Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miben!?
kinézetben? igen!
kezelhetőségben!? igen! sőt!
gyorsulásban!? nem!
végsebességre? talán!?
egyébként a gixerrel felveszi a versenyt az r1???
egyszer láttam Bp. egy r1 est de szerintem kafa.
Azonkívül az új R1 iszonyatosan jóindulatú, ha nem borul el az agya, nem fog "megtréfálni"!
Szombaton voltunk Szlovákiában motorozni, és mentem egy új R1-gyel kicsit: 250-nél egy elég szar minőségű kis kétszer egysávos úton sem csinált semmi ijesztőt, pedig nem egy úthiba volt!
akkor ezrest vegyél.
ennyi!
azon sem csak nyélgáz van! :o)
Tomiboy: tudom...

A haverok is azt mondják, amit ti: "az ezres moci olyan, mintha robogóznál: fellököd 4.-5. fokozatig, aztán elfelejtheted a váltót...".

Az a baj a motorválasztással, hogy 1000-est akarok, de bizonytalanná tesz a 180 LE körüli teljesítmény. Nem arról van szó, hogy kevésnek érezném a 120-130 LE-t, amit egy 600-as tud, csak... azok közül mind nagyon tetszik, de számomra egyik sem az a "meghalnék érte" motor. Szóval értitek...
Amikor egy R1-re nézek, azonnal tudom: ő az igazi... Már vezettem az új GSX-R-t, és saját tapasztalatból tudom, hogy nagyon kezes, és jóindulatú, pedig - sokak szerint - vadabb, mint az R1. Nem próbált meg ledobálni magáról, igaz, nem is téptem neki a fülét

Kösz a tanácsokat!
Az a gixxer szerintem is állt!
Moby, szerintem kiválasztottad a leggázosabb R1 kiput! Úgy néz ki tőle az R1 hátulja mint egy VFR800!
Visszatérve a a lényeghez, Balagee-nak teljesen igaza van. 150-180-ig még széria állapotban is sokszor lépést tudnak tartani a hatszázasok az ezresekkel, ha nem vérre menő gyorsulásról van szó. Az egyetlen lényeges különbség, hogy jobban kell forgatni ugyanahoz a tempóhoz a hatszázast, mint az ezrest. Ez meg ízlés dolga, nekem spec. nem jön be, ezért is van (többerk között) ezres motorom.
Szerintem nyugodtan vegyél hatszázast aztán motorozzatok párszor a haverjaiddal, és ha úgy látod hogy nem elég a paci, akkor kezdjél agyalni ilyesmiken.
Ja, Balagee, mellesleg qrva jól néz ki a gixxered, pedig tőlem nem sok ilyet hallottak még!
Ez gixxer topic úgyhogy a kép is pofátlan, meg teis hogy beraktad!
Ha allandoan egyenesben motoroztok akkor ott fognak hagyni az 1000esek.De csak akkor ha huzzak neki mint a barom. De ugye ez nem tul gyakori szitu.

Ha a tobbiek az 1000 gepeken relativ esszel mennek (nem totalisan agyatlanul) akkor sosem fognak otthagyni kozuton. A mai 120-130 lovas 600asok azert mennek tisztessegesen.

Gsx-r 1000 0-200 kb 7-7.5 sec
Gsx-r 600 0-200 kb 10 sec

Ez nem kis differencia de keves szitu van amikor csak a tiszta ero miatt lemaradnal. Szerintem ha otthagy egy 1000es akkor egyszeruen bevallalosabb, vagy jobb a pilota. Nekem ez a tapasztalatom. 600-al is nagyon kemenyen lehet tolni. Jo futomu, gumi, fek, pilota. Ez az ami kell. AZ 1000ccm johet miutan ezek megvannak :)

Ami 600al szar, hogy rengeteget kell valtani egy ilyen kozuti csoportos gurulasnal. En azt latom az liter mocikkal a tobbiek 4-5 kozott valtogatnak en meg 2-6 kozott mint a barom. De ezt is lehet elvezni :)
Ez egész pofás, nemde?

figyi az igaz hogy a chiptuningtól eladhatatlan lesz a motor.
azt tudom hogy javítja a teljesítményt nem mintha ez nem lenne elég de
az alapjárat körül ledadog ez igaz??
Tommyboy:
Akkor azt mondod, hogy ezres ellen ezressel?
De kéccáz körül úgyis betojunk...
Hengerfej bővítés, yoshi vezkótengelyek, teljes kipurendszer, powercommander, légszűrő, beállítás, áttétel, és máris felveszed velük a versenyt, persze így nincs spórolás...
Azért erőltetném a leáttételezett 600-as dolgot, mert a haveroknak 1000-esei vannak (+1100-asa), de nem nagyon lépjük át a 200 km/h-t. Úgyhogy a végsebesség - lényegében - közömbös, mert ennyit egy akármilyen hatkilós is megy (nem csak sport).

Szóval, nekem egy olyan moci kellene, ami felveszi a versenyt a literesekkel gyosulásban 200-ig, és ha ezt meg lehetne oldani egy 600-as sporttal, akkor megspórolnék k.b. 1 milkát . A kérdésem az lenne, hogy meg lehetne ezt oldani így? Pedzegettek már nekem olyan okosságokat, hogy kompresszor, de az naon drága (akkor már olcsóbb lenne ezrest venni), és megbízhatatlanná teszi a mocit.
Valóban okos!
Mert tudja és kész!

Okos gyerek vagy dudus15! Elöl 1-el kissebb fogaskereked van, de nincs leáttételezve.
A kihajtástengelyről veszi a gixxer a jelet a km órába. Kopott utcaiguma és jó slick között is sok a különbség sebességben, nemhogy áttétel cserekor.
ezt honnan tudod?
anyit tudok hogy 2.8-3.2 között gyorsul fel 100 ra
egye fene, nem árullak el! ha emelő -10%
de nincs áttételezve a motor.vagyis nem tom hogy át van e
B@sssszameg, tudtam hogy le fogok bukni...
ne mentegetőzz! ez így is van!
Hat30hat, akkor mostmár írd le te, mert olyan mintha a hozzászólásaidat másolnám...
Jééé, kivételesen egyetértetek?
főként ha leáttételezed....

LX