Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felejtsd el. 9600 kell.

egyébként meg mit veszíthetsz. itt lakok 80 km-re. lejösz. rátöltöm. Ha szar akkor ugyanott vagy, de motoroztál egyet. Ha jö akkor lesz egy jó navid és motoroztál egyet.

Már rég itt lehettél volna.
pont nem ez a lényeg. van benne egy újratervezés funkció is.

Ha az nem jól van beállítva, akkor fent, a bal felső sarokban amikor elhagytad a köztes pontot akkor két "egymásba mutató" zöld nyíl van és nem történik semmi.
38400
"Útraillesztve"; "Gyors" A földutak és fizetős utak, kompok kizárva. A többi passz...
mondanám, hogy gyere le és rátöltjük az én
működő verziómat....
gps baud mennyi volt?
valamikor valahol régen ezt irták be egy korábbi verziónál: (utolsó mondat)

A múlt héten teszteltem a Primo 1.2 179499-t. + GJ-AK v.3.91zz2 // diMka WA P.1.3.2 Nappal CsL
kb 1800 km. Magyarország-Ausztria.
A készülék 400MHz, 64MB RAM.
A memória problémás, így kézzel kell indítani a WinCE-ből és sajnos a domborzati fájlt is el kellett vennem előle mert néha elszállt "out of memory"-val.
De rájöttem nem is kell az nekem, se az épületek.

A térképek mondhatni hibátlanok voltak és a tervezett utak is jók voltak. /Volt gyors, rövid, zöld mód is/

Problémák / hiányzó funkciók:
-Országonkénti autópálya használat megadási lehetőség (már mások is írták)
(esetleg országonkénti sebességhatár átlépési figyelmeztetési értékek)
-Zöld út tervezéséhez a fogyasztás megadásának több lépcsője. (város, országút, autópálya, vagy még finomabban, mert országonként eltérhet a város, országút maximális sebesség)
-Alagút előtt (vagy közben) a következő manőver bemondása, amennyiben az rögtön az alagút után következik (mielőtt a GPS vétel helyreállna). Ebből majdnem egy nagy eltévedés lett, még jó hogy azért megnéztem milyen fő városok felé haladunk és átváltottam humán módra :)
-Ha gyorsabban halad az ember, akkor már kijövök a körforgalomból mire bemondja hányadik kijárat. Figyelembe kellene vennie a haladási sebességet és nem a megengedettet.
-A második manővert csak akkor tegye ki ha az mondjuk 1km-en (300m,500m) belül következik.
-Ha közelítünk a köztes célhoz, majd a távolság folyamatosan nő (még sem térünk le), akkor esetleg ajánlja fel, hogy törli a köztes célt.
Nem kártyán volt... Amikor lefagy akkor a műholdakat is 20 perc mire megtalálja. Ilen szar gps emmég nem volt, mint A wAYTEQ
hát ez ellen csak a beépített ceruzával és nagyítással tudsz védekezni. Menetközben, kesztyűben nem.

Szóval hogy van az újratervezés beállítva?
de azt még nem tudtuk meg, hogy nálad miért fagy? Memóriakártyán van a program?

Milyen beállítások vannak a wayteq-en?
El: az első 2 ponttal sokra nem megyek, pont az a bajom hogy feltétlenül el akarja érni a település középpontját, vagy a térképen megérintett pöttyöt. Csak a PC-n előre megtervezés jöhetne számításba, az meg nem mindig járható (sokszor nap közben, "ad hoc" szeretnék utat terveztetni, amikor éppen nincs nálam a számítógép....). Több napos (például erdélyi) túra során nem készítem el előre a teljes heti programot, napokra kidekázva, hiszen bármi közbejöhet (időjárás, forgalom alakulása, fáradtság, szóval sok minden), így szeretnék változtatni, hosszabbítani, rövidíteni a napi programon. És a szálláson nincs PC, amihez leülhetek hogy azon tervezgessek.
A billentyűm miatt nem siekerült ... IGO
Nos, mostanra kipróbáltam néhány navi programot de az GO a csúcs akárki akármit mond.
Készülékben meg a negatív a Wayteq
ujratervezés hogyan van beállítva?
egyébként ha a régi igo szerinted is tudta akkor miért ragaszkodsz a primo-hoz? A térképek ugyanazok.
[#5357118]

Ezt leszámítva semmi bajom az iGO-val, hibátlanul navigál. Autóban nem túl zavaró (menet közben kilövöm a már meghaladott köztespontot), motoron, kesztyűben ehhez akrobatikázni kell, ami menet közben veszélyes.
én meg pont ott irtam le a beállításokat. És nekem a 40 valahány köztes pontos Brno-i úton tökéletesen működött.

Elolvasta amit ott belinkeltem?
Tök mindegy milyen eszközön: pár oldallal korábban is erről siránkoztam, hogy a "fölöslegesen", csak a tervezett útirány miatt betervezett köztes pontokat nem kezeli jól. A régi autós navimon is ugyanez volt a helyzet, és most az xRideren is.
ok, de ez miben különbözik attól, hogy ha beállítom akkor jelzi, hogy adott útszakaszon mennyi a megengedett sebesség? Persze jelzi hanggal (mondjuk nálam az ki van kapcsolva).

Tehát jó extra, nem vitatom de nekem nincs használati értéke. Ha be lenne kapcsolva nálam a hang mindaddig nem szól amig nem lépem túl.

A táblát meg folyamatosan mutatja. Persze nálam dimka skin van, ami kicsit más mint a gyári igo.
Nem erről van szó. Arról, ha sebesség korlátozás megszűnik jelzi, hogy többel is mehetsz
de annak mi értelme?

egyebkent 2013-ban jelent meg.

Persze mondjuk - gondolom - kikapcsolható. DE ha lassabban mész folyamatosan mondja? Kb olyan mintha az autópályán folyamatosan mondja, hogy lassítsak, mert túl gyorsan mész.
bemondja hogy gyorsíthatok
telefonra. galaxy j5 re alap beállítással
IGO next gen
az mit jelent?

Enyem kiirja az adott utszakaszra vonatkozó maximális sebességet, tehát piros lesz ha többel megyek. A tiéd meg zöld?
és milyen eszközön?

És másikon ugyanez a program?

És miyen beállításokkal?

Melyik verzió?