). Szóval nem volt más flexelni kellett. Motor hátulja lebont, majd vékony lappal benyír. Tengely, csavar .. minden kuka volt. Úgy össze voltak nőve, hogy úgy néztek ki mintha egy anyagból lennének. Vettem hozzá mindent, összeraktam és ugyan úgy volt benne egy holtjáték mint előtte
már el volt kopva az a motor.
-de végül is pár hónap alatt kaptam egy liter olajat meg lánckereket olyan árba amiből itthon is tudam volna venni
.. úgy két garnitúrát
de mivel 10 ezererről volt szó.. hát nix igazán jelentőség...de azért 60-80 ezernél már azért... csak nem szerene az ember belefutni ilyenbe
Mindig tanul az ember, meg van még rengeteg dolog, amire rá kéne érezni...
Ma próbálgattam egy dolgot, amit nem érzek.
Megyek fel egy hosszú feljáróban, tartom a gázt valahol, általában "koppon" a hosszú meredekben, plusz tornázok a motoron a tapadás miatt, de...
ha még plusz rákuplungolok, amikor ráengedem, a fordulat visszaesik ugyan, de úgy megindult ettől a kisebb fordulattól mint a meszes, sokkal nagyobb tempóban megyek fel kisebb fordulaton, mint nagyobb gázon.
Ez az egyik a sok közül, amit nem érzek, hogy mennyire is kéne pörgetni azt a hátsó kereket...