Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az kicsit sem vicces... Főleg motorral!
vannak ezek az olcsó rekluse kuplungok (itthon 200pénz ebayon már láttam 160felé is) ezek mennyire tartósak?
kb mennyi üzemórát bírhatnak ki?
mivel hétvégén már kivolt a csuklóm aztán elég sokszor nem bírtam már csúszáson tartani a kuplungot és beszoptam nem egy feljárót
eldöntöttem hogy veszek egy ilyen kütyüt, már ha nem csak pár órát bír ki, aztán megy a helyére a hátsófék is
ha a szex is ilyen gyors nála akkor elveszem feleségül
Legközelebb lemérem,de szerintem a gumisom géppel nem rakja össze ennyi idő alatt!
Nekem az asszony gyakorolja...
https://www.facebook.com/video...
illetve ha megtanulsz gumit szerelni.. az a fontos.. mert múzt meg tublist csak is az tud aki jól szereli a simát is.
fontos.. a gumit mindég told be a küllőágyba.. és ovatosssan menny körbe.. és utána megint told be a küllőágyba..
a szerszámmal ne nyúlj túl mélyre..
és mindég egyedül szerelj...
én életemben csiptem ki a gumit.. vagy 10 éve.. mikor egy olyan sráccal együtt szereltük aki még szintén nem csipett ki gumit.. de ketten.. egyből ledefekteltük
ja dupla blső ..
neked a miféletublixunk.. illetve a sima tublis nem jó.. mert azok kifejezetten nem a tüskés dekektek ellen vannak.. azok a kicsipődés elleni dolgokat tudják kivédeni..

neked vastag belső.. köpenyben.. ja és slálymot is tegyé bele..
vagy veszel 5000ért egy használt múzt .. amit 2-3 papuccsal egész évekig is elhasznál6ol
mÚÚhahaha

labdacs.. meg az oltsó megoldás..
hát irta az ember nem akar 30 ezeret rálapátolni...a 180 áylró.. meg nem is 30ezere az egyből 6van-1000

oszt még szar is..
mert igaz hogy hegybe nem szerelsz defektet.. de otthon..otthon nem keveset.. mert előszor kemény aztánmeg ..puha lesz mert kilukad..1-2-3 db.. megy az cska plapos amiért szerelni kelll.
ha úlyat vesz az a 60 rongy az geci sok..ha használtat.. ugy fog defektelődni hogy egy két motorozásonként már szerelgetheti is igaz csak otthon..de szerelheti..mint ahogy te is

ez a labdacs.. kb rajtad kivül..senki nem használja.. se közel se távol.. sem versenyeken sem sehol..mert anyira jó cuccos hogy ez ihaj... ja meg még oltcshó is

sztréndzser.
neked úgy nézem azzal van bajod hogy átmész árkon bokron..(magyarul kökényengyökéren)neked a legfontosab az lenne hogy rályölly..azaz rájöjj..neked a megoldást az hozza amit visszavezethetel a probléma kezdete előtti dolgokra..
a külső csere..
vettél valami vékony könnyenátszúródó gumit oszt .. azzal szopol...
vagy eddig nem jártál kökényen...oszt ez

romátra első menet ..raptor danival..
odaérek.. defektet szerelünk mert neki az első kereke defektes volt..
elindulunk.. 3 prc múlva már tudtam miért van neki sok defektje.. 5 perc múlva már az enyémet szereltük.. de olyan ádáz anyagú volt az az tüskés izé.. hogy nem tört beel a tüske a gumiba ..csak beszúrt.. és ki is jött. ez valami ultarakeményne szivos tüskű növény volt..de kilukasztott az első gumit..

szóval ha ott laknék..onli muz.. iletve lekerülöm azt a 500m hosszú ösvény nálküli bozótokon átharcolóss részt .. mert egyébként meg nem volt gáz a hely..

mondom ha neked ilyen nix..
akkro egy jó erős falú külső a megoldás...
pirelli midhard xc
milsen ms3
dunlop..mx 31-..
mx 51
esetleg mitasba..a c-18 v 20
a többi mitasz egy szar ..
ja az xt 754 extrém az meg tuti jó..keményfalú hosszú életű gumi
ne agyalj rajta sokat. ha van rá pénzed vegyél előre egy jo muzt. hátra is kurva jo ha nem jársz románba extremezni felesleges tublix. sok vele a macera.

