkerék. Van még nagy tank,de nem használom. isteni,imádom de ahogy kipróbáltam a 350-es ktm-et,be kell látni,hogy fejlődött a világ. Amit endurora fejlesztettek,az jobb az endurora. A KTM meg benne van ebben a témában.
Kezdhetnék gyártani az RMX 300at feljavítva a 250 hülyeségeit/hibát.

Ezer köszönet
Lementettem mindet, a hengerfej képeket is. Extra nagyításban látszanak a rácsok is.

A 3. képen az YZ 250 2000 lenne?

A dugótető ezeknél is a kipuff alján van alsó holtpontban?
A 125mm a 3. szöveges adat az mi lenne?
Ha nem szakmai titok, lehet tudni, endúrósított az mit takar bővebben?

Japik szerintem nincsenek ráállva az endúróra, ok csinálnak, de inkább szerintem a krosszra feküdtek rá.

KTM azért nagy múlttal rendelkezik endúró területén, ez vitathatatlan.
Estét!
Nállunk is volt egy nagyon ügyes srácnak, a mai napig azt szerette a legjobban a hegyre. Könnyű,erős,villanymotor nyomaték,fejjel lefelé is rúgásra indul. Kis fordulaton is elindul lehetetlen helyzetben,és mászik felfelé.
Tudom,ez igy van. Nem a motor a leggyengébb láncszem a motorozásomnál,ugyhogy nem is tervezem a cserét. Meg Bevallom sajnálom a plusz egymilliót az önindítóért. Ha sikerülne elmotorozni a negyedét,semmi baj nem lenne a világgal.
Erdekes mert nekem is volt a kezem alatt 2 evet CR 250.Paraszt volt,de ugy vette a lapot hogy az nem igaz.Alol nyomatkos volt,de ha huztad a gazt kurva jol ment.Fogyasztasba se volt roszabb mint a tobbi 2T.
elol showa tellok voltak...hat az istenien dolgozott,nem mint a sachs karok elol.Ilyen szart nem lattam meg.De ennek is megvan az utja,cserere megy es kapok egy ohlins ttx et.Aztan ha azzal is nyafogok akkor en vagyok a gyenge,
Csak halkan súgom meg neked,de van olyan titok olvasó kolléga,aki egy vas vázas 250-es CR-el jött sokáig.Szerintem sok új csilli villi mesemotorosnak kifújta vele az orrát! Biztos hogy könnyebb jobb menni egy jó motorral,de ahogy ronisbá szokta mondani: Aki tud,az nagykabátban is tud!
Nem minden a motor!
A négyüteműik sem jobbak a ktm-től:-(

én japános vagyok, a KTM nem a szívem csücske, de be kell látni,hogy enduróban ők a legjobbak.

a múlt szezonban voltunk Nagybányán meg Feketeerdőn. Egy autószállító tréler végigrakva motorokkal. Mind zsír önindítós KTM 2013-14 évjáratú. Én az endurósított 2007-es crossmotorom mellett úgy éreztem magam mint egy állami gondozott. Mellesleg én vagyok a leggyengébb láncszem a brigádban.

szóval a cél egy önindítós KTM ,majd egyszer talán valamikor lehet.
a hetvegi motorozas utan lusta voltam motort mosni.Most dupla idot vett fel.Jol ra is szaradt es alig jott le.Szerencse vegyszerrel hamar megy.
Biztos lemostam rol 3 kilo mocskot...
Jaxy,lehet egy saras csapatás után mèrtèk...
Önindítós volt az a motor, meg a műanyag segédváz nagyon nehéz, le is cserélték az újakon.
Megpróbálom de sajnos csak telefonnal tudom.


Elég ha lefényképezed és úgy feltöltöd a képet.
Megpróbálom valakivel beszkenneltetni. A hajtókar méretet megtudhatod vagy a Wössner, vagy a Prox oldaláról. A hengerfejet epoxival szoktam kiönteni, csak vigyázni kell mert elég törékeny.