..a télywében
fásli
.. én ezt már megfigyeltem
pár évvel
.. kb mint a kutyaszart összeszedni a kertben
...
igy utolag már könnyesre röhögöm magam..de akkoriban.. annyira faÁlyt
imádom mikor elugráskor a földet éri a lábtartó...de sajnos ez nem a giroszkóp miatt van.. hanem a ugrási táv.. csökkentése miatt.. nagy sebességgel való ráfutás elpattanás helyett...laposabb rövidebb ideig tartó az ugrás.....
...
pl az fe 570 azért az ekszgéms lyátékotkon azért nem látni
.. inkább 250(2t meg mostmár 4t!is)motorok a menők
) is meg lehet válaszolni..
..
Ha csak az "elpattanás" csökkentése miatt ugrana kisebbet, akkor rövidebbet ugrana... (te a kis tempósról beszélsz, én meg a nagyról)
De még ha igazad lenne az elugrással kapcsolatban, az érkezés előtti "egyenesbe hozásnál" miért húzzák azt a kövér gázt?
A whip-nél, ahol menetirányra keresztbe fordítják a mocit, ott pedig elugrás után megfékezik a hátsót, hogy könnyebben lehessen fordítani a levegőben, mert a (hátsó) kerék giroszkópikus hatása a legnagyobb egy kroccnál, ha jól megvan pörgetve. Visszafordításnál szintén nagy gáz (ha nem tudnád
Én viszont még nem hallottam "le-fel " (előre-hátra) mozgó dugattyú giroszkópikus hatásáról, szóval ha linkelnél ezzel foglalkozó irományt a BME-től, akkor azt nagyon megköszönném!