vagy még van a labdacs. sokan köpködik de nem szar cucc. ha rájössz a trükjeire évekig birja. ujat kell venni most nagyon fasza anygbol van . egy készlet 32 db hátso,(.kb 180 euro).... ami azt jelenti van kb 8 db pluszod. szerelni fasza nincs vele gond. két papucs kel vagy inkább 3 merci jel alakban. de majd jönnek az okosok oszt lehülyézik.,
ez jó duma. jót röhögtem
Ez nagyon változó, mert eddig nem volt ilyennel gondom, átmehettem én kökény tengeren vagy kaktusz erdőn, akkor sem. Most kéccer cseréltem külsőt és rögtön jöttek a gondok. Kicsíptem, kihasadt a gumi, tüske kiszúrta. A hátsó kerék belsője úgy nézett ki mint ami harcolt valamivel. Olyan karmolás nyomok, meg hegnek kinéző bemarások vannak rajta, mintha egy velociraptort akartak volna vele visszatartani. A javító folt készletemet feláldozva most már sikerül benntartani a levegőt a belsőben.

Hát ha a gyári múz vagy túblixre nem is fussa, akkor megpróbálkozok a te móccereddel. Remélem nem csinálok nagyobb kárt.
Komolyan.Bár ez a kakálósdi a bálintbá szokása!
déw..
magurát törni.. mert kemény vagy mint a kinai bakelites csavarhúzó

6 év után az első defekt... ez az első hátsó defekt vagy első első defekt .
a romátrában.. annyi szikla van.. 6 évet defekt mentessen


idegen...
a defekt.. ahol és amilyen stilusban mész .. úgy változik hogy milyen megoldást igényel a te eseted...
ha sok a szögszerű szúrós hegyes biszbasz...akkor onli múz
az aztán elbirja ha 100 tüske is megy bele...
három lukra csak akkor van szükség egy felnin ha két papucs van benne egymással szemben..+ van egy belsőd is..
egyébként elég a két furat..
két papucs azért is ajánlott ha defektedd van.. akkor tuti nem jön le a felniről a gumi.. semmilyen esetben sem.. nem kellemes attól még a defekt..de a két papucs garancia hogy a felni gumi kombó együtt marad..
ha sok a defekt.. esetleg a slálymi is segithet.. de arról tapasztalt ezen a környéken..nix
ezen a környéken a cigó tublis a menő...
pesten a 1,75 cigó tublixból a gyári tublis papucsával csináltak már működő dolgot.. ami 3 báron is működik..nem csak kilencen!
Jó estét!

Láttatok már 28-as magurát törni?

Hajolni már láttam kormányt, de így eltörni még nem,
külön befogtuk a két felet és ment tovább vele.

Nekem 6 év után először első defeket, nem kellemes így motorozni, tempó nuku féltettem a felnit.
tényleg?
Meg mellé oda kakáltam volna!
az tutti...
még a gumikat is kibökdöste volna
a kocsimon meg a hűtőt
Zari! Biztos igazad van a szerszámmal kapcsolatban,de én akkor sem fogok cipelni semmit. Majd ha beszívok egyszer,na akkor biztosan...Mert igaz, az okos ember a más kárán tanul...Én meg a sajátomén akarok... Más : Haveri körben,van egy 2013 as 350 exc . 300 óra és megállt. Átégett a dugó. Ennyi. Hajtókar hibátlan, szelephézag ,hibátlan...Én azt gondolom,hogy nem rossz egy ilyen motortól... 15 évvel ezelőtt, úgy becézték a KTM-et hogy EZER MÉTERT SE.
itt a félelmes gumi.. a bátrotlanság vagy a rutintalanság hogy nem mertem felrakni
lya..
ami elmaradt a gyilkos patakról...
a blokkvédőmet is leszedte már...egyszer csak kérdi mpi hogy figyu.. ott hátul volt egy blokkvédő..az nem a tiéd?
az enyém.. há mér ..nem hagytam..el.... lenéztem...
de az vÓt

haver meséli hogy egy2014 450 excn uyg járt nemrég..odahhozták neki..hogy néha leáll..
konkrétan egy fél napot dobott rá.. 4 helyen talált a kötegbe hibát (szétolvasdva szétégve ..aztán összerakta.. na minden franyec..elpakolt.. még egy utolsó inditási próba..aztán..nem indult...
hát csomóban hullott a haja... a fanszőrzete mellé a garage padlójára... aztán még rádobta még a délutánját is..kilenc helyen volt hiba a vezeték kötegben....de a gép azóta meg sem áll(nem is lehet leállitani,jó ez csak poén volt )
azt mondta el sem akarta hinni a nap végére..hogy jó lett..de aztánmár csak jó volt...
ugyhogy.. elektromosság .. 4t innyector...nem a hibamentes övezet ..az tutti..
de aki a 4t szereti.. az ezt is megoldja...

