Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem Torro, tehát te úgy érzed sanszos hogy a 750-esből akkora nyomatékot csiholtak ki, mint egy ezresből?
Túró:
1. "És ez márkáktól teljesen független." Figyelmesen olvass, fontos dolog.
2. "750 egy újabb lépcső. erősebb, mint a 6cáz, de nem ezer" Hát ez az, erről beszéltem!
3. Könyökhegesztést ki nem szarja le!
4. "viszont nem ez a döntő egy motorvásárfiában. se nálad se nálam..." Dehogynem!
5. "halál felesleges másokat győzködni, hogy miért szar számodra a suzu, más számára meg miért nem" ezért nem teszem!
6. "mert neked az tetszik jobban egyéb szempontok alapján... s nem számít 2 kiló" De igen! És többek között ezért sem veszek még új motort!
Most látom, Te is kint voltál...
Egyébként a szóbanforgó haver szintén zongorabuzi...
Egyet kell értsek Bikával.
Tavaly mindenki a 750-től volt elájulva, a teszteken pályán elfenekelte a 6kilósokat és az 1000-ket is, úgy tűnik: ez az arany középút.
Csak az vesz 1000-est, akinek péniszhosszabbításra kell (mint pl: én ), józan ésszel teljesen felesleges!

Mellesleg az egyik cimborám kint volt a milánói szalonon és azt mondta, hányadék módon volt összehajigálva az ott kiállított R6...
mert hülyék vagytok.
0-100-ra mindkettő ugyanannyi idő alatt megy fel tehát nem érzel különbséget. max a suzut nehezebb lent tartani....
100-200-ra már elmegy a 750. a vége felé...
200-tól, meg kurvára elmegy.

hülyén teszteltétek!
milánóba széttaperolta mindet.
nem volt ott Zsubéb, s így a motorkat taperolta...
csak ne lenne elvakult yamaha buzi.
Nézd Danny amíg nem láttunk legalább egy fékpadi mérést a 750ről addig nem állíthatod, hogy nyomatékszegény. Szemben mondjuk az új R6-tal amely 10000 alatt kb 10%-kal gyíkabb a 6K gixernél. Mellesleg nem is pörög 17500at hanem "csak" 15800at aminek kissé marketingcsalás szaga van.
Nem mondom, h ez vagy az jobb de az ár tükrében még a 750 is szenzációs vételnek tűnik (az R6-hoz képest), a 6K pedig egyenesen Tesco gazdaságos.
Azért persze remélem lesz alkalmam mindegyiket kipróbálni, hogy valódi véleményt mondhassak és úgy dönthessem el megéri-e a +4K az R6-ért a 600gixhez képest vagy sem.
Viking, valahogy még nem jutottam hozzá, és te?
Nanán hogy végigtapogattam, szerinted egy fotó alapján mondom ezeket?
Danny: Te már mentél K6-os 600-sal vagy 750-nel?
Végigtapogattad?
Köszi.
megint elvakult yamahafun vagy...

750 egy újabb lépcső. erősebb, mint a 6cáz, de nem ezer. mert valakinek nem kell 180 ló, meg 110 Nm.

a design megint egy másik tészta. nem láttam egyiket sem élősdiben így képek alapján nekem egy kategória. szép mindkettő kurvára. neked is tetszős.

amit beraktál hegesztést, tényleg ronda. suzuki fúj fújj
amit én feltettem könyök hegesztést, baszott ronda. suzuki fújj fújj
viszont nem ez a döntő egy motorvásárfiában. se nálad se nálam...
halál felesleges másokat győzködni, hogy miért szar számodra a suzu, más számára meg miért nem.

2 kiló valóban nem nagy difi egy új motornál. csak ha erősebbet vehetek ugyanazért s marad pénzem ruhára pluszban, akkor nem a drágábbat veszem mert esetleg lépni akarok egy lépcsőt feljebb a nyomatékban lóerőben...
te azt veszed (drágábbat akár) , mert neked az tetszik jobban egyéb szempontok alapján... s nem számít 2 kiló.
másnak számít, s nem bizta hogy azért, mert nem fussa neki. csak több ideig dolgozott meg érte pl...

