Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is furcsának tartom a kialakult helyzetet
Viszont én voltam a klub díjkiosztóján, ahol elmondták (de sokunk ezzel már régóta tisztában van ), hogy pályahiány van az országban, vagy fogalmazom úgy, hogy az érdeklődés jócskán meghaladja a lehetőségeket. A Hungaroringen gyakorlatilag szinte egyeduralom van motoros nyíltnap terén, ráadásul a pálya otthont kell, hogy adjon autós rendezvényeknek is (nyíltnap és verseny). A Pannoniaring szintén behatárolt időpontok tekintetében. Egy esetleges pályabérlést a megelőző év őszéig le kell "zsírozni", mert különben nincs hely!!! Így fordulhatott elő ez. Korábban kellett volna tervezni. Késő bánat...
Én már jeleztem amúgy a klub felé, hogy az Euroringre vigyék azokat, akik még pályát se láttak
ha a hungaroringre nem férnek be, akkor befuccsolnak. én biztos nem fizezetek be olyan bajnokságba, amelynek a egy-két versenyét az euroringen rendezik.
a Rezső pedig MAMS gyorsasági szakágvezetőként nagyon erős, ha ellenérdek van, akkor ez kész.
Szabó Attila és Rezsőbá...
sziasztok!
problémát sejtek a gsxrklub háza táján:
1. nincs meg a teljes versenynaptár,
2. a megadott 3 időpontból az első ütközik a dunlop trophyval,
3. kérik, hogy egyelőre ne fizessünk tagdíjat,
4. egy vagy két versenyt az euroringre akarnak vinni, valszeg azért, mert a hungaroringre nem tudnak versenyt szervezni.
én már mentem az örkényi pályán. hát....
tud valaki valami konkrétat, hogy mi van a háttérben?
Hali! Van itt vki?
mi ugy tudjuk, hogy mar nem kell sokat varni ra

Bajok Gabor pedig a suzuki motorkerekpar divizio fonoke, tobbek kozott neki koszonteho, hogy van gsxr klub
Hát ennek én is örülök, de annak mégjobban örülnék, ha gsxr klub végre lépne valamit és olvashatnánk az új lapjukat meg megtudhatnánk végre mikor lesznek pályanapok (ha egyáltalán lesznek még valaha)
Sziasztok!

Ha ez igaz akkor ennek nagyon örülök! Tud valaki infót, hogy így van-e vagy csak az ujságírok kamuznak?

http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=5766&ca t=
Sziasztok van egy eladó powercomannderem gsx-r 750hez jó k2,és k3 hoz való 25eft Tel:06703385469
Lapozz bele a motor revübe,motorinfóba,van sok hirdetés bontott 1100 alkatrészekkel.
Van valami patkány nevű "ismerőse" ancsinak aki megpróbálja lejáratni.
Azt nem tudom miért nem személyesen teszi meg.
Szeva

Havernak csináljuk a gépét, aztán picit ledarálta a fogaskereket!
Most olvastam a tl forumot! Mi folyik ott?
Mi van veled cimbi?
Szeva.
Én nem tudok.
Sziasztok

Nem tudna valaki gsx-r 1100 hez váltóalkatrészt??
2. fokozat kellene.
Nekem volt ilyen kis gixxer 250-esem. Kezdésnek nem rossz. Én kifogtam egy elég jó állapotban lévő példányt és nem nagyon volt vele gondom. Ami előfordult:
elkezdett gyengülni egy idő után, ami elsőre ijesztő volt, de kiderült, hogy csak a légszűrőt nem cserélte a gondos előző tulaj és már annyira koszos volt, hogy légszomja volt szegénykének. Légszűrőcsere segített, bár a Red Baron arannyal kivert gyémánt árban adta.
A gumit nem nagyon eszi (annyi power azért nincs benne), gyorsulása nekem olyan 6,5-7 sec volt 0-100-ig és kb. 175-180 a vége.
Ha könnyen indul, egyenletesen jár és csuklás, torpanás nélkül el tudod küldeni 18.000-ig, akkor sok gondod nem lesz a blokkal. A futóműve tűrhető, de nem egy halálosan sportos darab. Bár így nincs vele sok gond. Frankón irányítható, könnyed kis gép (136 kg.)
Kb. ennyi jutott eszembe. én jókat motoroztam vele és könnyű volt vele tanulni.
Hali.

Nem akarlak lelombozni,de havernak volt egy ilyen s csak gondja volt vele nem is kevés.Nem indult olajos gyertyák stb.De ha ment bitang jó gép volt Aztán alattam se nagyon ment utána volt egy 400 asom 92 es azzal is csak a gondok voltak,majd K1 750 ezzel kevesebb de nem az igazi,s most K5 1000.Ezzel vok a legjobban megelégedve.Persze mindegyik kurva jo volt csak eddig ez a legmegbízhatób mondjuk 1 évesen legyen is az... Eddigi tapasztalatom az hogy a régi motorokkal sok a gond.De ha neked hibátlan tedd össze a két kezed mert ritka az ilyen!!!!
Sziasztok. Most vettem nemrég ezt a 250-es Gixert.Szerintetek milyen gép?Ha volt már valakinek ilyenjelegyen szives írjon róla pár sort.Előre is köszi.
Sziasztok! Kellene egy kis segítség: Úgy tudom, hogy a k3-as 1000 GSXR első fékje osztott betétes volt, akárcsak a ZX10R-eseké (nyergenként 4 kis betét), míg a későbbi évjáratoknál egy nyeregben két nagyobb betét van, mint a CBR1000RR-en. Namármost melyiknek van jobb fékhatása szerintetek? Köszönettel: Fekete István
Na azé mondom!!!!!!
Igenis kapitány!
Én akkor születtem
Kis pöcs tini csapat
Nekem 1976-ban már A jogsim volt (akkor még nem volt ilyen hogy korlátozott stb, mert a legbikább gép az utcán a P21-es volt 23 LE.
Soha nem késő elkezdeni! Én 20 évet hagytam ki, és egy éve kezdtem el újra!
Bazzeg Én most nézem! Te 35 éves vagy?? Én olyan 28-nak néztelek.
Vén hülye!
Nemtom. En 32 voltam amikor eloszor eletemben motorra ultem :D
Hát nem
1989-től nem tudok szabadulni a benzingőztől
Pedig lehet, hogy már itt lenne az ideje, ilyen öregen