de az hogy szerszám nélkül elinduljak.. ellentétben egy két fórumozóval.. az elképzelhetetlen... de nem csak nekem.. pedig a többineknek 1-2 éves a gépük...és 2t is!
szóval.. azt mondom.. bár mi nyüansz lehet .. egy tanklevételhez.. egy hátsókerék kiszedéshez..egy drót kibogarászához a küllök közül.. ahhoz mindég legyen az embernél szerszám..


lya.. és kézvédő...
tegnap a 300exc reklúz...segédkuplung felső munkahengere sem bánta volna ha nem csak leffencsvédővel jár...
de ezeknek hiába is gyizonygatnám a létjogosultságát....de nem számit.. ha jön az ember akkor jön...
és ez a lényeg
eladó a kis Triál motorom most akciós áron, saválló ülés tartó konzol üléssel, Adatlapon elérhetőség.
aztán ..napkezdőn fel.. a túloldalt hosszab beleerszkedünk az szural patakba.. azon végig le.. és az alján beletorkollunk a szelepes patak..
abba ahol eddig:
a szeleprugó az 525ben eltört.. ahol a múltkor csaninak az aksilyabe halt innectrosos 350 ott kicsit szencvedett ez miatt..ahol bontós kishijján szivszédülést kapott.. mert úgy kifingatta magát mikor visszafordultunk...mert a vége az igazi csoda hogy régebben kijutottunk a 3m magas farakás mellett..
aztán 2 hajtássasl ezelőt a berg nek kilukadt a benyacsöve.. és innector lévén... az egyből okádta a benzint..abban a patakban szereltük meg..
és most attól a hejtől 50m feljjebb...megált a berg...mondom tuti bebénáztam és lefulladt.. nyomom az gombot.. nix benzinpumpu hang...
na mondom faxa.. it a hiba ami 30 perce a kocsinál..már jelezte.. hély havel.. lehet hogy lesz egykét kellemetlen pillanatod
de nix 2ségbe esés...otthon a tankot szedtem l és kicserélem rendesre az ominózus benyacsövet.. lehet ottt lesz a baj.. nem toltam vissza rendessen azt a benzinpumpu vezetéket..
hát nem az vót
biztositékok..
nem azok
ezt eljátszottuk párszot aztán mozgattmaa a vezetéket.. ki be huzogattuk.. egyszer csak..megindult..
na kétszer beinditom faxa.. rakom fel az ülést.. aztán megent semmi
.
na ekkor kezdtem kicsit.. feszült lenni
na szedjük le a tankot és keressünk. .valamit
szerszámos kibont.. torksz meg lett ... igy nekiáltunk
tank pikk pakk leugrott..
és még le sem tszem a földre mikor mondja kopsz jarvis..
né má vik..itt alul..(mélyen a tank alatt az aksi alatt) itt el van a köteg ..nézd csak..
nézem...
a felfogatás el van sziszolva és látszik a bilincsnek a fém rész.. és..
nem az ..nézd meg jobban.. ott felette.
és még jobban megnézem..
felette 2cm re ahol a tank hozy nyomorodik a kanyarban a kábelköteg...a bandázs.. már ott nix.. és jobbna hogy nézem.. tényleg.. a vezetékötegből.. 3..4 szálból is!kikilátszik az a kis rézvezeték..alig észrevehetően..de ha jobban megnézem,.. igen határozottan ott vannak a szálak...szabadon...
a tank alján a benzinpumpu...az csiszolja ki.. ami bakelit szerű..de .. a fax tudja nem é.. az okozza a gikszert..
igy hogy szabadon vann a 4 szál vezetékből is látszik a rész..de csaka a felső részen kap6 zárlatot ha a benyapumpu.. odazárja öket össze.. egyébként ..egyébként nem...
na tankot odaviszem.. benyapumpu vezetéket felteszem a helyére
és.. az egyből megy...
na van naállam szigiszsalag.. 3-4 rétegben kivülről csak távtartó ként(nem tudtuk körbetekerni) rátettem a kötegre a szalagot.. tank a helyére..
és gó...majd egy óra volt mikr e kész lettünk..12 kor kezdtük a szerelést..
de kész lett.. és mentünk csak mentünk.. nagyon nagyon kafi lyó helyeken nagyon nagyon kafi ütöset.. megállás 2szer volt egy hugya egy kaja.. 3 percre.. meg egy szarás a ap végén..de egyébként egysfszt mentünk.. és 5re vissza is értünk a kocsihoz...

