jájjjááááj
veszem le..akkor megy fel 14,2 V a feszkó..ami jó mert a max engedttt töltőáram az 14,5 volt..felette baxtatja az aksit
élőben más, szokni kell a dolgot , bár van akinek elsőre is simán megy...
De az önindító és a hidralikus kuplung azért hiányzik...
200 órás megbontatlan 450-es RMZ blokkok vannak a környezetemben amikkel krosszoznak, némelyikkel néha versenyeznek és tiltáson is használják.
Váltóról szintén fingotok sincs.
Nagyjából megtanultam a fórumokon elmenni az átlag hülyeségek mellett, mert felesleges időpocsékolás balfaszokkal cseverészni, de te akkora baromságokat hordtál ma össze, hogy azt nem lehet szó nélkül hagyni.
Gyorsváltóval lehet csak büntetés nélkül puklung nélkül váltani, de azokat visszametszett váltókhoz rakják. A japcsi tömegcikk váltókat előtte vissza kell metszettni, és hasonló huncutságok.