amúgy egy statisztikát megnéznék hány új motor vásár kp-s..... tehát a 2 kiló tényleg tök mindegy.
viszont a motor technikai adatai nem!
nem azért, de ez tízpontos volt!
Viking, akkor én tuti a 30% közé tartozok. Mert asszem a 70% nem is motorozik.
Nem kimondottan, mert pl K4-gyel mentem és nem szartam össze magam a 636hoz képesti teljesítményén. Gyakorlatilag érzésre nem tűnt erősebbnek(haveromé volt, ő ment az enyémmel és volt, hogy azt mondta bikábbnak érzi a 750nél) és ha jól tudom a 750gix szériából még mindig az Y2K és "01-es évjáratok a legerősebbek, a 2004/05-ös verzió pedig gyakorlatilag gyengébb mint az előző modell.
A súly teljesen mind1, nem számít de attól a Suzukitól amelyik az ezres gixxer brutál blokkját megalkotta elvárom, h a 750 motorja a mai technikával érezhetően erősebb legyen a hatszáznál! Ezért írtam a 145 lovat ami nem lenne óriási előrelépés tekintve, hogy az Y2K-k mérve 140-141 lovasak voltak 6 éve! Lehet, hogy hülyén és sznobul fogom fel a dolgokat de így gondolom.
Zsu: tényleg nem bántási szándékkal mondtam. Szinte az összes, az országban megjelenő autós-motoros lapot olvasom (külföldieket is) és valamelyikben olvastam, hogy a nők 70%-a elsősorban a külső alapján dönt. Ettől Te még vígan tartozhatsz a másik 30-ba, és az is igaz, hogy én sem vennék olyan gépet, amelyik nem tetszik. De ma már az összes sportgép szép és qrva jó, ezért vásárlásnál kíváncsiság (ilyenem már volt, próbáljuk ki a másikat is), a pénztárca és esetleg a márkahűség dönt.

A kipu meg tökmindegy, úgyis az az első dolgom, hogy ledobom róla és kap egy jó kis nyitott rendszert!
Torro, az új gsxr-ek gyönyörűek, nagyon ráfeküdtek a Suzukisok a design-ra!
Csak éppen a szokásosnál is rosszabb minőségben sikerült megvalósítani!

2,7 millió egy olyan motorért, ami:
- gyönyörű
- nem elég erős/nyomatékos
- viszont legalább nem is fordul úgy mint egy hatszázas
- igénytelen, prosztó minőségben

Vagy esetleg 2,9-ért egy olyan motor, ami:
- még gyönyörűbb
- nem elég erős/nyomatékos
- fordulékony
- minden csavarja igényesen van összeszerelve.

Nemtom, én valahogy nem látom a dilemmát...
És ez márkáktól teljesen független.
És ha valakinek a 2,7 és a 2,9 millió közti különbség problémát okoz egy új motor vásárlásnál, az nem engedheti meg magának egyiket sem - lehet kapni olcsóbb, használt sportmotorokat is!
ha a suzuki is nyeli le, akkor is benne van az árban...!!???
ha megnéznéd az oldalt, nem kérdeznéd meg....

Az árak az ÁFÁ-t és a regisztrációs adó-t tartalmazzák
Nekem konkrétan Suzuki kereskedő mondta, hogy a Suzuki Magyarország benyeli a reg adót. Így döntöttek a mánádzserek.

Az R6 meg nyilván reg adóval van, mert ha még az is rájön, akkor egy árban lenne a GSX-R 1000-rel.....
én sem.
olyan kurvát elvinni, akire elborzad az ember azér mán na. aztat nem....
Azt miből vélitek tudni, hogy ezek az árak regadóval együtt értendők? Pusztán mert 2005-ben úgy volt, vagy van erről konkrét info?
a tavalyi meg még 2-3 ló. nem kurvára mindegy?
súly tavalyi - 1 - 1,5 kiló. nem kurvára mindegy?

szép, oszt megy mint állat. így vagyok a mai motorokkal..
Én nem szeretem a pözsót, egyiket sem. Lehet, hogy kivülről szép, de amúgy egy kuka. Hogy finoman fogalmazzak. Persze megint csak SAJÁT vélemény.
Hát nem tudom Torro... Ha már kipuff, nekem akkor inkább az új gixek kipuffja, mint az a ferdére kalapált kilógó kályhacső az R6-on... (Bár az ízlés mindig szubjektív.)
Persze Torro, ha neked az éri meg jobban minden téren, akkor azt veszed. Én a saját véleményemet mondtam. Bár az igaz, nekem elég a 600 ccm is, nem kell 750.

Pl.: ha kocsit akarok venni, kb. egy kategóriába tartozók: Swift, Yaris, Micra, mittoménmi. Nekem nem tetszik a Micra, és ha 1 millióval olcsóbb is lenne, akkor sem venném meg, mert ocsmány számomra. Swift tetszik, de nem értéktartó annyira, mint a Yaris, ami ugyanúgy tetszik. Szóval azért nem csak a külső számít.

Bocsi ha hosszú lett.