Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a régi garmin vista-ra ráejtettem egyszer a cagivát, igaz homokon de akkor is ráesett, és bírta
igaz utána a nagyon rázós utakon néha kikapcsolt, ha nem lettem volna rest meg lehetett volna csinálni fillérekből
Az előre programozott (köztespontokkal) útvonalak előnye, hogy amíg pöcsölsz vele, az út nagyrészét meg is jegyzed fejben. Legalábbis az útvonal fő csapásirányát mindenképp. Így nem mész erdőbe teljesen, ha vmiért elszállna a gps-ed (2 éve így jártam, autós gps-el mentünk ki Schladmingba, másnap reggel sikerült berepeszteni a kijelzőjét (Navon), így aztán 3 napig szinte fejből mentünk).
ez a nagyobb jobb dolgot nagyon gyorsan eltanultuk a nőktől
Mindenem nagyobb.
És a kijelző?
kicsi kicsi de legalább működik
mindennek van előnye meg hátránya
Azapöcsnyi képernyő nem egy nörd dolog.
Nekem nagyobbvan.
nekem volt túrás, utána elkurvultam a zümo felé. sajnos elég hamar megdöglött utána visszatértem a túráshoz
és a zümo nem volt jobb mint a túrás, csak nagyobb, az utak jobban látszódtak ez tény, de amikor fordulni kellett a túráson is ott volt egy fullképernyős nyíl hogy merre kell majd menni
de ugyanúgy mutatja hogy merre jársz a nyílom belül:
http://ecx.images-amazon.com/i...
http://cdn-reichelt.de/bild
er/...

http://wiki.openstreetmap.org/...

stb stb
Természetesen motoroztunk akkor is!
A gps hegyekben,nagyon kanyargós helyeken,nagyvárosban jön jól igazán,kevésbé kell koncentrálnod a leágazókra,gondtalanabbul haladhatsz.Napi 4-500 km-t letolni az Alpokban fejből megjegyezve a leágazókat,hogy semmi ne maradjon ki amit elterveztél,papírtérképpel is megy,de gps-el egyszerűbb.
Valami zumo okosban használt cucc esetleg tomtom rider.
De ez utóbbit nem próbáltam.
a garminnak van pc programja amin úgy rajzolod be a útvonalat ahogy akarod utána mehet a gépre és végigvisz a vonalon
most sajna nem tudok mutatni képet mert még nem telepítettem fel
de akár a gps-en is pakolhatsz le rengeteg köztes pontot a start-cél között
Igaz,nem kell folyton azt bámulni!
Engen pl zavart az igo primoban,hogy minden élesebb kanyart is előre jelez és nem tudom néha eldönteni,hogy most leágazó lesz vagy csak borítunk egy jót,az igo8 ebből a szempontból jobb,az annyit mutat,hogy 42 km múlva jobbra,addig lehet ritmusosan menni.
Az igok nagy előnye,hogy pillanatok alatt rengeteg köztes pontot tudsz beiktatni az útvonaltervedbe,így tuti arra visz amit kinéztél magadnak.
Garmint még nem használtam,vmi navont viszont igen,nem tetszett.
4,3-as kijelző már bőven elég,pl ha beérek egy faluba amire nem vagyok kiváncsi de a gps körbevinne a központon,csak rápillantok és már vágom is le az útvonalat (azért ez nem mindig megy csont nélkül).
Szóval milyen gps-t vegyünk?
Jah és volt hogy se GPS se papírtérkép nem vót nálam és hazajutottam a táblák segítségével amik az út jobb szélén ződen ki voltak festve.
Csak meg kellett jegyezni a városokat hazáig sorban ahogy jöttek.
Robogóztak.
és mit csináltak ezek a remek aszfaltmotorosok 2000előtt ?

meg lehet magyarázni mindent, én voltam pesten is evvel a kis kütyüvel semmi hiba nem volt vele
Van aki kanyargóson szereti az íveket előre tudni én frászt kapnék tőle szal nem vagyunk egyformák.
Nem egyformán használjuk a motort.
Aszfaltos-túrásban pláne ha 3-4-5-en falkában mennek nem hátrány a részletes útirány a vonalvezetéssel együtt mert nem mindíg egyértelmű és nehéz a csapatot visszafordítani ujra felveni a ritmust.Pláne városias zsúfolt részen mondjuk 70-90-el az egész banda elzúg egy körforgalomban egyel előbb és már csak azt veszed észre hogy mért is vagy Helmut kertjében?
Terepen ez nem fontos.
Lassabban mész,szét is szakad a csapat,nem is fontos hogy mindenki egy menetben menjen stb.
amúgy én még mindig azt állítom hogy a motorra egy olcsó túra gps kell, ami kicsi, minden behatást elvisel, általában elemről is tud működni, ellenben lehet a motor áramforrásáról is működtetni
a nép még mindig nem érti meg hogy a gps csak egy plusz segítség, nem kell azt folyamatosan nézegetni, szóval nem kell 3d meg 80centis fullhd kijelző
bőven elég ha ott egy nyíl hogy fordulj jobbra 135méter után
csak ugye a motorod és te is megérdemled és hasonló dolgok sokakat elvakítanak
és ha levettük a dagadt seggünket a motorról ott a gps kézben és lehet a hegyoldalban ládát keresni hogy ledolgozzuk a napi-heti zabálás egy részét
Mondjuk a tomtomra kiváncsi lennék.De 105e ért nem hajt annyira a vágy.
Ezt mondom na.
Kis pénz kis muzsika..........-
a zümo tuti jól világít........ nagy pénzért
Nem lesz.
Kerestem.
Garminok jobbak ha megszokod a cuccot.
Kutatni kell egy használtat jó árban.
Mondhatnám hogy jó a 40-ezres kínai de csak félig.Szódával jó a láthatóság fut rajta az igo is de a gps vevője nem túl acélos és kell rá egy matt fólia mert a képernyő elég tükrözős,a töltőkapcsolata másnak zárlatos lett.
Hello elérhetőséget adsz?
Sziasztok.
Érdeklődnék,hogy létezik olyan motoros gps,amin fut az aigó és rendes fényereje van?Valami minőségibb kellene,ha valaki tud és megosztja egy karton sör a jutalma,ha erre jár.Tibo nem jó.

a régebbiek a jobbak
nekem volt-van új-régi és az új nem jobb, ellenben szarabbul látható, a logolás is bonyolultann, és még valami van ami nem tetszik de most nem jut eszembe
igaz van pár új funkció amit soha nem fogok használni
ráadásul a mapsource ezeknél az újaknál már nem is használható
mert vagy átfordíttatod a nyomvonalat útvonallá vagy valami másik progival(aminek ismét nem jut eszembe a neve) egyből útvonalat csinálsz
szóval az új helyet inkább egy hcx legend vagy vista
ezeknek 2 gyenge pontjuk van mindkettő 100ft alatti összegből javítható