jodos.. szoperszuperrt megcsinálta jarvisz.. a jobb illetve a középső nyomon is...csont nélkül...
én kishitűség miatt.. bebénáztma a középsőt.. aztán látom jarvisz amott is csont nélkül feljut(nem kis munkával de csont nélkül)mondom ..3dikva rátöltök.. a gyökeresenn felugrako amig lehet aztán majd lesz valami..
úgy is volt.. felrepültem mint a gyözelmi zászló.. és mikor leértem megtutftam tartani a gépet és .. simán felaraszltam volna ..casak 3dikban már nem is hittem hogy megy felfelé.. de aztán simán fel a kritikus pontig az oldalazónyomig.. aztán ottna tovább..de csak a kishitűság és a kisgáz miatt a végén már nem kupliztmam eléggé.. és belassult megált a teteje előtt 2m rel .
..mondja is jarvisz.. hély ember.. miért áltál meg..- hát tökre jó vot az egész...
mondom haggyuk.. visszagurultam az oldalazós nyomra felmentem rajta és léptünk vissza a kocsihoz...

hát mit mondjak.. ketten jól kitapostuk a hegyet..43 km mentün.. az orály szarint ..de nagy elbaszás ,ert folyamatos menet.. 4 órán át..és a hozott benyá miatt nem fogyott ki a tankja.. szóval.. 60-65km volt az
hály evribádi

látom irtatok is .. tublix is téma.. ugyhogy...
arról IS tudok mesélni( kb mint csák norrris ) mikor kérdi tőle rámbó szilveszterkor...
hély te csak..te tényleg mindenhez értesz..
csak norris válasza:
mindenhez IS

lényeg lényegben..
twgnap volt nagy hajtás.. a pestis brigád is ott vót .. a romániaia racék mindentudói is.. meginnen a környékről is..
szóval kopasz dszarvisszal kimentünk keten zarándba...
hát igy az elején csak annyit .. ha nix ott kopasz dzsarvisz barétom...akkor gyanúsan visszavontatjuk a fe 570 berget a kocsiig.. hazakocsikázunk...majd itthon halálra keresem a baját.. hogy a rodhadt benzinpumpu mért nem kap áramot
de igy.. hogy emberem ott vót(de wörd beszt berg endzsííner )
igy ő megmentette a napot
na meg persze az hogy nálam van némi szerszám.. meg megtaláltam az arany tatyóban az okossan a bergvétel után gyorsan beszerzett 45 torksz bitfejet


hogy az elején kezdjem a mesémet..a hetvenes évek közepén napvilágot látott (3 7 eltéréssel) a kopasz járvis és jómagam..
ja azért nem megyek ennyire az elejére
negyed 11 hozott ajándékba egy alig használt emiksz 51 dünlop szupergumit
csak mondta hogy annyi a lényeg kicsit el van a szövet már belül szakadozva.. lukas is a gumi(2cm es C alakú repesztett seb az oldalán)de a cigó tublixal ha úgy is lyukas gumikkal is elvan.. akkor ez még nekÖm jó lesz...
na berget kikaptam a buszbol.. a tublixos kerekem már elő volt készitve.. és tublixig le volt bontva..
megnézzük a gumit..
hát igaz hogy a mintázata az .. konkrétan hibátlan...meg külső ránézésre a gumi sem szar...de belül pont a belső éerték..(amit a csajok is néznek mikor pasikat keresnek ) hát belül van a hiba...konkrétan az összes szövetszál..az a négy vagy hat réteg szövet...teljes körbe.. full szétesve..2cm széles sávabn mind két oldalt..
na akkor meséltem hogy jártunk jodossal és a szétfeslett mc4 essel.. amivel úgy húztam vontam haza az embert a hegyben.. kinkeservessen..
aztán arra a megbeszélésre jukadtunk ki.. hogy az én döntésem....de ha felrakom a gumit. és tönkremegy.. ő nem adja át(önként és dudolgatva..vagyis inkább danolva ) a hátsó kerekét és nem marad ott a hegyben holnapig(azaz ma-ig a dunaföldwáry tím érkezéséig)
ugyhogy garancia hillyán.. felkerült vissza a cigó tublixra a pirelli midhard xc-t..amit véletlen szerencsével.. hogy a tartalék kerék ne vergődjön a buszva.. támasztéknak betettem a felni alá.. igy az kijöt velünk románba
na nagy nehezen a gumidöntés után.. szerelés 5 perc.. és indulunk..
szokés szerint berget bepöccintem.. felöltöm magamra a maradék gunyát.. addig had melegedjen...aztán ödalépek a gép mellé és ..
ekkor veszem észre.. el van álva...
sokat nem baszakodtam ezzel .. nyomtam egy gombot ,.. indult is.. leállitom.. megint nyomom a gombot megint indul.. mondom itt gikszer lesz.. de most végül is nix.. de már tudom hogy..van
de mi lesz az..és mikor ..ez volt a nagy kérdés
Csörögj nyugodtan.Úgysem tudod a számomat.