Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

semmi gáz,csak asz"tem.napsütést az összes motoros testvéremnek
nem a szervízkönyvben, hanem abban a vastagabb könyvben amit használati útmutatónak adtak!
az előzőt nem neked írtam!
jo pofa vagy de ez rajtam nem segit
12 6 fel 6 le
a szervizkönyvben bennvan?
Hali!Esetleg volna valakinek 88-as 750-es Gixxihez szervízkönyve,javítási útmutatója?Pdf vagy akár papírra nyomott is lehet.Égen földön nem találok hozzá :S Köszi
Majd megnézem a könyvben a gyári beállítást, és leírom neked, mert fejből nem vágom.
vagy esetleg ha elküldenéd a te beállitásodat,hálás lennék
szia,kösz,hogy hozzá szolsz.a másik gondom az,hogy nem tudom a gyári beállitást sem.
Szia!

Ez a futómű kérdés szerintem nem ilyen egyszerű. Mindenki másképp motorozik, van akinek agresszív a stílusa, van aki lendületből motorozik...stb. Az én meglátásom szerint a gyári beállítás nagyon jó akár pályáról, akár utcáról legyen szó. Még ha nem is 80 kg vagy. Széria beállítással is lehet menni a hringen simán 2,00-át, nem egy embert ismerek aki már megmutatta. Ugyhogy szerintem csak akkor érdemes belemenni a tekergetésbe amikor már biztos vagy benne, hogy attól jobb lesz a mocid. Én egyébként 2005. áprilisától nem tekertem rajta, ugy van ahogy nekem beállították, pedig akkor még 2,14-es köröket tudtam csak. De 2,01-nél is tökéletesnek érzem még! Szóval szerintem feleslegesen ne csavargasd. De ez az én véleményem, a döntés a tiéd!
Üdv: G
Ja ! Elfelejtettem,hogy 1000-es K-4-es beálltásai érdekelnének.Pályára,vagy utcára.
Benga vagyok!110 kg!
sziasztok,segitenétek nekem futomübeállitásban van valami ötletetek széria futomüre?
sziasztok...

Ennek a Gsxr klubbnak mi a weboldal címe?
okay Atom,
valszeg én értettem félre. tényleg pályanapok felsorolása van a mail-ben. nálam viszont ez eddig egyet jelentett a versenyzéssel is. nem szerettem volna pánikot kelteni, csak kevés volt az infóm, és már nagyon bizsereg a vérem.
köszi a megértést, és sok sikert a szervezéshez!!
#71
Hello a K7-es ezres hány sebis?
Ki is töröltem a feketét és kaptatok egy nagy pirosat helyette. Kaphattok mégegyet, ha felhívtok, mi lesz most szomaton!
A klubbal kapcsolatban pedig csak a maximális nagyrabecsülésemet tudom kifejezni azoknak akik ezt intézik, mert szerintem 50ből 49nek halvány gőze sincs hogy ez mennyi meló, utánjárás, szervezés. Csak kifizetik a röhejes klubtagságit meg a mégröhejesebb pályadíjjat és ezért egész nap körözhetnek biztonsági felügyelet mellett, szervezetten, sőt verseny is van meg kupák meg még box, meg kaja, meg minden szarság, még jó hogy kurvák nincsenek befizetve ebédszünetre. Ehez képest sokan annyi fáradságot sem vesznek, hogy 1 azaz 1 évadzáró bulin megtiszteljék a szervezőket a megjelenésükkel. Mert igenis megérdemelnék a tiszteletet. Ha itt és most bezárna a klub (remélem nem) akkor is csak mély meghajlással köszönhetnénk az eddigieket. Marha kiváncsi vagyok ha végre megindul az oldal, hány tag fog bejelentkezni és nem csak az ökörködés miatt, hanem hogy ő is mint oszlopos tag ha nem is tanácsaival, de legalább észrevételeivel segítse a munkátokat.
Szoval nehezen indul az év és nem nagyon látni még tisztán a napokat, de ha 3 lesz hát 3 lesz, ha 4 akkor 4 és örüljünk neki.
Na magasztalás vége, én személy szerint jó munkát és mégjobb kedvet nektek ehez a klubhoz, csak így tovább egyszer majd csak beérik az a gyümölcs a fán.

WilsonCap #95
No para fiatalok!

Tagdíj: átszervezés alatt van az adminisztrációs háttér, ezért nem tudunk tagdíjat fogadni! Valószínű, hogy más jogcímen is fogjuk majd kérni a pénzt....

ERing: talán pont Brian ötlete volt, hogy a kezdőknek ott lehetne oktatás. A mailben sem az volt, hogy ott verseny lesz, hanem pályanap! Gyula, olvass és ne terjessz rémhíreket pls!

Első nap egybeesése a Dunlop Trophyval: sajnos így jött ki. Se Rezső se mi nem örülünk, de ekkorra tudtunk mi és ő is időpontot szerezni. Aki szabad pályamotorozni szeretne az Pringre fog jönni, mert Trophyn csak időmérő és verseny lesz. Aki versenyezni az meg dönthet, hogy melyik pályára megy. Nem ideális a dolog, ezt sajna mi is tudjuk....

Hungaroringes időpontok: be tudnánk társulni a Rezső rendezvényire is, csak az a szabad pályamotorozóknak nem volna semmire sem megoldás. Ezért kell önálló napokat szereznünk. Mi ugye nem 10-15 főből álló csak versenyezni vágyó klubtagot kell, hogy kiszolgáljunk....

Ha kihagytam valamit szóljatok!
Ha kérdés van egyelőre ide: Full-Gas Racint Team üzenőfal
Nemsokára: tényleg indul a GSXR Klub új oldala (Wilson, ezt sajna még nem tudom úgy intézni mint a Racing Teamest, hogy aznap már élt amikor reklamáltad, és másnap már velünk krosszoztál, miután azért is kaptunk egy feketepontot! :DDD )
A díjkiosztón még azonos árakról volt szó.
Egyelőre nem tudom a gsxrklub-os árakat. annyit közöltek, hogy magasabb lesz.
amúgy az ár/érték arányban a phoenix a legjobb szvsz.
A hétköznap nekem jó hír, mert hétvégén ritkán érek rá.
Ne aggódjatok!
Minden rendben lesz! Ugy tudom lesz Brno is meg hring is, csak valszeg hétköznap. Meg lesz Rijeka is!
Hamarosan lesz uj Gsxr klub honlap. Ott mindenről lesz infó!
Kis türelem!
Azért a dunlop és a phoenix árban kicsit odébb van a gixxerklubbos árakhoz képest.
asszem, akkor érdemes a dunlop trophyra és a phoenixre koncentrálni, ha tényleg így van. megy valaki a yetin?